: רכב נהדר, נוח ויוקרתי, אבל יחסית לא יקר לתחזוקה ומהנה מאוד לנהיגה תת דגם:2.5 323 אוטומט
המלצה -אחרי הרבה אלפות ולנצ׳יות עברתי למותג הגרמני. אחד הרכבים שהכי נהניתי לנהוג בו. יחסית לא מאוד יקר לתחזוקה, והרבה דברים אפשר לעשות לבד. אם מצאתם אחת שמורה, קנו בלי לחשוש.
לחיוב - רכב מהנה מאוד לנהיגה, ואחד היפים שיצאו מבית המותג. הרכב יחסית פשוט, ועדיין לא שופע אלקטרוניקה וחיישנים, מה שהופך את התחזוקה לקלה יותר.
לשלילה - דווקא הדברים הקטנים יותר, כמו נעילה מרכזית, מנגנוני חלונות חשמל, סנרוף וכד׳, נוטים להתקלקל, וקשה יותר להשיג חלקים לדברים האלה.
eladns1: למרות שהוא ישן,האוטו מפנק ונוסע טוב מאוד תת דגם:1.8 318 אוטומט
המלצה -m40
לחיוב - כוח, נוחות נסיעה, כיסאות נוחים, כוח מתפרץ בעליות ובעקיפות רכבים בכביש מהיר
לשלילה - חלקים מאוד יקרים לקניה דרך קמור, אם מזמינים מחו"ל המחיר יורד פלאים.
שלומי: מכונת הנהיגה המושלמת. תת דגם:2.0 320 קופה
המלצה -
לחיוב - לאחר 5 שנים עם הרכב אני פשוט לא יכול לעזוב אותו. מדובר באחד הרבים הכי מדהימים שיצא לי לנהוג עליהם. המהירות בה הרכב מסוגל להחליף את זהותו מרכב משפחתי (קטן אומנ) לרכב ספורטיבי טהור היא פשוט מדהימה. אין עוד הרבה רכבים שמשלבים כלכך הרבה תכונות טובות, במיוחד למי שאוהב לנהוג. תוסיפו לכל זה את האמינות המוחלטת שהפגין האוטו במהלך חמשת השנים שהוא בבעלותי ותבינו שזו ללא ספק אחת המכוניות הכי טובות שיוצרו אי פעם.
לשלילה - 1. מרווח פנים לכל מי שהוא לא הנהג. 2. אם משהו מתקלקל מעבר לדברים בסיסיים זה בדרך כלל יהיה יקר. 3. אם קנית את האוטו ולא ידוע לך על החלפת משאבת המיים, כדאי שתעשה זאת באופן יזום, משאבת המיים המקורית עשויה מפלסטיק והולכת לאיבוד. 4. בעיות חשמל קטנות ומעבנות.
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על במוו סדרה 3 E36אחרי הרבה אלפות ולנצ׳יות עברתי למותג הגרמני. אחד הרכבים שהכי נהניתי לנהוג בו. יחסית לא מאוד יקר לתחזוקה, והרבה דברים אפשר לעשות לבד. אם מצאתם אחת שמורה, קנו בלי לחשוש.
רכב מהנה מאוד לנהיגה, ואחד היפים שיצאו מבית המותג. הרכב יחסית פשוט, ועדיין לא שופע אלקטרוניקה וחיישנים, מה שהופך את התחזוקה לקלה יותר.
דווקא הדברים הקטנים יותר, כמו נעילה מרכזית, מנגנוני חלונות חשמל, סנרוף וכד׳, נוטים להתקלקל, וקשה יותר להשיג חלקים לדברים האלה.
m40
כוח, נוחות נסיעה, כיסאות נוחים, כוח מתפרץ בעליות ובעקיפות רכבים בכביש מהיר
חלקים מאוד יקרים לקניה דרך קמור, אם מזמינים מחו"ל המחיר יורד פלאים.
לאחר 5 שנים עם הרכב אני פשוט לא יכול לעזוב אותו. מדובר באחד הרבים הכי מדהימים שיצא לי לנהוג עליהם. המהירות בה הרכב מסוגל להחליף את זהותו מרכב משפחתי (קטן אומנ) לרכב ספורטיבי טהור היא פשוט מדהימה. אין עוד הרבה רכבים שמשלבים כלכך הרבה תכונות טובות, במיוחד למי שאוהב לנהוג. תוסיפו לכל זה את האמינות המוחלטת שהפגין האוטו במהלך חמשת השנים שהוא בבעלותי ותבינו שזו ללא ספק אחת המכוניות הכי טובות שיוצרו אי פעם.
1. מרווח פנים לכל מי שהוא לא הנהג. 2. אם משהו מתקלקל מעבר לדברים בסיסיים זה בדרך כלל יהיה יקר. 3. אם קנית את האוטו ולא ידוע לך על החלפת משאבת המיים, כדאי שתעשה זאת באופן יזום, משאבת המיים המקורית עשויה מפלסטיק והולכת לאיבוד. 4. בעיות חשמל קטנות ומעבנות.
באוגוסט 1990 הוצגה במוו סדרה 3 (E36), שהרשימה מאוד את קהל הלקוחות ועיתונאי הרכב והפכה לאחת המכוניות היותר מזוהות עם המותג עד היום. סקירה היסטורית מאת חן פרחי.