: "כריזמה" זה הדבר שהכי פחות מאפיין את הרכב. פשטות, פונקציונליות בסיסית ואמינות. סה טו. תת דגם:1.6
המלצה -את הכריזמה קניתי במקום ניסאן סאני מזדקנת, שהגיעה לשיבה טובה ועד יומה האחרון הפגינה אמינות, ביצועים טובים יחסית, צריכת דלק נמוכה ואפילו הנאה מנהיגה, אבזור ונוחות. קניתי כריזמה שמורה, הסטורית טיפולים, קילומטרז' נמוך ומצב כללי "כמו חדש",
לחיוב - צריכת הדלק, למרות המשקל הגבוה - 11 קמ"ל בנסיעה משולבת. האמינות עד כה (שנה וחצי) כמצופה מהיצרן והמצב השמור - טיפולים בלבד, אפס תקלות. המחיר - מצחיק. שילמתי מחירון כי התביישתי להתמקח. כמובן שביטוח מקיף אני לא עושה (מי יגנוב כריזמה?!?) אז ההוצאות נמוכות.
לשלילה - ביצועים פושרים (גם בדגם הידני שלי). צריך לסחוט את הדוושה ולמשוך הילוכים כדי לקבל ביצועים סבירים. געגועים לסאני, טייק 1. מתלים מזעזעים. לא ציפיתי ממכונית "יפנית" מהולנד להיות מצויידת במתלים צרפתיים של רנו 4 - האוטו יושב גבוה מעל הגלגלים (בדקתי - זה לא רק בכריזמה שלי) והמתלים רכים, גורמים למחלת ים בסיבובים. לא די בכך, המתלים הקדמיים (במיוחד הימני) רועשים מבית בולם הזעזועים (מחלה ידועה לדגם) וכל עליה על באמפר מלווה ברעש של מכה. געגועים לסאני טייק 2. הנדסת האנוש מאכזבת. כפתור מזגן אחד - כבוי - ECO - עוצמה מלאה. צריך 2 לחיצות לכבות מזגן, ואי אפשר לראות את מצבו באור יום (נורה אדומה עמומה). הבהוב האורות והחלפה בין נמוך לגבוה במשיכת הידית, ושוב את האינדיקציה למצב האור (בלוח השעונים) אי אפשר לראות באור יום. ואלו רק דוגמאות. געגועים לסאני. אבזור דל. חלונות חשמל קדמיים בלבד לעומת 4 בסאני. פנסים לא מתכווננים לגובה כמו בסאני. אמנם יש כרית אויר אחת (יותר מבסאני) אבל ABS (כמו שהיה לי בסאני) אין. געגועים לסאני... מרווח פנים - למרות שחיצונית היא גדולה יחסית (הרגשה "מנופחת") מבפנים אכזבה.. עיצוב - ממש לא שיקול אצלי והתחרות עם הסאני קשה, אבל אפילו פה הצללית שנות-השמונים של הסאני הרבה יותר נעימה לי מהעיצוב המגושם של הכריזמה.
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על מיצובישי כריזמהאת הכריזמה קניתי במקום ניסאן סאני מזדקנת, שהגיעה לשיבה טובה ועד יומה האחרון הפגינה אמינות, ביצועים טובים יחסית, צריכת דלק נמוכה ואפילו הנאה מנהיגה, אבזור ונוחות. קניתי כריזמה שמורה, הסטורית טיפולים, קילומטרז' נמוך ומצב כללי "כמו חדש",
צריכת הדלק, למרות המשקל הגבוה - 11 קמ"ל בנסיעה משולבת. האמינות עד כה (שנה וחצי) כמצופה מהיצרן והמצב השמור - טיפולים בלבד, אפס תקלות. המחיר - מצחיק. שילמתי מחירון כי התביישתי להתמקח. כמובן שביטוח מקיף אני לא עושה (מי יגנוב כריזמה?!?) אז ההוצאות נמוכות.
ביצועים פושרים (גם בדגם הידני שלי). צריך לסחוט את הדוושה ולמשוך הילוכים כדי לקבל ביצועים סבירים. געגועים לסאני, טייק 1. מתלים מזעזעים. לא ציפיתי ממכונית "יפנית" מהולנד להיות מצויידת במתלים צרפתיים של רנו 4 - האוטו יושב גבוה מעל הגלגלים (בדקתי - זה לא רק בכריזמה שלי) והמתלים רכים, גורמים למחלת ים בסיבובים. לא די בכך, המתלים הקדמיים (במיוחד הימני) רועשים מבית בולם הזעזועים (מחלה ידועה לדגם) וכל עליה על באמפר מלווה ברעש של מכה. געגועים לסאני טייק 2. הנדסת האנוש מאכזבת. כפתור מזגן אחד - כבוי - ECO - עוצמה מלאה. צריך 2 לחיצות לכבות מזגן, ואי אפשר לראות את מצבו באור יום (נורה אדומה עמומה). הבהוב האורות והחלפה בין נמוך לגבוה במשיכת הידית, ושוב את האינדיקציה למצב האור (בלוח השעונים) אי אפשר לראות באור יום. ואלו רק דוגמאות. געגועים לסאני. אבזור דל. חלונות חשמל קדמיים בלבד לעומת 4 בסאני. פנסים לא מתכווננים לגובה כמו בסאני. אמנם יש כרית אויר אחת (יותר מבסאני) אבל ABS (כמו שהיה לי בסאני) אין. געגועים לסאני... מרווח פנים - למרות שחיצונית היא גדולה יחסית (הרגשה "מנופחת") מבפנים אכזבה.. עיצוב - ממש לא שיקול אצלי והתחרות עם הסאני קשה, אבל אפילו פה הצללית שנות-השמונים של הסאני הרבה יותר נעימה לי מהעיצוב המגושם של הכריזמה.