Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום חמש שנים עם טויוטה אוונסיס דור שני - 2006


lanosforce
שימו לב! השרשור הזה בן 3233 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

חמש שנים לא תמיד נשמע כמו הרבה זמן, כשאתם חושבים על זה - מדובר על חצי עשור!

 

טוב, כמעט חמש שנים - באוקטובר לו הייתי מוכר אותה אלו היו חמש שנים מלאות.

 

לפני כמעט חמש שנים החזרתי את רכב הליסינג שלי, קורולה 2007, לחברת ההשכרה (ליסינג מהעבודה) - אוויס.

 

הסיבה היתה שווי המס שעלה בצורה לא לינארית מידי שנה - בשנה הראשונה 1530, בשניה זה עוד היה לינארי - 1580 אבל בשלישית כבר "תפרו לי את הכיס" עם 2300 שקלים ורגע לפני שזה קפץ ל2800 (ואז כמעט מיד ללא דיחוי זה קפץ ל3200) החזרתי את הרכב ואמרתי "חברה, לא תודה".

 

לקחתי את מיטב כספי שהצלחתי לחסוך למטרת רכישת רכב וקניתי את האוונסיס ב65 אלף שקלים בשנת 2010

 

הרכב היה רכב של בעלים של חברת ליסינג אבל רשום כרכב חברה ולכן - רכב ליסינג.

רכב שעבר השתלת מנוע (מתועד במוסך מורשה טויוטה בו אני במקרה טיפלתי בכל הטויוטות שהיו קודם במשפחה)

רכב שעבר תאונה לאורך כל צד ימין שלו.

 

לא היתה פגיעת שאסי, המנוע הושתל חדש מהניילונים (מתועד בטויוטה) וסה"כ היה במצב נסיעה מעולה.

 

הורדנו את המחיר מ81 אלף ל65 ואני התחדשתי לי בטויוטה אוונסיס.

 

חלקי הפלסטיקה ברכב חלקם היו שבורים ואז גם גיליתי שהרכב הזה יחסית "נדיר" בארץ ולא מכרו הרבה לחמניות שכאלו כאן ושהפלסטיקה יקרה להחריד.

 

לשמחתי - הפלסטיקה של מתגי החלונות בדלת הנהג הסתכמו במכסה ותפס שבורים (180) שקלים סה"כ.

הפלסטיקה של תריס המזגן הימני תיקנתי בעצמי בעזרת ספוגית.

 

ואת התא המרכזי שיפצתי במסגרת פרוייקט BIGASS BITCH שנעשה על הרכב הזה.

 

כן כן - השם של האוונסיס שלי היה "ביג-אס" כלומר תחת (תא מטען) גדול! כי זה מה שחיפשתי - רכב משפחתי גדול עם מנוע קצת יותר חזק מהנורמה ולכן הלכתי על סדאן גדולה 2 ליטר.

 

בגדול חיפשתי באותה תקופה לרכוש יונדאי סונטה אבל כאשר ראיתי את הטויוטה מבצבצת מאחורי גבו של אבא שלי (אכלנו במסעדה סינית מוכרת בתחנת דלק בחולון) אמרתי לו אבא, בו נלך לבדוק את האוונסיס הזאת - נסיעה אחת קצרה והתאהבתי ברכב והשאר היסטוריה.

 

יישור קו ותחזוקה שוטפת לאחר מכן

----------------------------

 

המצבר של הרכב התברר כמת בזמן בו היא עברה את פרוייקט ביג-אס ביץ' - אז התחלנו במצבר.

 

הצמיגים היו גמורים - ארבעה צמיגים של "סמפריט" כ1800 שקלים - אלו הם צמיגי כל מזג אוויר של פס ייצור איכותי של קונטיננטל - הם היו מצויינים! שקטים מאוד, אוחזים מאוד - אבל החזיקו מעמד שנתיים לפני שהוחלפו לרביעיית דאנלופ DZ101 דירזה שהם צמיגי קיץ שגם כן סה"כ היו טובים מאוד ודי שקטים - הרכב נמכר כאשר הוא נועל את הדירזות והם טובים לפחות לשנה נוספת.

 

כמובן כוון פרונט בכל החלפת צמיגים.

 

הוחלפה משאבת מים ובוצע טיפול גדול - זה היה יישור הקו הראשוני (כמובן ללא הדירזות)

 

במהלך חמשת השנים למעט טיפול שוטפים שעלותם בין 600 ל2000 שקלים בין טיפול גדול מאוד לקטן (סה"כ כל שנה עשיתי טיפול שנתי)

 

הבלאי שהיה - וטופל.

