Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחריות מצברים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

נראה שגם זמני הגיע - להחליף את המצבר באוטו.

מסקר קטן שעשיתי שמתי לב שלכל המצברים יש אחריות של עד 2.5 שנים. האם החברות הפסיקו להביא מצברים עם 3 שנים אחריות?

 

ועוד שאלה קטנטנה, יותר נכון המלצה מכם עבור מצבר 50aH. כיום יש לי מצבר של volta. בגדול מרוצה, אבל רוצה לשמוע דעות אחרות גם..

 

שבת שלום,

איתי.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • ספונסר פורום
פורסם

אף משווק משמעותי בישראל לא מציע מצברי רכב קל עם מעל 20 חודשי אחריות

בדרך כלל לרכב בנזין מוצע 12 חודשים או 20 חודשים

לעיתים יבואנים קטנים וחדשים מנסים למשוך תשומת לב בהבטחות אחריות ארוכה במיוחד, הם לרוב מתקפלים לאחריות נמוכה משנתיים או נעלמים.

זה לא סותר שמצבר טוב ברכב עם מערכת חשמל תקינה יחזיק מעל 3 שנים.

 

לפונטו (נדמה לי שזה הרכב שלך) אפשר להסתפק גם ב 45AH

 

קנה את הכי זול שתמצא.

זה לא משנה כלכך מאיזו חברה.

 

ההמלצה של נקמיצי קצת שיטחית, יש להניח שחברה שמייצרת 32 מיליון מצברים בשנה אינה באותה רמה טכנולוגית כמו חברה שמייצרת 200 אלף.

ניתן בקצת מאמץ למצוא את המצברים הטובים ביותר במחיר של מצברים תוצרת הארץ

  • אהבתי 1

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

פורסם

מצד שני, ההמלצה שלך קצת מכורה :wink:

 

כעקרון באמת אפשר להסתפק ב45aH, אבל מעדיף 50.

 

פונה אליך בתור המשווק - מהו סדר הגודל למצבר ורטה, 50 אמפר, 300 התנעה?

 

 

ועוד שאלה - מה היתרון של מצבר אטום אם אי אפשר לבצע בו תחזוקה?

 

שבת שלום,

איתי.

  • ספונסר פורום
פורסם

דוקא היתה לי תחושה שאני עדין בהמלצה שלי, בתחשב שההשוואה היא בין מרצדס מגרמניה לסוסיתא מישראל.

 

כל המצברים הבאים תוצרת VARTA, קיבול 52AH, זרם התנעה 470A

VARTA VR2-052R-0D1 - אחריות 20 חודש

PowerUp PU3-052R-0D1 - אחריות 20 חודש

StartUp RP3-052R-0D1 - אחריות 12 חודש

 

המצבר 45AH של ורטה זרם ההתנעה שלו 330A וגם הוא זמין בשלושת המותגים

תזדרז בבחירה, בחודש הבא רוב המשווקים בארץ יעלו מחיר המצברים לאור עלית מחירי העופרת

 

מצבר סגור בעל מכסה כפול (אטום הה הגדרה למצבר שלא רלוונטי אליך) אינו מאפשר מילוי מים מאחר וזה מיותר לאור מבנה המצבר וסגסוגת קלציום סילבר.

 

פרטים נוספים:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=342461

  • אהבתי 1

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

פורסם
דוקא היתה לי תחושה שאני עדין בהמלצה שלי, בתחשב שההשוואה היא בין מרצדס מגרמניה לסוסיתא מישראל.

 

כל המצברים הבאים תוצרת VARTA, קיבול 52AH, זרם התנעה 470A

VARTA VR2-052R-0D1 - אחריות 20 חודש

PowerUp PU3-052R-0D1 - אחריות 20 חודש

StartUp RP3-052R-0D1 - אחריות 12 חודש

 

המצבר 45AH של ורטה זרם ההתנעה שלו 330A וגם הוא זמין בשלושת המותגים

תזדרז בבחירה, בחודש הבא רוב המשווקים בארץ יעלו מחיר המצברים לאור עלית מחירי העופרת

 

מצבר סגור בעל מכסה כפול (אטום הה הגדרה למצבר שלא רלוונטי אליך) אינו מאפשר מילוי מים מאחר וזה מיותר לאור מבנה המצבר וסגסוגת קלציום סילבר.

