וולוו XC70 היא למעשה גרסת הסטיישן המוגבהת של ה-V70 ובתחילת דרכה אף שווקה תחת השם V70 XC. היא מבוססת על מכלולי ה-V70 ומוסיפה להם מרווח גחון מכובד (תוספת של כ-6 סנטימטרים) ומערכת הנעה כפולה קבועה. כפועל יוצא משני אלו מציגה ה-XC70 שילוב מוצלח למדי בין שימושיות של סטיישן גדולה ואיכותית לצד יכולת שטח קלילה, שאולי לא תפחיד את הלנדקרוזר של השכן אבל כן תספק לא מעט הנאה בשבילי כורכר. המנוע העיקרי של וולוו XC70 בישראל היה ה-2.5 ליטרים בנזין, ויש גם גרסת דיזל חביבה שהיא נדירה למדי. אם בכלל אפשר לקרוא לזה ככה, כי הרכב עצמו נדיר למדי בישראל. אם תצליחו למצוא אחד כזה תהנו מרכב לא מהיר במיוחד על הכביש, אבל נוח למדי, מרווח ומאובזר מאוד. רק שימו לב שלמנוע הגדול יש מחיר בדמות צריכת דלק גבוהה למדי ושעלויות האחזקה ממש לא זולות.
ייחודית; מרווחת; מאובזרת;
יקרה לאחזקה; צריכת דלק גבוהה;
האח השוודי של סובארו אאוטבק;