Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות השרשור הזה, ועוד המון שרשורים שכבר נפתחו בנושא העצוב הזה, אני חושב שאנו לאט לאט מתקרבים לעידן בו לא ניתן יהיה לשמר רכב קלאסי בישראל. על אחת כמה וכמה לשפץ רכב.

 

אישורים לחלקי פלסטיק, צינורות, גומיות, משאבות ומה לא... בסופו של דבר נישאר רק עם האפשרות לייבא מכוניות שלמות ומבריקות. ייבוא הוא דבר נהדר, אבל מה יעשו כל אותם נערי חמד כמוני, שחלומם הוא ללמוד מכונאות אט אט ויום אחד לשפץ רכב קלאסי ? מה יהיה עם המכוניות שנולדו פה ? עם המכוניות הפשוטות הדורשות חלקים על מנת לשמרן ? מה יהיה עם התחום הזה שבבסיסו הוא האהבה לרכב, לתחזוקתו ולשיפוצו ?

 

מה יהיה... לא יהיה !

 

לכן, אני חושב שחייבים לפעול בעוד מועד, כחובבי רכב, כחברי מועדון וכאנשים בעלי שכל ומחשבה נעורה !

 

אנו עושים אירועים רבים לקהילה, אירועים יפים ומכובדים. הגיע הזמן להשתמש בקהילה, בטלוויזיה שפוקדת לא אחת את אירועי המועדון ובמכוניות שלנו למטרה החשובה הזו.

 

הצעתי היא:

 

- בכל אירוע להכין שלטים המסבירים על הסנקציות המגוחכות ועל ההשפעה ההרסנית שלהן.

- בכל ראיון אישי לכל גורם תקשורת כלשהו להזכיר את הנושא ולהסביר עליו.

- להתחיל בפעילות יזומה כנגד הנושא, מחאה שתדגיש את תרומת המועדון לקהילה וכנגד את האפקט ההרסני שבירוקרטיית יבוא החלקים גורמת לתחום.

- וכן, הפגנה של מאות כלי רכב אספנות יכולה גם לעניין את התקשורת. הפגנות לא גדולות, אבל צבעוניות ומקוריות יכולות להוות עניין תקשורתי. כמובן שצריך לעשות זאת בטעם טוב ובלי לעורר אנטגוניזם, כדי לא לפגוע עוד יותר בתחום ובמה שהשיגו עד כה.

 

מה שברור, המצב הזה לא יכול להימשך, זו קטסטרופה.

__________________

SAY MY NAME | www.alonadler.com

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הפגנות לא ניראה לי כל כך, אחרי הכל מדובר בקמץ אנשים. ראנו שמאות אלפים לא כל כך הזיזו משהוא אז קמץ אנשים..??

מה שכן, ואני אכן מתכון לעשות זה לכתוב למנכ"ל מישרד התחבורה כמו גם למבקר המדינה. שיסבירו למה המדינה מתעללת באזרחים.

אריה

פורסם

לא חייבים הפגנה בצורה הקלאסית, אבל חייבים להתחיל לשלב את הנושא באירועים שלנו. בכל ראיון, כתבה, שלט...

 

חוץ מזה, 100 מכוניות בנות 100 חונות בשקט ובנימוס עם שלטים ליד משרד התחבורה יעבירו יפה את המסר.

 

לא יכול להיות שאפשר להביא רכב אספנות כל כך בקלות, אבל לפלסטיק לאיוורור נדרש להוציא אישור מסובך יותר מאישור כניסה לפנטגון, זה פשוט נועד בכוונה תחילה לפגוע בתחום השיפוץ והשימור וחייבים להתנגד לזה.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

בשלב הראשון אני מצע פשוט שכל מי שניפגע פשוט יעלה את סיפורו, והרי המיקרים האלה ברובם הם הזויים, וישלח במיכתב למנכ"ל מישרד התחבורה. אפילו הוא לא יכול הלתעלם מכך.

אריה

פורסם

אני בפנים .

אני מצפה גם שיאשרו להביא כל חלק אוניברסאלי ופנסים ושיורידו את החוקים האומללים הללו האוסרים על אנג'ליז ובקליות . :wink:

פורסם

בבירוקרטיה נלחמים בברוקרטיה!

