Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז כבר חודש שאני מחפש audi a3 2004.

שלשום ראיתי מודעה ביד2: audi a3 2004 מנוע 2.0, 4 מסכי DVD, שחורה, שמורה ללא תאונות, חדשה. מחירון 116,000 (לא כולל ה DVD), מחיר מבוקש כולל הדיוידי - 110,000.

 

התקשרתי, ענה לי בחור רוסי שנשמע נחמד, שאלתי קילומטרז' ענה לי 80,000, שאלתי למה הוא מבקש 6000 מתחת למחירון, ענה לי בגלל שהאוטו יד 2.

שאלתי אם יש תאונות? אמר לי שהאוטו נקי כמו חדש ללא שום תאונות.

שאלתי אם הוא סוחר? אמר לי חס וחלילה ממש לא.

אמרתי וללה, נשמע טוב קבענו להיום.

 

נסעתי עם אחי הגדול ואבא שלי לראות את האוטו.

לא משנה שהוא איחר כי לקח את האוטו לשטיפה...

 

בקיצור, אני רואה אותו מגיע מרחוק עם הרכב, ובאוטו יש 2 בחורים.

הבחור הרוסי יוצא אומר לי שלום, ומציג לי את הבחור השני (נראה עבריין מפחיד) ואומר לי שהוא בעלה של אשתו והרכב רשום על שמו ולכן הוא בא.

אני מסתכל על האוטו, חוץ מכמה שיפשופים ומכה בפגוש לא רואה משהו מיוחד.

אמרתי לו יללה בוא ניסע למכון בדיקה.

הם נכנסים לאוטו, הוא (הבחור השני, הגיס שלו) מתניע והפתעה, האוטו לא מתניע והוא אומר לי שבדיוק שם מצבר חדש וזה עושה בעיות.

ואני פונה אליו ואומר לו: אתה מוכן להתחייב בבדיקה שאם האוטו עבר תאונה?

הוא לא מגיב.

אני שוב שואל: האם אתה מוכן להתחייב בבדיקה?

הוא: מרים את הווליום במערכת ולא מגיב לי.

אני שוב שואל: אתה מוכן להתחייב בבדיקה?

 

כאן מתחילים הצעקות והדיבור המלוכלך (מצידו), ואומר לי אני קניתי את האוטו מהבן אדם הקודם על מילה, ולא לקחתי לבדיקה, אז אני לא מוכן להתחייב על כלום.

 

אמרתי לו: שלום ולא להתראות, ונסענו חזרה הבייתה.

 

הערכה שלי:

ההערכות שלך והקישור למודעה של הרכב בלוח נמחקו.

אתה לא יכול להוציא דיבתם של אנשים על סמך הערכות שלך.

Casper

GOLF TDI

תמונות של הרכב

 

אם היה לי אוגר רוסי הייתי קורא לו איגור.

פורסם

מאיפה לקחת את כל זה? בסך הכל לא התחייב.

אהבתי בעלה של אישתו :roll:

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

איך אתה כל כך בטוח בזה ב-99%? :roll: לא שאני יוצא נגדך חלילה אבל לך תדע מה הסיפור באמת מאחורי האוטו שלו. בכל מקרה, זה כבר ידוע שצריך לבדוק אוטו יד שניה טוב טוב, וגם אז אפילו אפשר ליפול בפח. בגלל זה אנחנו במשפחה קונים רכבים רק מהחברה.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

בניגוד לחברים, שהגיבו בהתלהמות בלתי מובנת נגד פותח השרשור, לי יש דעה אחרת.

עשית בשכל שלא לקחת את הרכב לבדיקה וזאת מהסיבה הפשוטה שאם הוא לא מוכן להתחייב על שילדה נקייה אין על מה לדבר.

(אתם הייתם קונים רכב עם תאונת שאסי,כל החוכמולוגים שהגיבו כאן ???. ).

חוץ מזה הרכב לא מניע- עובדה שמעידה על תקלה ואולי גם לא פשוטה ובטח לא הייתי קונה את הסיפור עם המצבר-

שלא יעבדו כאן על אף אחד בעיניים: במצבר חדש הרכב אמור להניע כמו תותח !!( הנה עוד סיבה למה לא...לגעת ברכב הזה).

רוצים סיבה שלישית: הקילומטרא'ז גבוה יחסית לשנתון.

רוצים רביעית- הרכב לא ממש נדיר וניתן להשגה.

בקיצור,כל הסיבות מובילות בהחלט למסקנה שהחלטת החלטה נכונה לגבי אי לקיחת הרכב לבדיקה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אף אחד לא התלהם

המתלהם היחיד פתח את השרשור

הבחור לא התחייב והוא החליט כבר שיש לאוטו שאסי מנוע והוא שווה 50000 שקל

בנוסף דאג חברנו לפרסם את המספר שלו כרמאי

פורסם

אני תמיד מאמין לתחושת הבטן שלי, והרבה פעמיים דבר זה היציל אותי מילפול לעסקאות מפוקפקות.

אם אלמוג הרגיש לא בטוח בקשר לרכב, אז טוב שהוא עשה כשהוא ירד מהנושא.

נניח שהוא היה הולך נגד התחושה שלו, ומוציא כסף על הבדיקה, ומסתבר שהחששות שלו מוצדקים.

אז הוא גם ביזבז כסף וגם ירגיש חרא עם עצמו.

אלמוג, אני הייתי נוהג בדיוק כמוך.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם
בניגוד לחברים, שהגיבו בהתלהמות בלתי מובנת נגד פותח השרשור, לי יש דעה אחרת.

עשית בשכל שלא לקחת את הרכב לבדיקה וזאת מהסיבה הפשוטה שאם הוא לא מוכן להתחייב על שילדה נקייה אין על מה לדבר.

(אתם הייתם קונים רכב עם תאונת שאסי,כל החוכמולוגים שהגיבו כאן ???. ).

חוץ מזה הרכב לא מניע- עובדה שמעידה על תקלה ואולי גם לא פשוטה ובטח לא הייתי קונה את הסיפור עם המצבר-

שלא יעבדו כאן על אף אחד בעיניים: במצבר חדש הרכב אמור להניע כמו תותח !!( הנה עוד סיבה למה לא...לגעת ברכב הזה).

רוצים סיבה שלישית: הקילומטרא'ז גבוה יחסית לשנתון.

רוצים רביעית- הרכב לא ממש נדיר וניתן להשגה.

בקיצור,כל הסיבות מובילות בהחלט למסקנה שהחלטת החלטה נכונה לגבי אי לקיחת הרכב לבדיקה.

אף אחד לא מכריח לקנות שום דבר ולא אמרנו שלא.

אבל סתם מתוך תחושת בטן להגיד אוטו כזה וכזה עולה 50 והיה לו ככה וככה זה לא נכון ואף אחד לא בא נגדו ההיפך אנחנו פה כדי לעזור אחד לשני

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

לסיכומו של דבר

 

נראה שאלמוג למד את הלקח "ממקרה המזדה" הקודם.

 

כל הכבוד על ההפנמה- עשית בחכמה ולטעמי גם חסכת 400 ש"ח, זמן ועוגמת נפש.

 

בהצלחה בהמשך

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...