Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם , רציתי לשאול מה צריך להיות יחס המהילה בין נוזל קירור מרוכז למים מזוקקים

 

תכולת מערכת קירור אצלי 7 ליטר

 

 

תודה למשיבים .

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
1:1 יש גם, כתוב על האריזה, באריזה אחת שראיתי נכתב למהול עם מי ברז :?

מי ברז :? איזה יצרן זה? צריך להביא לו כפה

פורסם
מי ברז :? איזה יצרן זה? צריך להביא לו כפה

בחלק מנוזלי הקירור יש נוגד אבנית ואין סיבה לא להשתמש במי ברז אם משתמשים בתרכיז שיועד למי ברז, אולי היצרנים לא התכוונו למים בארץ עם אחוזי האבנית הגבוהים אבל עדיין זה מספיק.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

היי,

 

 

נוזל קירור איכותי של איזה חברה ?

בדרך כלל כתוב על האריזה.

מים מזוקקים לא טוב.

יש חברות שבמפורש כותבות שניתן למהול את נוזל הקירור במי ברז (מי שתייה).

איזה כייף לי :)

פורסם
בחלק מנוזלי הקירור יש נוגד אבנית ואין סיבה לא להשתמש במי ברז אם משתמשים בתרכיז שיועד למי ברז, אולי היצרנים לא התכוונו למים בארץ עם אחוזי האבנית הגבוהים אבל עדיין זה מספיק.
עמי גם אני בדעה שלך אבל לצערי אנו במיעוט קטן מאוד.

עוד מעט נקבל על הראש (אני מכין קסדה).

כמו שכתבת בנוזלי קירור יש תוספים המעכבים את יצירת האבנית.

דרך אגב כולם חושבים שרק בישראל יש מים קשיים.

לידיעתכם בחלקים נרחבים באירופה ובארה"ב יש מיים קשים.

בקישור המצורף אחד היצרנים הגדולים לנוזלי קירור כותב במפורש שניתן למהול מי ברז המיועדים לשתיה.

http://www.basf.de/basf/html/d/produkte/gebiete/glysanti/fragen/index.htm

איזה כייף לי :)

פורסם

זה רק אני,או שאף אחד פה לא שמע על נוזל קירור שאינו מיועד למהילה עם מים ?

 

 

ישנם (הרבה) נוזלי קירור שמיועדים לשימוש AS IS,ללא מים,כלומר נטו נוזל קירור.

 

 

אני אישית מעדיף להשתמש בהם מאשר להכניס לרדיאטור מים (מזוקקים או רגילים לצורך העניין).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

נכון מאוד,ישנם נוזלי קירור מוכנים לשימוש כמו שהם.

 

מצורף דף נתונים של MOBIL ובו רשום במפורש שנוזל הקירור מתאים לשימוש עם מי-ברז קשיים.

זו לא המצאה שלי !!

למטה רשום דרגת קושי של 20 לפי התקן הגרמני.

Pages from Car_Care.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם

בקשר לבחור עם הפורד אסקורט, נראה לי שאני יודע בדיוק למה אתה מתכוון זה מים לרדיאטור בצבע כחול הם באים בבקבוק אפור עם מדבקה אדומה נראה לי ופקק שחור וצריך למהול את זה במי ברז!!!! רגילים זה גם מה שאמרו לי זה מי קירור מקורי של פורדים והםם מומלצים אני שם אותם וברוך השם אין לי שום בעיה איתם

אני חושב שיש שם 1 ליטר ואתה צריך להוסיף עוד 1 ליטר מים אם זה באמת הבקבוק הזה אם לא אז אני כבר לא יודע !!

יקי!!!

פורסם

הרכב כל כך מתאמץ או מתחמם שאתה צריך יעול מערכת הקירור ע"י שינוי היחס?

אני לא מאמין!

לך על נוזל קירור מוכן 50-50

פורסם

למי שכתב שהוא מעדיף לשים מוכנים ולא להוסיף מים, ממה אתה חושב עשוי נוזל קירור? אלה הם נוזלים בעלי ריכוז פעיל מעורבבים במים ואלה שצריך לערבב יש בהם יותר חומר פעיל ולכן צריך לבד לערבב אותם עם מים (בכולם יש מים אבל לך תידע באיזה מים משתמשים במפעל).

×
×
  • תוכן חדש...