הסיד היא הניסיון של קיה לחדור לשווקי אירופה עם רכב מודרני ומעוצב, המבוסס על ה-i30 של יונדאי. לעומת ה-i30, הסיד מעוצבת יותר מבחוץ, אך הפנים מאוד דומה בתחושה אותה הוא מעביר לנוסעים. האיכות עדיין לא ברמה של המתחרות מגרמניה, למשל, אבל אין לנו דברים רעים לומר עליה – וגם לא על האבזור והמרווח. בתחומי הנהיגה מתקבלת חבילה מאוזנת גם-כן, ואפילו מהנה בגרסת הפרו-סיד בת 3 הדלתות. רק נוחות הנסיעה הייתה יכולה להיות טובה יותר...
עיצוב ; אחריות ל-7 שנים ; פרו-סיד
אנמית מדי ; נוחות נסיעה
סוף סוף קיה ראויה
אחרי 3 שנים ו-180 אלף קילומטרים הסיד של תימור מפגינה עדיין אמינות מופתית
הדור השני של קיה סיד יושק במהלך 2012 ויציע איכות חומרים משופרת, מרווח פנים גדול יותר ומנועים חזקים יותר.
הדור החדש והשני במספר של קיה סיד יושק בתערוכת ג'נבה וצפוי להגיע עוד השנה. מה צפוי לנו? הצצה ראשונה.