Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

 

לפני כמה זמן התייעצתי איתכם על קניית רכב והנה עכשיו אני חוזרת לאחר שלצערי נכנסתי לסטטיסטיקה ונפלתי בפח של סוחר רכב.

בסוף ינואר קניתי פונטו ספייס 01 מבחור שהציג את עצמו כבעל הרכב, וכמובן פרטיו המלאים היו רשומים ברשיון הרכב ותואמו יחד עם תעודת הזהות שלו.

לפני הקניה בדקתי עיקולים ושעבודים, תאימות מס' שלדה לרישון ולמנוע וכמובן את כל הדברים שמסביב.

את הרכב לקחתי לבדיקה במכון הכי קרוב שהיה - סנטר טסט בחולון. המוכר הוא לא זה שהציע את המכון (לא התנגד כשהצעתי ללכת לדינמומטר, אבל אז גילינו שהם כבר סגורים) ולכן המפלט הכי טוב היה סנטר טסט.

במכון יש לציין עשו בדיקה חאפרית וקצרה מאד (שבוע קודם הייתי בדינמומטר עם רכב אחר וזכיתי לראות איך בדיקה אמיתית אמורה להתבצע), אבל מאחר והמכון מוכר, הנחתי לעצמי כי לא ירשו לעצמם להתרשל בבדיקה ולהיות פתוחים לתביעות.

הרכב יצא כמעט נקי לגמרי מהבדיקה (מלבד כמה דברים רגילים כמו מערכת שסתומים רועשת, קלאץ' מפריד גבוה, ושפשוף קל בשלדה שהוסבר לי שהוא כמעט ולא קיים ובעל משמעות נמוכה ביותר).

לפני הקניה המוכר הסביר לי שהרכב היה בבעלות ראשונה בליסינג, והוא עצמו היה הנהג על הרכב בימיו בליסינג, והוא עצמו זה שקנה את הרכב מהחברה, אי לכך זה לא מצויין ברשיון הרכב. מאחר ואת העניין הזה כבר קראתי לפני כן באינטרנט (שבאותם ימים אם הנהג שנהג על הרכב בליסינג קנה אותו מהחברה, הרכב עבר בעלות אבל היותו מליסינג לא צוין ברשיון) לא היתה לי שום בעיה עם זה. יתרה מכך, היה נראה לי נחמד שהוא מציין בפני פרט שלא הייתי עולה עליו לבד מאחר והוא לא מצויין ברשיון.

 

חודש אחרי, השבוע - הרכב מצא את עצמו במוסך עם ראש מנוע בסוף ימיו. יחד עם ראש המנוע הלכה חצי מערכת קירור והכל עלה יחד 5000 ש"ח ומיותר לציין שהיד עוד נטויה. לאחר שהרגשתי שהעניינים קצת מסריחים העפתי מבט מושקע יותר ברשיון הרכב וגיליתי לחרדתי 2 פרטים שלא שמתי לב אליהם קודם - (נא לא לתקוף אותי שאני מפגרת, את זה כבר הבנתי לבד) - תאריך העברת הבעלות הקודם לפני היה 3 ימים לפני הקניה שלי. אחרי ששמתי לב לזה שמתי לב גם שמדבקת משרד הרישוי (שנה ומס' סידורי) הודבקה על השורה האומרת שהבנאדם הוא...סוחר.

קילפתי את המדבקה וגיליתי את הטקסט "הפקדת סוחר רשיון לטסט - היו בעלים קודמים". לא, המדבקה לא הודבקה שם במקרה.

 

הבוקר הלכתי למשרד הרישוי לבדוק את עבר הרכב - היד הראשונה אכן היתה מליסינג (ניו קופל, הרכב היה אצלהם עד סוף 04), ואח"כ בבעלות פרטית. אחרי אותה בעלות רשום אותו סוחר רכב, שהעביר כחוק את הרכב על שמו בלי שתרשם ברשיון עוד יד.