 

החלפת אטם אגזוז אמצעי - 170 שקלים.

החלפת תושבת מנוע ימין - 1500 שקלים (פוגעת בשקט הנסיעה המופתי של הרכב)

החלפת כל הרפידות ושתי צלחות ומשולשים - 2200 שקלים.

החלפת מצבר נוסף - 700 שקלים.

ניקוי בית מצערת בפירוק - 500 שקלים.

ניקוי סעפת יניקה בעזרת סמוג דוקטור - אם אני זוכר נכון כ380 שקלים.

 

וזהו!

 

צריכת הדלק - הרכב עושה 1:10 לא משנה איך תביטו על זה - אין טעם בכלל להכנס לחישובים.

 

בפקקים הכי גרוע שראיתי היה 8.9 בחוץ הכי טוב שראיתי היה 1:13.5

 

 

לגבי הרכב עצמו - אופי הנסיעה שלו, מעלות טובות ומעלות רעות

 

הרכב בעל מנוע בנפח 2 ליטר עם 150 סוסים בריאים (מאוד)

 

המראה של הרכב הינו "כבד" ואלגנטי אבל באופן מפתיע מדובר על רכב שמרגיש קל כמו נוצה עם דוושת גז רכה מאוד.

 

שקט נסיעה מופתי! פשוט רכב חרישי במובן הזה ועוד בנוסף לכך בוצע בו פרוייקט בידוד רעשים מקיף אשר הפך אותה בעצם למה שאני מכנה "לקסוס עם חצי מנוע".

 

פשוט לא שומעים את המנוע של הרכב הזה, רוב הזמן זה מרגיש כמו לנסוע ברכב חשמלי.

 

בשביל מנוע 2 ליטר אטמוספרי משנת 2006 על מרכב מגודל היא היתה עוקרת הרים ופשוט הרגישה כמעט תמיד EFFORTLESS

 

זה רכב שיוט סה"כ - ליסוע איתו רגוע בקו יישר עד 130 קמ"ש זה פשוט תענוג אחד גדול למי שאוהב את אופי הנסיעה הזו.

 

אבל גיר פלנטרי 4 הילוכים כבר מתחיל לסרס את חווית השיוט הזו כאשר מתחילים לעבור את ה130 קמ"ש וההגה האנמי שלה והמתלים הרכים הופכים אותה לבהמה לא מתנהגת לכל מי ששקל את האפשרות להתגרזן איתה - דפדפו הלאה לרכב הבא במובן הזה.

 

המושבים פשוט נוחים! אחד הרכבים הנוחים יותר שיצא לי לנהוג בהם ונהגתי גם בכמה רכבי יוקרה מספר ימים בשהותי בחו"ל - סה"כ ברכב הזה איכות הנסיעה ונוחות הנסיעה מעל למצופה מרכב בקטגוריה ובשנתון.

 

איכות החומרים וההרכבה ברכב -

 

איכות הרכבה - טובה מאוד.

איכות החומרים - בינונית אבל סבירה בהחלט - מדובר סה"כ על פלסטיקה ומעט מאוד מקומות בהן ניתן טיפול עור.

מושבי בד שכבר במצב לא הכי הכי נאמר זאת כך אך עדיין שימושיים ושלמים למעט איזה חור אחד במושב הנוסע - חור קטן של סיגריה מהבעלים הקודמים לצערי.

 

הפלסטיקה היא סה"כ פלסטיקה מאיכות טובה, טויוטה כן ניסו לתת ברכב הזה תחושת UP MARKET וזה הצליח להם במידה מסויימת אבל בסופו של דבר טויוטה משעממת כראוי לטויוטה - את השיעמום הזה הצלחתי להפיג בעזרת פרוייקט מקיף על הרכב בה שולבו חלקי פרספקס שחור ברכב ובניות פיבר גלאס, כיסוי לדש בורד ופרוייקט טאבלט ומערכת סטריאו שהופכים את הרכב הזה לחווית בידור בפקקים - אולפן מתנייע.

 

בלאי שלא טופל ונמכר עם הרכב

-------------------------

 

אז ככה - זו גם הסיבה שבסוף החלטתי למכור את הרכב למגרש טרייד אין ולא לאדם פרטי, גם מסיבות של נוחות ואי רצון להתעסק עם קונה "ישראלי ממוצע" כמובן אבל בעיקר בגלל הבלאי הגבוהה שעוד לא טופל ברכב ודרש טיפול.

