Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שבוע-שבועיים נדלקה לי הנורה הנ"ל, בצורה חלקית (היא דולקת כל הזמן, אבל מאירה בעוצמה של בסביבות 50%)

לפני הסמל שלה נדמה שזה קשור למים/חום מנוע.

בדקתי שמן, מים הכל בסדר

הרכב עשה טיפול 10K לפני יומיים.

הנורה עדיין דולקת, הפעם היא מאירה בעוצמה יותר חזקה (קרוב ל-100%).

עדיין שמן ומים בסדר...

 

מה זה יכול להיות? (אני לא מבין גדול)

ולא, אין לי את הספר של האוטו

תודה

205_lamp.JPG

פורסם

נורת חום נוזל הקרור.

 

 

האם היא דולקת גם בהתנעה של מנוע קר ? אם כן - כנראה בעיית מגעים או קצר.

אם היא נדלקת במהלך נסיעה - המנוע שלך מתחמם. אל תמשיך בנסיעה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

נורה זו לא מראה על טמפרטורת נוזל הקירור אלא על גובה נוזל הקירור, תבדוק גובה נוזל קירור.

במידה ורמת הנוזל קירור תקינה ועדיין הנורה דולקת עדכן אותנו להמשך בדיקה, יכול להיות שיש אויר במד רמה או שהוא תקוע.

פורסם

נכון, זו נורת גובה נוזל מפלס הקירור , לפחות ברכב שלי מודל 93.

 

תבדוק גבה מפלס ,וכנס לשרשור שפתחתי לאחרונה בנושא זה.

 

דרך אגב, גם לאחר שמילאתי נוזל עד המקסימום, הנורה עדיין עושה בעיות ונדלקת פה ושם.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

גובה המי קירור הוא בדיוק על קו סימון מפלס המקסימום.

והיום למשל היא פתאום נכבתה לגמרי (מפלס המים לא השתנה בשבועיים האחרונים בכלל).

אגב, גם לדעתי זה נורית מפלס מי הקירור משום שיש נורית אחרת של חום מנוע.

 

בכל מקרה - חשוד מאד.

אולי המגעים לא בסדר או יש קצר כמו שטוען רז?

פורסם

קראת את השרשור שלי?

 

רשום שם איך לפרק את השרוול שמדליק את הנורה תבדוק את זה

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

א. צבע אדום בניגוד לשאר הצבעים בלו השעונים, זה חמור!

ב. אם לא מזמן עשית טיפול ואתה אולי חושש מגרימת נזק מצד המוסך, תדע שיש לך 90 יום אחריות על הטיפול או 5000 ק"מ, על פי איגןד המוסכים!

ג. אגב אם אתה לא מכיר לא מומלץ להתעסק עם דברים כאלה, לך לחשמאלי שיראה מה קורה שם.

Polo 2012

פורסם
קראת את השרשור שלי?

 

רשום שם איך לפרק את השרוול שמדליק את הנורה תבדוק את זה

לא קראתי - כי לא כ"כ מצאתי.

לינק יועיל מאד, תודה.

 

אני לא הולך לפרק וכו' - אני משאיר את העניינים הטכניים לבעלי מקצוע (אפילו שאולי זה פשוט).

מה אתם אומרים? ללכת למוסך שאני מטפל או לחשמלאי?

תודה על התגובות והעזרה.

פורסם

אים גובה הנוזל תקין זו התראת שווא.

ברדיאטור מצד ימין (צד נוסע) יש שרוול שבתוכו יש מד רמה, ברגע שהוא מרגיש שאין נוזל ברדיאטור הוא מדליק נורה, תפתח את ההברגה של מד הרמה עד שיצאו מים ללא אויר ותסגור את ההברגה, במידה וזה לא עוזר תצטרך לפרק את השרוול ולשחרר את מד הגובה,להסבר ספציפי יותר בצע חיפוש היה על זה שירשור לאחרונה.

פורסם

גם לי יש 205 והנורה הזו דלקה אצלי יותר משנה.. לאחרונה החלפתי אגזוז ויום יומיים אחרי הנורה הפסיקה לדלוק.. מוזר

פורסם

ב-205 שלי הנורה נדלקה בחצי עוצמה כאשר נפרץ אטם ראש מנוע ושמן נכנס למערכת קירור. תבדוק שאין סימנים של שמן בנוזל קירור.

פורסם

בעיה מוכרת בפיג'ו מה שקורה זה שמתחת ליונית יש מצוף שתמיד נדפק וגורם לקריאה המטעה בכל אופן אני בעל מוסך ואני אומר לך רוב ה205 בארץ עברו את התקלה הזאת יש כאלה שמחליפים את היונית אבל אם אתה שואל אותי מיותר.....תנתק את היונית ובזה תגמור עם זה לגמרי.....

פורסם
ב-205 שלי הנורה נדלקה בחצי עוצמה כאשר נפרץ אטם ראש מנוע ושמן נכנס למערכת קירור. תבדוק שאין סימנים של שמן בנוזל קירור.
מאיפה הקרצת את זה? נשמע הזוי לגמרי

בכל אופן רק רציתי לדעת מה החיווי של הנורית הנ"ל וכבר קיבלתי תשובה.

תודה לכולם.

×
×
  • תוכן חדש...