 

את פרטי הבעלים הקודמים האמיתיים של הרכב השגתי

השאלות הנשאלות הן להלן -

איך להציג את עצמי כשאני מתקשרת לבעלים הקודמים והאם לצאת מנקודת הנחה שהוא ידע שהוא מוכר לסוחר או לא? אילו פרטים חשוב לי להוציא מהבעלים (מלבד ק"מ בעת המכירה, מאחר ואני רוצה לבדוק את אמיתותו)?

איך לגרום לשיתוף פעולה במידה והבנאדם מכר את הרכב לסוחר ביודעין ולא ממש בא לו עכשיו להתחיל לפרט לי על בעיות הרכב?

 

בהמשך - האם קיימת רשימת סוחרי רכב מורשים בארץ ואם כן היכן להשיגה? התקשרתי למשרד הרישוי שאמרו שהם לא יודעים והפנו אותי למספר אחר בו אין מענה אנושי אלא רק אפשרות לשלוח פקס למטרות רישום כסוחר מורשה.

*עריכה* - כבר העבירו אותי לכמה וכמה יעדים שונים, אף אחד לא יודע לעזור לי או לבדוק לי אם הבנאדם באמת רשום כסוחר ומה ניתן לעשות נגדו במקרה כזה

 

- בעניין ניו קופל, האם ניתן לצלצל אליהם ולשאול פרטים כמו - האם הנהג שנהג על הרכב הוא זה שרכש אותו? (אני יודעת שלא יתנו לי את פרטי הנהג, פשוט חשוב לי לדעת אם זה נכון אחרת לא ברור למה זה לא מצויין ברשיון הרכב)

 

ולבסוף - ברצוני לקחת בימים הקרובים את הרכב לבדיקה במכון אחר, ולבדוק אי תאימות לבדיקה המקורית, אני לא שוללת את האפשרות שהמכון פישל או עשה יד אחת עם המוכר. באם יתבררו ליקויים נוספים או חס וחלילה תאונות/פגיעות שילדה, כמובן שאתבע את המכון ואת הסוחר (שחתם לי על התחייבות שאין פגיעות שלדה ואין בעיות במנוע מלבד בלאי סביר)

במידה והמספר של ה"מוכר" שעדיין ברשותי עוד קיים ועובד - האם לצלצל ואליו ומה להגיד?

במידה וקיימים ליקויים בבדיקה הנוספת שאני עושה - האם להתקשר למכון או להתחיל את התהליך כבר אצל עו"ד?

 

 

כל עצה תתקבל בברכה!

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני הקניה המוכר הסביר לי שהרכב היה בבעלות ראשונה בליסינג, והוא עצמו היה הנהג על הרכב בימיו בליסינג, והוא עצמו זה שקנה את הרכב מהחברה, אי לכך זה לא מצויין ברשיון הרכב.

 

לדעתי את צריכה להתקשר למוכר הסוחר ולהקליט אותו, כך שישתמע מהשיחה שהוא עדיין מציג את עצמו כזה שנהג על הרכב בזמן הליסינג, או לפחות חוזר על זה שזה מה שהוא אמר לך כאשר קנית את האוטו. (בכל אופן מומלץ לעשות זכרון דברים בו כתובים פרטי רקע שנטענו על ידי הצדדים לפני העסקה.)

בהקלטה שתהיה לך תוכיחי שזה כמובן שקר, והוא לא היה הנהג בליסינג אלא בקושי 3 ימים.לכן הוא הציג לך מצג-שווא שגרם לך להחליט לבצע את העסקה.

לאחר מכן כאשר ההקלטה בידך תוכלי לאיים עליו שתלכי לתבוע אותו כולל תיק במשטרה, האיום במטרה לגרום לו לקנות את האוטו חזרה ממך.

בנוסף, יתכן שניתן לטעון שהוא הזיז את המדבקה על הרשיון כך שתסתיר, תשאלי עורך דין אם אפשר להוכיח כזה דבר.

 

לגבי הראש מנוע, האם היה פגם מהותי שלא עלו עליו במכון? תשאלי את המוסכניק שאבחן את הראש.

ניתן לתבוע את המכון, כנראה תדרש חוות דעת של שמאי או מוסכניק.

פורסם

רעיון טוב- תקליטי את הסוחר, ותמשכי אותו בלשון, מבלי שהוא יחשוד שאת נמצאת בבעיה.

