לאחר הפסקה של כמה שנים חזרה שברולט אימפלה לשוק, הפעם כמחליפתה של הלומינה. מדובר במכונית סדאן גדולה בסגנון אמריקאי מובהק, שהשתמשה בלא מעט ממכלולי הלומינה אותה החליפה אך הציגה עיצוב מודרני ונאה הרבה יותר. כמו שאפשר לצפות מדובר במכונית שמאוד לא מתאימה לנהיגה עירונית צפופה, אך מאוד מתאימה לנהיגה בין עירונית ארוכה. התמרון בתוך העיר בעייתי, הן בשל ממימדיה של המכונית והן בשל שדה הראיה המצומצם. אבל מחוץ לעיר היא פשוט נהדרת, כל עוד לא תנסו לפנות איתה מהר מידי. מדובר במכונית לקו ישר, ורצוי בכביש מהיר. היצע המנועים הישראלי כלל שתי גרסאות - 3.4 ו-3.8 ליטר. הביצועים טובים בסך הכל בשני המקרים אבל ההילוכים ארוכים. סימן נוסף לעובדה כי שברולט אימפלה מיועדת לשיוטים מהירים על הכביש המהיר. תא הנוסעים מציג עיצוב אמריקאי טיפוסי עם ידית הילוכים מאחורי ההגה ובלם חניה המופעל ברגל במקום ביד. המושבים רכים ורמת האבזור טובה והנדסת האנוש סבירה בהחלט. אפילו רמת האמינות די סבירה, בטח יחסית לאמריקאיות אחרות. קצת חבל שכרגיל צריכת הדלק כאן גבוהה למדי וגם עלויות האחזקה לא נמוכות.
נוחות; מרווח;
התנהגות כביש; לא נוחה בעיר;
אמריקאית גדולה, רכה ובזבזנית בדלק;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על שברולט אימפלה