Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי נזילה של נוזל הקירור. כנראה הבאנדים על אחד הצינורות השתחררו ומחר אני מגיעה למוסך.

בנתיים אני צריכה למלא נוזל אבל אין לי מים אדומים אלא רק מים מזוקקים.

האם אפשר לשים מים מזוקקים במערכת הקירור?

"ת' המעדיפה לעיתים להקרא ט'"

פורסם

טרינטי שלום רב !

מחברה וותיקה ב]ורום אני מצפה שתערכי תחילה חיפוש בנושא נדוש שכזה.

ראי את תגובתו של מרק 10 , בקישור הבא, תגובה מספר 7+8+12 , ותגלי שניתן להוסיף מי ברז:

 

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=91910

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה,

 

תודה על תגובתך!

 

לצערי אני במשמרת במרפאה עם 3 מאושפזים קריטים ומקרים שנכנסים ולכן לא יכולה להקדיש זמן לחיפוש וקריאה בשירשורים ארוכים.

בנוסף, אני תקועה כאן עם הרכב ונורא רוצה להגיע הביתה בסוף המשמרת...

 

קבל התנצלותי.

:-)

"ת' המעדיפה לעיתים להקרא ט'"

פורסם

בנוסף, אני תקועה כאן עם הרכב ונורא רוצה להגיע הביתה בסוף המשמרת...

 

 

אז תמלאי מים מזוקקים \ מי ברז וסעי הביתה, רק כשתגיעי למוסך תידרשי החלפת כל נוזל הקירור ל G12 פלוס \ G12 פלוס פלוס.

 

אם זה מה שיש תמלאי וסעי.

פורסם

יאללה למכור הרכב ...... סתם !!

 

בקטנה, מי ברז עד למוסך וזה בתנאי שהנזילה מינורית לחלוטין, אחרת בגרירה, חבל לסכן מנוע ברתיחה.

 

ד"ש :-D

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

אם אני לא טועה בחברה מוהלים את הG12 עם מים מזוקקים 1:1(הוראות יצרן)

אני די פנאט בדברים האלו ולכן אני שם רק G ללא מהילה,אבל כדאי לבדוק

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם
אם אני לא טועה בחברה מוהלים את הG12 עם מים מזוקקים 1:1(הוראות יצרן)

אני די פנאט בדברים האלו ולכן אני שם רק G ללא מהילה,אבל כדאי לבדוק

 

ידידי, צריך למהול את החומר הזה !, אתה נוסע על "שמן קירור" :lol:.

פורסם
אם אני לא טועה בחברה מוהלים את הG12 עם מים מזוקקים 1:1(הוראות יצרן)

אני די פנאט בדברים האלו ולכן אני שם רק G ללא מהילה,אבל כדאי לבדוק

 

ה-G12 הוא נוזל מצוין גם לרכבי אספנות עם רדיאטור נחושת, ולפיכך אני משתמש בו.

צריך למהול אותו ב50% מים "רכים" - למה הכוונה?

להרתיח מים, לתת להם להתקרר ולהשתמש רק ב2/3 מהם - כדי שכל הג'יפה תשקע למטה.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

סיטרואן וויזה שלום רב !

מים רכים, הם מים המכילים ריכוז נמוך של סידן ומגנזיום = אבנית.

מים אשר נקיים מיוני סידן ומיוני מגנזיום, בניגוד למים קשים. יוני הסידן הם אלה שגורמים לאבנית ועלולים לגרום לבעיה חמורה במערכות שבהן זורמים מים חמים. ניתן להפוך מים קשים למים רכים על ידי פעולות לריכוך מים כגון שימוש בפילטרים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שאלה כללית מתוך סקרונות:

 

האם יש שינוי בלחץ במערת הקירור בין רק מים מהברז לבין נוזל קירור?

ז"א האם מים מהברז יכולים לעלות את הלחץ במערכת הקירור בגלל שהטמפ' רתיחה נמוכה יותר מנוזל קירור?

פורסם

לשמחתי יש לי אספקה כמעט בלתי מוגבלת של מים מזוקקים במרפאה.

הוספתי מים מזוקקים, הגעתי למוסך והוחלף הפלאנג' הסורר (כן, למדתי מילה חדשה :wink:).

 

תודה לכולם על התגובות!

"ת' המעדיפה לעיתים להקרא ט'"

×
×
  • תוכן חדש...