הסוחר היה חייב להציג את עצמו ככזה-ובמקרה זה הוא הסתיר מידע מהותי(רשימת סוחרים מורשים נמצאת במשרד התחבורה).

להערכתי, הסחור והמכון עשו יד אחת כנגדך, חשוב לעשות בדיקה רצינית במכון אמין יותר להשוות עם הבדיקה "המכורה".

אם יתברר שהדוח שונה באופן מהותי, יש כאן קייס טוב נגד הסוחר והמכון יחדיו.

תוכלי להעלות את דו"ח הבדיקה לכאן(גם את הבדיקה החדשה), לקבלת חו"ד על הבדיקה.

תתקשרי לבעל הקודם, תנקטי בגישה ישירה וספרי לו על המצוקה שלך, אני מאמין שהוא ישתף פעולה.

ניו-קופל-בד"כ נותנים פרטים(אם כי מסוייגים) על רכבים שהיו ברשותם.

חזרי לעדכן, בהצלחה!!!

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם
לדעתי את צריכה להתקשר למוכר הסוחר ולהקליט אותו, כך שישתמע מהשיחה שהוא עדיין מציג את עצמו כזה שנהג על הרכב בזמן הליסינג, או לפחות חוזר על זה שזה מה שהוא אמר לך כאשר קנית את האוטו. (בכל אופן מומלץ לעשות זכרון דברים בו כתובים פרטי רקע שנטענו על ידי הצדדים לפני העסקה.)

בהקלטה שתהיה לך תוכיחי שזה כמובן שקר, והוא לא היה הנהג בליסינג אלא בקושי 3 ימים.לכן הוא הציג לך מצג-שווא שגרם לך להחליט לבצע את העסקה.

לאחר מכן כאשר ההקלטה בידך תוכלי לאיים עליו שתלכי לתבוע אותו כולל תיק במשטרה, האיום במטרה לגרום לו לקנות את האוטו חזרה ממך.

בנוסף, יתכן שניתן לטעון שהוא הזיז את המדבקה על הרשיון כך שתסתיר, תשאלי עורך דין אם אפשר להוכיח כזה דבר.

 

לגבי הראש מנוע, האם היה פגם מהותי שלא עלו עליו במכון? תשאלי את המוסכניק שאבחן את הראש.

ניתן לתבוע את המכון, כנראה תדרש חוות דעת של שמאי או מוסכניק.

 

העניין הוא שאם הרכב יצא בבדיקה הנוספת נקי מתאונות ובמצב טוב, אני לא בטוחה שארצה לוותר עליו, השקעתי בו כל כך הרבה מאז הקניה (כמובן שאם יוצא לי סכום שמכסה את עלות הרכב וכל הטיפולים כולל הכל אחזיר אותו בש-מ-ח-ה כדי להיות שקטה ולקנות רכב נקי מקומבינות)

לגבי המדבקה, היא בוודאות הוזזה ממקומה המקורי - בתחתי המדבקה סימנים של חותמת סגולה שלא קיימת בכלל במקום בו הודבקה. משמע, הודבקה, הוסרה והודבקה במקום אחר. אני אפילו לא בטוחה שהמדבקה שייכת לרשיון ואז כבר מדובר לא רק בהעברת המיקום שלה אלא גם בסוג של זיוף מסמך ממשלתי (לא?) ופרטיו.

לעניין הראש מנוע, המוסכניק אמר שזה לא מובהק אבל שבהחלט היו צריכים לראות סימנים מקדימים. יש לי את כל קבלות הטיפולים וכמובן את המוסך המורשה שטיפל ברכב וידע להעיד על מצב מערכת הקירור וראש המנוע כשהגעתי אליו.

 

 

הרבה תודה על העצות!

פורסם
רעיון טוב- תקליטי את הסוחר, ותמשכי אותו בלשון, מבלי שהוא יחשוד שאת נמצאת בבעיה.

הסוחר היה חייב להציג את עצמו ככזה-ובמקרה זה הוא הסתיר מידע מהותי(רשימת סוחרים מורשים נמצאת במשרד התחבורה).