 

פרטים נוספים:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=342461

 

אהלן רן,

2 שאלות:

א. זרם התנעה של 470 אינו מהווה בעיה לפונטו? כיום יש לי 50aH עם 300A.

ב. אשמח להסבר קצר - מה בין מצבר אטום לסגור? ומה היתרונות במצבר שאיני יכול לתחזק אותו? (הוספת מים)

 

בברכה,

איתי.

  • ספונסר פורום
פורסם

המצבר הוא ספק כח (12V), זרם ההתנעה המצוין הוא המקסימלי

הזרם הנימשך מהמצבר ניקבע בפועל על ידי הצרכן ובמקרה זה הסטרטר

פוטנציאל זרם גבוה במצבר מבטיח לך שגם כשיתישן ויכולותיו החשמליות יפחתו עדיין תהיה לו יכולת התנעה מספקת

השפעת הבלאי הטיבעי של המצבר תהיה איטית יותר אם הזרם בתחילה היה גבוה יחסית

 

מצבר סגור מונע מהאלקטרוליט לצאת עם הגזים שניפלטים ולכן מונע את הצורך במילוי מים

בנוסף חומר המצבר העשוי מקלציום סילבר גורם לאלקטרוליזה נמוכה יחסית ושוב לקצב איבוד מים מופחת

התייחסתי לסוגיה רבות בפורום זה

  • אהבתי 1

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

פורסם

לרכב שלך אכן מתאים מצבר 50AH.

 

ודרך אגב רון, כן יש מותגים גדולים שמציעים אחרים מעל ל 20 חודש.

 

 

מצברי וולטה הכסופים נמכרים עם 24 חודשי אחריות.

לפותח השרשור, אם אתה אכן מחליט ללכת על מצבר של וולטה 24 חודשים אחריות, המצבר המתאים לך מבינהם הוא ה 53AH.

פורסם

איתי - ככל שהאחריות ארוכה יותר המחיר גבוה יותר. ככל שהמותג "טכנולוגי" יותר - המחיר בהתאם.

שיקול שלך לבחור כמה לשלם ומה שתקבל בתמורה. אני בדרך כלל בוחר משהו טוב באצמע.

אין שום ערובה שהמצבר יחזיק 2.5 שנים או 3.5 שנים. מה שישפיע זה מצב מערכת החשמל, מה שיכול לסייע בבחירה זה התנסות של אחרים. אל תשכח שטכנולוגיות משתנות עם השנים, אך ניתן ללמוד משהו על איכות.

עשה חיפוש בפורום - היו הרבה שירשורים על אמינות מצברים,מחירים, המלצות ושלילות של חברות מוכרות ויצרנים מקומיים.

 

במשך השנים היו לי התנסויות לא הכי טובות עם וולטא, שלא מחזיק הרבה זמן. וורטא היו טובים מאוד ועברו בקלות את 3 השנים. גם שנפ.

 

לדעתי מגיעה לספונסר תודה על תשובות מקצועיות ואמינות, ואל תאשים אותו בתשובה "מכורה". לא יפה !

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

אני מסכים שמההודעות של רן VARTA עולה כי הוא באמת לא מנסה לדחוף את היקר יותר, ונותן הסברים אמיתיים ומקצועיים.

 

אני אתמול רכשתי מצבר חדש לרכב שלי וההתלבטות הייתה בין סטארטאפ עם 12 חודשי אחריות לורטא כחול עם 20 חודשי אחריות וההבדל במחיר היה 100 ש"ח.

 

ככה שיצא שעבור כל חודש אחריות נוסף אני משלם עוד 12.5 שקל.

לי אישית זה היה שווה.

אם ההבדל היה גדול יותר אני חושב שהייתי הולך על הזול מביניהם.

 

ודרך ממש לא חשבתי לרגע שהסטארטאפ נחות מהורטא, פשוט ההבדל היחידי שראיתי לנגד עיני היה האחריות, ומי יתנגד לעוד 8 חודשים של שקט?