 

תושבות מנוע בצד שמאל - הרכב רועד בעמידה - במוסך ייעצו לי לא להחליף ולחיות עם זה.

מיסבי גלגל ימין קדמי - בבדיקה טוענים שהוא מרעיש - מכל הבידוד רעשים של הרכב אני פשוט לא הרגשתי בזה.

בולמים קדמיים נעולים - גם לטענת הבדיקה - הרכב נוסע רך ונעים כמו שתמיד נסע - לא טרחתי לבדוק את זה בכלל.

נורית תקלת מנוע שדולקת בגלל - חיישני חמצן וממיר קטליטי עליון - הרכב עובר בדיקת זיהום אוויר, צריכת הדלק שלו תקינה כפי שתמיד היתה ונוסע חלק - לאחר אבחון אצל משה זר וחיים יוד החשד הוא לסליל חימום בחיישני חמצן והעיצה שקיבלתי היתה לא להחליפם - אז לא החלפתי :-D

 

מעבר לכך הרכב כבר הגיע לקילומטרז' מכובד של 193 אלף KKM ובטויוטה לא מוכנים להחליף שמן גיר - אני תוהה לעצמי עוד כמה עשרות KKM יקח עד שהם גם לא יהיו מוכנים להחליף תיבת תמסורת ברכב (גיר).

 

אי לכך ובהתאם לזאת - הרכב נמכר במסגרת עסקת טרייד אין.

 

אבא שלי רכש סובארו B4 2015 עם חבילת אבזור פרימיום.

טריידמובייל רכשו את הרכב שלי במחיר שבסופו של דבר ענה לציפיות שלי - לא אציין כמה רק אומר שבהתחשב ומדובר במגרש ובמצב הרכב וההיסטוריה שלו - הוגן!

 

בהזדמנות זו ארצה לציין לטובה את עופר שמעון - מנהל טרייד אין סובארו, על יחס חם, אדיב ומקצועי

ההתנהלות מול עופר היתה נעימה וקלה.

 

תקלות משביתות נסיעה

------------------

 

מה נסגר אתכם? טויוטה. תמשיכו הלאה.

 

 

סיכום

----

 

תענוג של רכב! מומלץ בחום לכל מי שמחפש רכב שיש בו קצת מהכל

 

כוח - לא חסר! עוקרת הרים.

תאוצה - 9.5 שניות מעמידה למאה - הרכב באמת זריז ביחס לסוג המנוע, דגם ושנתון וגודל מרכב.

שקט - מופתי!

נוחות - מעולה!

אמינות - בשמיים.

ערך - לא במקרה שלי אבל בגדול טויוטה נותנת כאן את אחת התמורות הגבוהות ביותר.

 

עלות טסט כ1700 שקלים כולל הנחת "בהצדעה" עקב היותי חייל מילואים פעיל.

עלות ביטוח כ3900 שקלים מקיף+חובה - כן, שמעתם נכון.

 

הרכב אשר אני הולך לרכוש נכון לעכשיו הינו הרכב של אבא - סובארו B4 2010 מנוע 2 ליטר עם פחות מ60 אלף קילומטרים ולוקק (תוחזק) בכנעות ע"י אבא וגם קיבלתי אותו במחיר שאי אפשר לסרב אז - הגיע הזמן להחליף רכב.

 

ובנוסף לכל רכב של אבא - מה כבר יש לאמר - כבוד!

 

פרוייקטים שבוצעו ברכב שיכולים לעניין אתכם -

 

פרוייקט ביג-אס

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?347771-PROJECT-BIGASS-BITCH-%D7%94%D7%94%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%94-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%99&highlight=bigass

 

פרוייקט טאבלט נקסוס 7

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?490283-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%98%D7%90%D7%91%D7%9C%D7%98-%D7%92%D7%95%D7%92%D7%9C-%D7%A0%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%A1-7-%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%9C-%D7%98%D7%9B%D7%A0%D7%99&highlight=bigass

 

פרוייקט בידוד הרכב

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?429259-%D7%91%D7%99%D7%93%D7%95%D7%93-%D7%A8%D7%A2%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%94%D7%A1%D7%91%D7%A8-%D7%9E%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98-%D7%A2-quot-%D7%99-%D7%A0%D7%A6%D7%99%D7%92-STP&highlight=bigass

 

פרוייקט עמודי טווח

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?517947-%D7%9E%D7%91%D7%A6%D7%A2-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%99%D7%A7%D7%98%D7%95%D7%9F-quot-%D7%A2%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%99-%D7%98%D7%95%D7%95%D7%97-quot-%D7%9E%D7%AA%D7%97%D7%99%D7%9C&highlight=%D7%A2%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%99+%D7%98%D7%95%D7%95%D7%97

 

מקווה שנהנתם מהביקורת - שאלות לגבי הרכב בכיף.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חרא של אוטו. זה בשבילך "אמינות בשמיים" ?