להערכתי, הסחור והמכון עשו יד אחת כנגדך, חשוב לעשות בדיקה רצינית במכון אמין יותר להשוות עם הבדיקה "המכורה".

אם יתברר שהדוח שונה באופן מהותי, יש כאן קייס טוב נגד הסוחר והמכון יחדיו.

תוכלי להעלות את דו"ח הבדיקה לכאן(גם את הבדיקה החדשה), לקבלת חו"ד על הבדיקה.

תתקשרי לבעל הקודם, תנקטי בגישה ישירה וספרי לו על המצוקה שלך, אני מאמין שהוא ישתף פעולה.

ניו-קופל-בד"כ נותנים פרטים(אם כי מסוייגים) על רכבים שהיו ברשותם.

חזרי לעדכן, בהצלחה!!!

 

הרבה תודה על רשימת העצות! הכל יבוצע עוד השבוע, מקווה לעדכן במהרה!

נ.ב.

בדיוק עכשיו פורסם בYNET שתביעה נגד אותו מכון בדיוק (סנטר טסט) זכתה, מסתבר שהמכון בכלל לא מורשה!! (זו כבר הונאה, הם מצהירים אחרת כמובן)

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3513561,00.html

פורסם

דבר אחד לא ברור לי, איך הלך ראש מנוע?

ראש מנוע יכול ללכת כתוצאה מהתחממות (קריעת צינור, משאבה, חוסר במים... וכד) יתכן ואחד מאלו קרו לך ואין למוכר אשמה בעניין.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

סוחר לא חייב להציג את עצמו . ותבדקו לפני שאתם כותבים .

היא היתה צריך לבדוק ולברר אם הרישיון מופקד טלפון אחד למענה של משרד הרישוי .

את בחרת את מקום הבדיקה.

האנשים שמכרו יודעים שהוא סוחר , וגם אם לא למה צריך לענין אותם למי הם מכרו אם הם קיבלו כסף ? והעבירו בעלות

אם הבחירה שלך או הרכב לא היה מוצלח או ההתרשמות שלך מהמכון היתה לא טובה , זה לא פתח לחפש לעליל הכל על הסוחר .

אם זה היה בן אדם פרטי והיה הולך לך ראש מנוע מה ההית עושה ?

הסוחר לא קוסם יכול היה באותה מידה ללכת לו ראש מנוע גם כן .

בגלל זה מומלץ לאחר קניה מכל אדם להכניס למוסך ולסדר דברים .

 

 

בעיני אין לך פה שום עילה אלה ניסיון חיפוש אשמים במקום לקחת על עצמך את האחריות .

 

 

לגבי הראש מנוע הוא יגיד שנסעת בלי מים , עובדה שאצלו האוטו נסע .

סוד קטן : בפונטו הולך המון ראשי מנוע כך שם לא עכשיו היה הולך לך אז היה הולך לך בשלב מאוחר יותר .

לא החזק או החכם שורד , אלה זה שיודע להתאים את עצמו לסביבתו .

פורסם
סוחר לא חייב להציג את עצמו . ותבדקו לפני שאתם כותבים .

היא היתה צריך לבדוק ולברר אם הרישיון מופקד טלפון אחד למענה של משרד הרישוי .

את בחרת את מקום הבדיקה.

האנשים שמכרו יודעים שהוא סוחר , וגם אם לא למה צריך לענין אותם למי הם מכרו אם הם קיבלו כסף ? והעבירו בעלות

אם הבחירה שלך או הרכב לא היה מוצלח או ההתרשמות שלך מהמכון היתה לא טובה , זה לא פתח לחפש לעליל הכל על הסוחר .

אם זה היה בן אדם פרטי והיה הולך לך ראש מנוע מה ההית עושה ?

הסוחר לא קוסם יכול היה באותה מידה ללכת לו ראש מנוע גם כן .

בגלל זה מומלץ לאחר קניה מכל אדם להכניס למוסך ולסדר דברים .

בעיני אין לך פה שום עילה אלה ניסיון חיפוש אשמים במקום לקחת על עצמך את האחריות .

לגבי הראש מנוע הוא יגיד שנסעת בלי מים , עובדה שאצלו האוטו נסע .