פורסם

מצבר VARTA בין האיכותיים שקיים היום בשוק,מכסה כפול- זו הטכנולוגיה החדישה ביותר שקיימת במצברי רכב.ברכבים החדישים יותר היצרן תמיד דואג שהמצבר יהיה מופרד עם מגן חום,בידוד או כל דבר אחר שימנע את ההתחממות היתר ומהחום שפולט המנוע.אטיפה כזאת בהחלט תספק אורך חיים יותר ממושך למצבר.מומלץ מאוד גם ברכבים שאין להם בידוד מקורי המדובר לדאוג להרכיב כזה.הם לא ממש נמכרים בחופשיות אבל ניתן למצוא כאלה בכל פירוקייה.

יתרון נוסף-גם אם המצבר ינזל לא יקרה שום נזק כי אטיפה כזאת יודעת לספוג את הנוזלים.

ABCD0006.jpg

ABCD0008.jpg

ABCD0003.jpg

ABCD0004.jpg

  • אהבתי 1

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

  • ספונסר פורום
פורסם

אני אתמול רכשתי מצבר חדש לרכב שלי וההתלבטות הייתה בין סטארטאפ עם 12 חודשי אחריות לורטא כחול עם 20 חודשי אחריות וההבדל במחיר היה 100 ש"ח.

 

ככה שיצא שעבור כל חודש אחריות נוסף אני משלם עוד 12.5 שקל.

לי אישית זה היה שווה.

אם ההבדל היה גדול יותר אני חושב שהייתי הולך על הזול מביניהם.

 

ודרך ממש לא חשבתי לרגע שהסטארטאפ נחות מהורטא, פשוט ההבדל היחידי שראיתי לנגד עיני היה האחריות, ומי יתנגד לעוד 8 חודשים של שקט?

 

נקמיצי - קנית שקט במחיר מעט יקר יותר, אבל לא קנית איכות טכנית משופרת

 

טלרון מייבאת רק מצברי VARTA בשני סוגי אריזות:

קופסה אפורה עם מכסה כסף/כחול/שחור - במותג VARTA בלבד

קופסה שחורה ומכסה שחור- במותג PowerUp, StartUp

 

כל המצברים זהים לחלוטין והמקט של היצרן מצוין עלהם להשוואה

ההבדל במחירים מבטא רק עלויות האחריות ושיקוליים שיווקים של טלרון

מכאן שמצבר 12 חודש אינו נחות טכנית כלל ממצבר 20 חודש והבדלי המחיר מבטאים רק הבדלי חשיפה סטטיסטית לתקלות.

  • אהבתי 1

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

  • ספונסר פורום
פורסם
ומה בנוגע מצבר משומש? אפשר "למכור" אותו איפשהו? עם כן כמה אפשר לקבל בתמורה?:arrow:

 

בדרך כלל המחיר המוצע לך מותנה בהחזרת המצבר המשומש ולכן לרוב לא תקבל הנחה נוספת על מצבר הגרט, נהפוך הוא תידרש לשלם יותר כ 20 עד 40 שח אם לא תחזירו.

השיקול הוא כלכלי בעיקרו ובדרך תורם לאיכות הסביבה.

 

למצבר משומש שהוחלף בסוף ימיו אין ערך למעט העופרת שבו

"חידוש" מצברים משומשים מיועד בעיקר להתקנה במגרשי רכב משומש ולא לצרכנים שמחפשים פתרון אמין לטווח סביר

  • אהבתי 1

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

פורסם

אהלן,

תודה רבה על התגובות שלכם.

 

ובעניין נוסף במצברים - איך אדע האם המצבר רשמית "מת"? המצבר הוא בן כ3.5 שנים. רוב הזמן היה פיקס (לפעמים היה קושי בהתנעה). השבוע היה לאמא שלי קטע איתו - נסעה נסיעה של 5 ק"מ ועצרה את הרכב לקנות לחמניות (לבריאות אני אומר :-) ). אחרי 20 דקות חזרה להניע את הרכב וזה לא הניע. האם הדבר אומר שהמצבר מת או שאולי יש דברים אחרים על הפרק?

 

שבוע טוב חברים,

איתי.


×
×
  • תוכן חדש...