בקושי 190K ק"מ וכבר הלכו חיישני חמצן, בולמים קדמיים, מייסבי גלגלים ומי יודע מה עוד.

תיפטר מהנבלה ויפה שעה אחת קודם... :)

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ללא ספק קטגוריה שהיא UNDERATED והרכבים נמכרים במחירים מצחיקים יחסית לתמורה הגבוהה.

 

קנית רכב במצב מוזנח ובאופן כללי בשוק יש המון רכבים כאלה מפרטיים ובמחירי ריצפה , מתחת למחירון בלי שהרכב עבר כלום.

בכל מקרה אני שמח שהחדש בא מבית טוב :)

 

אבא שלי רכש לו ב2011 אוונסיס חדשה ונוהג בה עד היום, הרכב תענוג (מנוע 2.0,גיר רציף).

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחבק צרפתיות שכמותך :-P

 

בינינו איציק, תודה שאתה חובב צרפתיות כי תמיד יש משהו לתקן בהן :-P:-P:-P

 

אתה יודע איך יראה סוף העולם? מקק נוהג בלקסוס, זה שני הדברים היחידים שישרדו כנראה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה עם קצת תמונות? בסהכ עשית פרויקטים מאוד מעניינים עם הרכב, אבל אחרי שנכנסתי לשניים מהשרשורים שלינקלנקת אליהם, שמתי לב שהם ארוכים ושאין מידע מפורט בהתחלה אז ויתרתי. אם בא לך לעשות גלרייה ולשים כאן (או לשים לינק) זה יהיה אחלה סיכום לתקופה שלכם יחד :)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

איך עבר הזמן. אני זוכר שכתבת שקנית אותה.

מצטרף לבקשת התמונות של הכלה החדשה.

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכלה החדשה טרם הגיעה - היא עדיין אצל אבא שלי, אני כרגע עם רכב סחור לחודש ימים.

 

פיאט 500 לבנה עם דשבורד שחור ולבן ומושבים אדומים - גם יפה :-P

 

במהלך שבוע הבא אני אדאג לקצת תמונות - בעקרון בתחילת פרוייקט ביג-אס יש תמונות של הכלה היוצאת.

 

ברגע שאקבל את הרכב מאבא שלי אעלה לכאן תמונות של B4 2010 - לא שזה משהו מעניין במיוחד אתם יודעים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחבק צרפתיות שכמותך :-P

 

בינינו איציק, תודה שאתה חובב צרפתיות כי תמיד יש משהו לתקן בהן :-P:-P:-P

 

אתה יודע איך יראה סוף העולם? מקק נוהג בלקסוס, זה שני הדברים היחידים שישרדו כנראה.

 

תשמע - אחרי שכבר התרגלתי (למשהו טוב) וראיתי שהשד לא כזה נורא - אני כבר לא יכול לחזור אחורה.

1500 שקל לתושבת מנוע נשמע לך הגיוני ?

חיישני חמצן, מייסבים, בולמ"ז וכד' שהולכים בק"מ כזה - ברכב שחרט על דגלו את המונח אמינות, זו לא מציאה - על אחת כמה וכמה שאתה משלם על זה (במחיר קניה גבוה יותר). מסקנה: כל רכב מתקלקל ומתבלה - אבל לפחות תיסע במשהו שיש לו ערך מוסף (ושהערך המוסף הוא לא "אמינות", אלא דברים אחרים).

 

חכה חכה אני יורד למטה להדביק לך מדבקות של הלו קיטי על ה 500... ;-)

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק ההבדל בין בעל רכב יפני לבעל רכב צרפתי ממוצע.

 

כשהולך משהו ב 150.000 ק"מ, בעל רכב יפני אומר: אמינות מושלמת, מדובר בבלאי סביר לגיל ולקילומטרז'

 

בעל רכב צרפתי אומר: זבל של אוטו, הכל מתפרק.

 

 

לא נתקלתי בתקלות כאלה בקילומטרז' כזה לא ברנו ולא בסיטרואן, גם לא בשבירת פלסטיקה פנימית. מה שעוד פעם מוכיח שאגדות על אמינות יפנית היום הן בעיקר, אגדות.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כחובב טויוטה זה לא ממש מרשים.