סוד קטן : בפונטו הולך המון ראשי מנוע כך שם לא עכשיו היה הולך לך אז היה הולך לך בשלב מאוחר יותר .

 

 

עם כל הכבוד, אני לא חושבת שנימת הזלזול הזאת מגיעה לי.

הסוחר כ-ן חייב להצהיר על היותו סוחר, קוראים לזה גילוי נאות. נוסף על כך, הוא חייב להודיע על זה כי אז על הרווחים הוא מצהיר במס הכנסה. הדבקת מדבקה מזוייפת/לא תואמת של משרד הרישוי על הרישיון היא עבירה לכל דבר.

לעניין מכון הבדיקה, אני בחרתי אותו, וזה לא סותר את העובדה שהמכון התרשל בבדיקה.

יש סבירות יפה מאד שבעלי הרכב המקוריים לא ידעו שהם מוכרים לסוחר, תקרא קצת באינטרנט בשביל לגלות - לא חסרים סוחרים שיקחו אותך למכון שהם "מסודרים" איתו, שימצא מליון ליקויים ברכב ובכך הם יורידו את המחיר משמעותית. אז כן, אפשרי שהבעלים לא ידעו ואף נפלו בפח בדיוק כמוני. זה בהחלט צריך לעניין אותם אם עבדו עליהם בכמה וכמה אלפי שקלים.

אתה יותר נשמע כמו סוחר שמנסה להגן על שמו הטוב מאשר אדם מן השורה. איש לא מנסה להעליל על סוחרים, אני בסה"כ באתי לשאול שאלות כדי לברר את התמונה המלאה. העובדות בשטח הן שהוא הסתיר את זהותו כסוחר, הסתיר את הפרטים האלה במרמה ברשיון הרכב, ומפה ועד שאגלה עוד כמה דברים - אולי גם הסתיר ממני זיוף של ק"מ ובעיות מכניות עליהן ידע מראש.

לעניין ראש המנוע - אחרי שהוחלף נגלה תחתיו כי כל מערכת הקירור במצב ממש לא משהו, משהו שהיו צריכים לראות בבדיקה במכון. אז אם הסוחר המלאך, לטענתך, לא ידע - לפחות המכון היה צריך להזהיר אותי.

הרכב נכנס לטיפול 40,000 בשבוע שקניתי אותו, ואחרי הטיפול היה במעקב צמוד כל יום-יומיים של שמן-מים, ובכך אני יכולה להבטיח לך שהאשמה על מות ראש המנוע בטרם עת לא נופלת עלי.

 

תודה.

פורסם

danceoflife כתבה:

אתה יותר נשמע כמו סוחר שמנסה להגן על שמו הטוב מאשר אדם מן השורה

 

מפתיע אותי שנפלת ברכישה, כי על פניו נראה שיש לך כשרון לאיתור סוחרים.

אכן חברנו gti 206 הוא סוחר (אשר בשרשור כזה, יכל לנקוט בגילוי הנאות הזה), ולכן יש לראות מגמתיות מה בדבריו.

PUG-306 XSI MK2

פורסם
danceoflife כתבה:

 

 

מפתיע אותי שנפלת ברכישה, כי על פניו נראה שיש לך כשרון לאיתור סוחרים.

אכן חברנו gti 206 הוא סוחר (אשר בשרשור כזה, יכל לנקוט בגילוי הנאות הזה), ולכן יש לראות מגמתיות מה בדבריו.

 

טוב לדעת, באמת הרגיש קצת חשוד שאדם פרטי יגונן כל כך על סוחר שברור שהוא רמאי.

פורסם

ידידנו 206gti שכח את העובדה שהסוחר הנ"ל הציג את עצמו כמי שנהג ברכב בעצמו ולאחר מכן קנה אותו. כמו כן טרח אותו סוחר להזיז את המדבקה ולהסתיר את עצם היותו סוחר.

לדעתי יש פה עילה לביטול העסקה.

לגבי הראש מנוע, יתכן וזה ביש מזל ותו לא. אולי היה אפשר לראות שיש קורוזיה במנוע ואולי שמו מים רגילים ולא נוזל קירור. זו נקודה מאוד רגישה בצרפתיות, אז אולי גם באיטלקיות (אני לא מביו גדול באיטלקיות).

