כמה שנים לפני הג'טה, שווקה כאן פולקסווגן וונטו. מדובר למעשה באותה הנוסחא שמאחורי הג'טה שאתם מכירים היום, קרי גולף סדאן. אך עם הדור השלישי של הג'טה/וונטו ניסו בפולקסווגן לפנות לקהל חדש וצעיר יותר, לכן החליטו גם על שם חדש. לפחות בישראל, זה לא ממש עבד. בזכות גרסת דיזל חסכונית ואמינה למדי הפכה בישראל הוונטו למונית נפוצה למדי בתחילת שנות ה-90. אך בשוק הפרטי היא כמעט ולא נמכרה, מה שכנראה מסביר את העובדה שכמה שנים מאוחר יותר נזנח השם פולקסווגן וונטו וחזרו לשם ג'טה, שהצליח הרבה יותר. מבחינת יתרונות וחסרונות, מדובר בגולף דור 3 כמעט לכל דבר. הן בכל מה שקשור לאמינות (לא מאוד מוצלחת), עלויות אחזקה (לא מאוד זולות) או איכות הרכבה (לא מאוד איכותית). לא פלא שהמכונית הזו נעלמה מהר מאוד מכבישי ישראל וכמעט ולא תמצאו כאלו למכירה כיום.
סמל של פולקסווגן; גרסת 1.9 ליטר חסכונית;
הכל חוץ מהסמל;
אל תתנו לסמל להטעות אתכם, חפשו אירופאית אחרת;
תקלה אפשרית בתיבה אוטומטית - ונטו
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על פולקסווגן וונטו