 

בטויוטה קורולה זה הפוך, אתה צריך לחפש בעיות כדי שיהיו בעיות רציניות. כנראה שלא כל טויוטה היא סופר דופר אמינה, אבל בטוח יותר מהצרפתיות שכן במוסכים הן ואפילו קוריאניות מסויימות מבלות הכי הרבה וזאת עובדה. (גם יפניות כאמור, ברור).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הבעיות האלה הדבר היחיד שהיה מורגש זה הרעידות של תושבות המנוע, כל השאר היה לא מורגש והרכב נסע חלק.

 

איציק אני אתן לך את המפתח של האיטלקיה, תשים לי גם שטיחים של הלו קיטי, תגנוב לשכנה עם הפיקנטו הלבנה שחונה ליד המתנס. מחלת הלו קיטי קשה במיוחד יש לה.

 

 

בטח שצרפתיות אמינות היום, עושים שתפים עם יפנים וגרמנים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהולך מנוע ברכב זה לא מורגש? פלסטיקים מתפרקים בתא נוסעים זה לא מורגש?

 

נורת תקלה דולקת בלוח שונים זה לא מורגש?

 

מייסב מרעיש (גם אם לא שומעים את הרעש בגלל בידוד רעשים טוב) זה לא מורגש?

 

 

ושוב, אני מתנצל מאוד שאני כותב את זה דווקא בשירשור דשלך, אבל זה משהו שאני כל הזמן שם לב אליו והחלטתי פעם אחת לכתוב - לבעלי יפניות יש טולרנטיות גלולה מאוד, הם מקבלים בהבנה את כל התקלות ומתייחסים לזה כמשהו שולי:

 

נורת תקלה דולקת אבל זה לא מפריע לנסוע, מייסב מרעיש אבל הרכב נוסע רגיל וכו' וכו'.

 

העיקר שהרכב ממשיך לשרת את בעליו.

 

כל השאר בקטנה...

 

לעומת בעלי מכוניות אירופאיות שיש להם בדרל כלל אפס טולרנויות, לא מכונים לסבול שום תקלה ועישים רעש מכל דבר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו באמת, תעשה לי טובה, אף אחד לא טוען שיפניות מושלמות (נו בסדר, חוץ מאושריקו), העניין הוא בפרופורציות.

סטטיסטית התקלות ברכב יפני יהיו קטנות ובדרך כלל גם פשוטות יותר מרכב אירופאי מקביל. קח אוונסיס 2006 ופאסאט 2006 והשווה את ההיסטוריה שלהן. אצל מי מהן תראה יותר "פיצ'פקעס" בפירוט הטיפולים והביקורים במוסך? איפה תראה יותר תקלות? התשובה ברורה.

 

מיסב או תושבת מנוע זו תקלה שכיחה בכל רכב ויש לה קשר ישיר לתנאי הנסיעה והקילומטרז'. גם תקלות חיישני חמצן למיניהם מתרחשות אצל כל היצרנים בשלב כזה או אחר.

הרכב של אדי עבר התעללות בילדותו (ליסינג, תאונה, החלפת מנוע, פלסטיקה שבורה) וזה מין הסתם דברים ש"התנקמו" באדי בתקופת אחזקתו.

 

פרופורציות, זה הכל.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים שביפניות יש פחות תקלות בפער לא מאוד משמעותי, דיברתי בכלל על משהו אחר - דיברתי על היחס:

 

בעל יפנית אומר: החלפו תושבות, חיישנים, משולשים - בלאי טבעי, הכל בסדר הרכב אמין מאוד, המחיר הגבוה ששילמתי בקניה מוצדק ביותר.

 

בעל אירופאית צועק:

הלכו כבר אחרי 150.000 ק"מ תושבות, משולשים, ברקסים, חיישנים ומצבר ועוד איזה כפתור!

מה זה? רכב מתפרק, וגם לא שומר על מחיר מחירון...