 

1. הצפת הדוא"ל, הפקס, והניירת של כל הגורמים בשאלות, שליחת כל עותק נדרש בחמש צורות תיקשורת שונות.

2. כתיבת מכתבי מחאה לכל כתובת, אחת לכמה ימים.

3. עירוב כל גורם מסייע ידידותי שמכירים, מבלי לבחול באיש.

4. צירוף למחאה כל כתב רכב או איש תיקשורת עם זיקה לתחום.

5. רפי גינת חובב הונדות גדולות ידוע לשימצה...

6. טלפונים טלפונים טלפונים עד שלמשהו שם ימאס!

7. לא לנוח ולא לוותר על אגורה כולל תביעות נזיקין, מחאות על יחס בלתי הולם, והתנהגות שאינה הולמת איש ציבור.

8. פנייה לממונים ולממונים על הממונים, וכך הלאה.

9. תלונות בכל כתובת אפשרית ומכתבי תלונה ב"תפוצת נטו..."

10. פניות איישיות לשר הוא מת על זה.

 

בקיצור למרר שם לאנשים את החיים עד שמישהו יפנים זה הכל, עכשיו שכל מי שעושה את זה מוכפל במס' הנפגעים

זה כבר משמעותי מאד! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

גם אני מצטרף למחאה בסגנונו של רן שנראת לי הלגיטימית ביותר !!

 

וברצוני להוסיף את הנקודה שכל שנה תעריף אגרת הרישוי ואגרת הביטוח עולה בכמה שקלים כל פעם וצריך למתן אותה עכשיו לפני שזה לא יהיה בשליטתינו ...

פורסם

אני בעד. לא יתכן שצריך המון אישורי יבוא, אני חשבתי לייבא רפידות קרמיות אבל עד עכשיו אני מתלבט בגלל כול הבלאגן מסביב.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

שלום לכולם. כולכם צודקים.

לפני ששרשור זה יאבד ויהיה סתם עוד אחד שרשומה בו תלונה ממורמרת:

תופעה שאני עד לה בהרבה מקומות, כגון בעבודה, במכולת, כאשר אני מחכה עם ההורים מחוץ לגן לאיסוף הנכדה וסתם ברחוב עם חבר'ה, היא תופעת "שמישהו".

שמישהו יגיד לרוה"מ הזה. שמישהו יעשה משהו בקשר לזה ולזה. שמישהו יכתוב להוא ולהיא. שמישהו יספר לתיקשורת. שמישהו ושמישהו.

בצניעותי כי רבה היא אקדים ואומר שתופעת "שמישהו" לא הייתה קיימת כלל בנעוריי, והיא פשתה רק לאחרונה (עניין של הלך הרוח שהיה פעם? חינוך שונה? לא יודע ולא משנה כרגע). כאשר מישהו רצה לעשות מעשה, הוא לא קרה למישהו אחר, אלא קם ועשה אותו. תמיד, אבל תמיד נסחפו אחריו "שמישהואים" אחרים והוא לא היה לבד אף פעם! הם הפכו לקבוצה ובדרך כלל השיגו את מטרתם. כך היה גם ביחידה שבה שירתתי בצבא: המפקד סחף אחריו את כולם באומרו "אחריי". הדוגמה האישית הייתה כמעט מקודשת.

 

לפותח השרשור - שאלה ישירה ובוטה: ראית את מה ש- lulisa כתב. מדוע שלא תקום כבר מחר בבוקר ותארגן, בעזרת מועדון ה- 5 או בלעדיו את הנושא הזה? תרכז, תארגן, תיפעל ותשקיע מזמנך הפרטי ומכספך. אני בטוח שלא תהיה לבד ויצטרפו עוד. או אז תוכל להאציל כמה סמכויות לאחרים ולהוריד ממך הנטל אבל עדיין להיות הראש שהתחיל בכל המחאה הלגיטימית הזו. יעזרו לך ופתאום יהיה זה שמקושר למשרד פרסום, זה שיוכל לטפל בהדפסת פלאיירים, זה שמכיר מישהו בתיקשורת וכו'.

מה דעתך?

פורסם
בבירוקרטיה נלחמים בברוקרטיה!

 

1. הצפת הדוא"ל, הפקס, והניירת של כל הגורמים בשאלות, שליחת כל עותק נדרש בחמש צורות תיקשורת שונות.

