רובר 45 היא למעשה גרסה מאוחרת ומשודרגת של רובר 400, אותה משפחתית בריטית שהתבססה על מכלולים שהושאלו ברובם מהונדה. השינוי המשמעותי ביותר, מלבד העיצוב שקיבל זריקת בוטקס והפך למודרני יותר, מסתתר מתחת למכסה המנוע. שם קיבלה ה-45 מנוע 1.8 ליטר בנזין. הפעם לא מדובר במנוע מבית הונדה אלא במנוע מפיתוח בריטי עצמאי שגם שודך לתיבת הילוכים אוטומטית חדשה - רציפה (CVT). מבחינתכם זה אומר היום שלמנוע הזה יש מעט מאוד חלקי חילוף, ואלו שכבר קיימים מחירם גבוה יחסית למקובל בשוק. לזה צריך להוסיף את העובדה שגם למכונית עצמה אין יותר מידי חלקי חילוף בארץ, שכן רכבי רובר נמכרו כאן במספרים קטנים יחסית. מלבד זאת, רובר 45 הציעה נוחות נסיעה טובה וחומרים איכותיים למדי בתא הנוסעים, כשהיו חדשים.
עיצוב; נדירה בשוק;
לך תמצא לזה חלקים; לך תמכור דבר כזה;
רובר פשטה את הרגל מיד לאחר השקת ה-45, ותבינו לבד למה;