 

 

 

 

 

 

כמובן ההבדלים בפועל באמינות באמת קיימים, אני לא אומר שלא. אבל לדעתי לפחות מדובר ב 30% תכלס תמונה אמיתית ו 70% ניפוח והבדלים ביחס כמו שתארתי.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שהרכב בכלל לא שמר על אמינות מופתית כמו שאתה מציין, ויחסית לקילומטרים הוחלף בו לא מעט

אני החזקתי ניסאן 2003 אלמרה, כמזדקנת בת 11 במשך שנה וחצי , גם עברנו ביחד מעל 25 אלף קילומטר, האוטו נמכר עם כמעט 200 אלף קילומטר בשעון, הרכב אומנם טופל במורשה ולא אחזקת שבר, אבל לעולם לא נדלקה לי מנורה בדרך ותושבות מנוע , משולשים שום דבר לא היה צריך החלפה.

הרכב נלקח לבדיקה בצק פוסט ויצא עם טופס בדיקה מדהים! היו לא מעט X בטופס אבל אלה היו כסתחי"ם. שהבוחן ייצא הוא בא לקונה ואמר לו שמע האוטו בן זו*ה, במילים האלה בדיוק! האוטו הזה שימש בתקופתו אצלינו נהג חדש ועבר חיים לא קלים בכלל ועדיין הראה אמינות מצוינת! הדבר היחיד שהיה דורש החלפה זה בולמי זעזועים עייפים, למרות שגם בקנייתי הציעו לי להחליף, האוטו היה מתרסק על באמפרים, שומדבר לא היה דורש תיקון, יש יפניות אמינות, במקרה שלך האוונסיס פשוט לא, אני אישית חושב שרכב אחרי תאונה מאבד מהאמינות שלו, יש ליחבר טוב עם קורולה רובוטית שנכנס לכיכר מהר מדיי עשה לרכב נזק של 14 אלף ש"ח החליף חצי פרונט עשה צבע כללי פחחות, היה בלי ביטוח מקיף, אחרי שמתחו את הרכב בגלל שהשלדה פשוט נפתחה מקדימה, הפחח לא הבין איך לא נפתחו כריות אוויר, אחר כך נלקח לכיוון פרונט והכל, האוטו ייצא מהתאונה " חדש ", אבל מאז כל פעם שמשלבים ל M נשמעת נקישה מוזרה מהתיבת הילוכים, הוחלפו חיישנים, והאוטו אחרי יישור קו כבר לא חזר להיות מה שהיה פעם, בכלל לא.

 

ולגבי אמינות של אירופאיות או גרמניות.

לפני 15 שנה נקנתה במשפחתי פאסאט שנת 94, ידנית מנוע 1.8 ( היה הרכב הראשון שלי ) נקנה עם 90K אבא שלי שמטפל בבית החליט לעשות לו יישור קו קומפלט והחליף את כל מערכת המים (נזילה שהייתה משגעת אותו ) , על הדרך החליף עוד לא מעט דברים, אני זוכר אותי בתור ילד יושב ומסתכל עליו שוכב מתחת לאוטו בבית שעות! אחרי היישור קו האוטו הזה היה אצלינו עד 220K ובאמת שלא היה תקלות מיוחדות, טיפולים שוטפים החלפה יזומה של משאבת מים וטיימינג, ברקסים כל 30K, ונעשה ראש מנוע באזור ה190K באשמתי, האוטו התחמם ולא שמתי לב. כשהגיע ל 220K הוא כבר היה בחזקתי כרכב ראשון והייתי הורג לו את הצורה ( לכו תסבירו לילד בן 17 שזה אוטו ישן) נדלקה מנורת שמן ולאחר מילוי שמן המנוע התחיל לדפוק, הרכב הזה נמכר בטרייד על סוזוקי אלטו חדשה, בכל מקרה אם תשאל את אבא שלי פולקסוואגן זה הכי אמין שיש, בגלל זה כיום משנת 2010, הוא מחליף איביזה כל שנתיים, אמא שלי לא רוצה אוטומטית מכיוון שאפעם לא היה לה אז המנוע הוא 1.4 /1.6 בעבר ידני. והאוטו מראה 0 תקלות ( האיביזה הראשונה ה 1.6 עד היום במשפחה אצל דודים עומדת על 100K וגם מטופלת במורשה עם 0 תקלות ) בשורה התחתונה רכב מטופל שלא עבר תאונות חזקות בחייו, לא אמור לעשות תקלות מיותרות לפחות לא עד העשור הקודם מאז שנכנסה כל הטכנולוגיה של ה TSI וכל זה התחילו להגיע צרות לרכבי צמפיון. בזמנו כשהגיע ה 1.2 TSI הידני בסקודה פאביה, אבא שלי רצה לרכוש אותו והנציג מכירות באולם תצוגה המליץ לו על המוכר והאטמוספרי ( בסוף נקנתה איביזה בכלל )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3233 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...