בשנת 1995 הוצגה רובר MGF, רודסטר קטנה ומדליקה מבית יצרניות הרכב הבריטיות רובר ו-MG. זאת הייתה המכונית הראשונה שיוצרה תחת שם המותג MG לאחר עשרות שנים של הפסקה, זאת לאחר שבמוו רכשה את קבוצת רובר שהחזיקה בשליטה במותג MG בשנת 1995 והזרימה כספים לחברה. עם השקתה התקבלה רובר MGF בשוק בחום רב וזכתה להצלחה שהפתיעה אפילו את היצרנית הבריטית הקטנה. המכונית זכתה לביקורות מעולות מצד עיתונאות הרכב, הקהל העריץ אותה בזכות העיצוב הנאה וההצלחה הייתה גדולה למדי. הבעיות מתחילות בכל מה שקשור למנוע. מדובר במנוע ה-1.8 ליטר בנזין המוכר (ולא לטובה) של רובר. מנוע שסבל מלא מעט תקלות והציג אמינות ירודה. במקרה של ה-MGF, יש להוסיף לעניין הזה גם גישה בעייתית אל המנוע, מה שאומר שבשביל לתקן את המנוע צריך לפרק חלקי מרכב מהרכב. אותו המנוע הוצע גם בגרסת VVC עם תזמון שסתומים משתנה, שהפיקה עוד כמה כוחות סוס נדרשים למדי.
עיצוב; התנהגות כביש;
אמינות ירודה; זמינות חלפים;
עוד מוצר לא אמין מבית רובר, בריטניה;