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

עזרתי פה להרבה שרומו על ידי סוחרים , אני לא מתבייש בעבודה שלי , מכרתי גם מכוניות לחברי הפורום ,

אבל המקרה הזה הוא לא רמאות , מה זה משנה אם הוא סוחר או לא ?

הוא לא חייב להגיד לך כלום

גם כשקונים רכבים מחברות ליסינג הבעלות נשארת אליהם וכל אחד יכול למכור את הרכב מבלי שידעו מי הוא ומה הוא .

בצד האחורי של טופס הבעלות רשום במפורש שעל הרוכש חובת הבדיקה אם הרכב הוא השכרה או ליסינג או כל דבר אחד ואו רשום על תו סחר ,

עשית איתו זכרון דברים ? הוא יכול להצהיר שהוא אמר לך שהרכב בבעלות תו סחר , לגבי מס הכנסה כל רכב שנרשם על תו סחר, משלמים עליו את המס . הלכת לבדיקה במכון שהוא מכיר זאת אשמתך!!! אני לא מאשים אותך כי היום המכוני בדיקה לא שווים כלום!!! תאמיני שמוסכניק הקבוע שלך יספק לך את חוות הדעת האמיתית , קורה טועים .

תחשבי רגע שזה לא היה על תו סחר אלה על בן אדם פרטי שמתעסק במסחר

מה אז ההית אומרת ?

תחשבי על זה...

שיהיה שבוע טוב ,

לא החזק או החכם שורד , אלה זה שיודע להתאים את עצמו לסביבתו .

פורסם
עזרתי פה להרבה שרומו על ידי סוחרים , אני לא מתבייש בעבודה שלי , מכרתי גם מכוניות לחברי הפורום ,

אבל המקרה הזה הוא לא רמאות , מה זה משנה אם הוא סוחר או לא ?

הוא לא חייב להגיד לך כלום

גם כשקונים רכבים מחברות ליסינג הבעלות נשארת אליהם וכל אחד יכול למכור את הרכב מבלי שידעו מי הוא ומה הוא .

בצד האחורי של טופס הבעלות רשום במפורש שעל הרוכש חובת הבדיקה אם הרכב הוא השכרה או ליסינג או כל דבר אחד ואו רשום על תו סחר ,

עשית איתו זכרון דברים ? הוא יכול להצהיר שהוא אמר לך שהרכב בבעלות תו סחר , לגבי מס הכנסה כל רכב שנרשם על תו סחר, משלמים עליו את המס . הלכת לבדיקה במכון שהוא מכיר זאת אשמתך!!! אני לא מאשים אותך כי היום המכוני בדיקה לא שווים כלום!!! תאמיני שמוסכניק הקבוע שלך יספק לך את חוות הדעת האמיתית , קורה טועים .

תחשבי רגע שזה לא היה על תו סחר אלה על בן אדם פרטי שמתעסק במסחר

מה אז ההית אומרת ?

תחשבי על זה...

שיהיה שבוע טוב ,

 

 

יש בידי זכרון דברים מודפס שהורדתי מהאינטרנט, ושנינו חתמנו עליו יום לפני הקניה.

איך זה יעזור לי? איך להשתמש בזה נגדו?

פורסם

זכרון דברים הוא הסכם משפטי לכל דבר

מה כתוב בו ? אם כתוב שהוא מתחייב לך בבדיקה זה לא עוזר לך כי בבדיקה אמרו שהכל בסדר.

עוד דבר ברגע שלקחת לבדיקה זה יוצר לו הגנה משפטית ומסיר ממנו את אשמה ,

הוא תמיד יכול לטעון שאת עשית את הנזק ואת הפגיעה, לגבי הבעלות סוחר אין לך מה לעשות עם זה. עם כל הצער.

תשלחי לי הודעה פרטית אם תוכלי לסרוק את ההסכם ביניכם נירא אם את יכולה לעשות משהו נגדו .

 

 

בהצלחה

לא החזק או החכם שורד , אלה זה שיודע להתאים את עצמו לסביבתו .


×
×
  • תוכן חדש...