הדור הראשון של סובארו פורסטר היה פורץ דרך של ממש בקטגוריה. לסובארו כבר הייתה גרסת פנאי-שטח של מכונית כביש, מעיין קרוסאובר כפי שאנחנו מכירים אותו כיום, אבל היא חיפשה לבנות מכונית שתראה קצת יותר כמו רכב שטח של ממש למרות שתציע שימושיות יום-יומית של מכונית כביש. לתוצאה קראו סובארו פורסטר, כשהדור הראשון שלו התבסס דווקא על פלטפורמת האימפרזה של אותם השנים. למרות זאת, הציע הפורסטר יכולת שטח טובה למדי שהפתיעה רבים ונחשבת עד היום לאמת המידה בקטגוריה. היצע המנועים כלל את מנוע ה-2.0 ליטרים בוקסר שהושאל מהלגאסי/B4 לצד מנוע 2.0 ליטרים טורבו-בנזין שהושאל מהאחות הסופר-קרבית - אימפרזה GT. מערכת הנעה כפולה קבועה הוצעה כסטנדרט בכל הגרסאות, גיר אוטומטי היה גם הוא סטנדרט אבל גם גיר ידני נמכר פה ושם. המכונית הציעה רמת בטיחות טובה יחסית לשנתון, מרווח פנים טוב ונימוסי כביש של מכונית מנהלים. לא פלא אם כך שהדגם הפך לאייקון בעולם הרכב ודורות נוספים שלו נמכרים עד היום.
יכולת שטח; אמינות; נוחות בכביש;
לא פוזאיסטי כמו רכב שטח אמיתי;
סובארו במיטבה - שימושית, נעימה לשימוש ואמינה;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סובארו פורסטר