מיצובישי האנטר החליף בשנת 2007 את המיצובישי מגנום. המגנום נחשב לאחד מסיפורי ההצלחה הגדולים ביותר של טנדרי המיצובישי, טנדר שהציע לראשונה שילוב בין מנוע דיזל לטנדר עם הנעה כפולה ויכולת שטח גבוהה. ההאנטר, שהחליף אותו, ניסה להוסיף לשילוב הזה גם נוחות נסיעה משופרת ורמת אבזור גבוהה מבעבר. במידה רבה מאוד זה הצליח להם, אבל אז בדיוק החליטה מדינת ישראל להפסיק להכיר בטנדרים כמו מיצובישי האנטר למס ומכירותיו כאן צנחו במהרה. תלונה נוספת שיש לגבי הטנדר היא לגבי אורכו המאוד מצומצם של הארגז, גם ביחס לקודמו וגם ביחס למתחריו. נקודת תורפה זו טופלה במסגרת מתיחת הפנים של 2010. תלונה נוספת קשורה למושבים של ההאנטר, שאינם נוחים לא מלפנים ולא מאחור. בשטח, לעומת זאת, הוא מציע רמת עבירות טובה למדי. לא מעט בזכות מערכת ההעברת הכוח Super Select שמאפשרת בחירה בין שלל מצבי העברת כוח (כולל נעילת דיפרנציאל אחורית מקורית) או מצב 4X4 לכביש.
יכולת שטח; כיול מתלים;
ארגז קצר מידי; מושבים לא מספיק נוחים;
טנדר טוב, בעיקר למי שלא עובד הרבה עם הארגז;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על מיצובישי האנטר