2. כתיבת מכתבי מחאה לכל כתובת, אחת לכמה ימים.

3. עירוב כל גורם מסייע ידידותי שמכירים, מבלי לבחול באיש.

4. צירוף למחאה כל כתב רכב או איש תיקשורת עם זיקה לתחום.

5. רפי גינת חובב הונדות גדולות ידוע לשימצה...

6. טלפונים טלפונים טלפונים עד שלמשהו שם ימאס!

7. לא לנוח ולא לוותר על אגורה כולל תביעות נזיקין, מחאות על יחס בלתי הולם, והתנהגות שאינה הולמת איש ציבור.

8. פנייה לממונים ולממונים על הממונים, וכך הלאה.

9. תלונות בכל כתובת אפשרית ומכתבי תלונה ב"תפוצת נטו..."

10. פניות איישיות לשר הוא מת על זה.

 

בקיצור למרר שם לאנשים את החיים עד שמישהו יפנים זה הכל, עכשיו שכל מי שעושה את זה מוכפל במס' הנפגעים

זה כבר משמעותי מאד! - רן

 

 

ערב טוב.

 

עם כל הכבוד לרן, (ויש),

נראה לי כי הדרך המתלהמת המוצעת, לא תגרום לחובבי רכבי האספנות אושר.

אם עד היום אנו מצטיירים כמליונרים מאוסים, ממחר נהיה בנוסף גם נודניקים.

 

איני טוען כי לא צריך כלל לפעול בנושא. צריך בהחלט.

אך צריך שהענין ייעשה בצורה מסודרת, פגישות והסברים,

שכנוע בדרך רכה, בלוויית הסברים אדיבים, ולא בבוטות.

ניתן להעזר לשם כך באנשי יחסי ציבור שבקהילת אספני הרכב,

וכאלה יש לא מעט בקרבנו.

 

שלום לכולם.

לפותח השרשור - שאלה ישירה ובוטה: ראית את מה ש- lulisa כתב. מדוע שלא תקום כבר מחר בבוקר ותארגן, בעזרת מועדון ה- 5 או בלעדיו את הנושא הזה? תרכז, תארגן, תיפעל ותשקיע מזמנך הפרטי ומכספך. אני בטוח שלא תהיה לבד ויצטרפו עוד. או אז תוכל להאציל כמה סמכויות לאחרים ולהוריד ממך הנטל אבל עדיין להיות הראש שהתחיל בכל המחאה הלגיטימית הזו. יעזרו לך ופתאום יהיה זה שמקושר למשרד פרסום, זה שיוכל לטפל בהדפסת פלאיירים, זה שמכיר מישהו בתיקשורת וכו'.

מה דעתך?

 

לדעתי פותח השרשור (שהוא כשלעצמו אדם מקסים, אם כי הוא ג'ינג'י :-()

אינו מתאים לארגן את הנושא, מהסיבות שפרטתי למעלה.

מי שכן מתאים לכך, אלו אותם גופים/מועדונים המייצגים את אספני הרכב.

רצוי שלמען הנושא הזה, החשוב לכולם, ישימו בצד את האגו ויעבדו בשיתוף פעולה,

במקום לתקוע זה לזה מקלות בגלגלים.

 

 

שבת ושלום

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

רצוי שלמען הנושא הזה, החשוב לכולם, ישימו בצד את האגו ויעבדו בשיתוף פעולה,

במקום לתקוע זה לזה מקלות בגלגלים.

 

היי אבי. התשובה בגוף השאלה, כמו שאומרים.

הבעיה שלנו, היהודים, הייתה (מאז ומתמיד) להסתדר ביחד ולהתאגד למען מטרה כזו או אחרת.

שיהיה לכולנו ערב טוב ושבת שלום.

פורסם

שלום לכולם

לפותח השרשור האם ניסתה להתקשר ולברר מדוע לא שוחרר החלק.

מניסיון עבר זה עובד.

יתכן שאותו מפקח טעה בזיהוי החלק.

טל לברור במשרד התחבורה 035657145

לאחרונה יש התקדמות בשחרור חלקי חילוף לרכבי אספנות

 

שבת שלום

עזיזי אריאל


×
×
  • תוכן חדש...