יונדאי טוסון החדש הוא יורש ראוי לקודמו (יונדאי ix35), וג'יפון מעולה בפני עצמו. הטוסון משווק בישראל עם שני מנועי בנזין, 2.0 ליטר שמשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים, או 1.6 ליטר טורבו בנזין שמשודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. הטוסון הוא ג'יפון נוח, פרקטי, מרווח, שקט, נעים לנסיעה ובעל עיצוב מוצלח למדי. עם זאת, בגזרת צריכת הדלק והביצועים הטוסון מעט מאכזב בגרסת ה-2.0 ליטר, וגרסת ה-1.6 ליטר טורבו כבר הופכת אותו ליקר מידי . במסגרת מתיחת הפנים של הדגם, עבר הטוסון עדכון קל לעיצוב החיצוני עם פגושים ויחידות תאורה חדשות מלפנים ומאחור, בתא הנוסעים נוסף מסך מולטימדיה "צף" חדש בכל רמות הגימור. בנוסף לכך שודרג אבזור הבטיחות, וכעת מוצעות מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות כסטנדרט.
מרווח, נוחות נסיעה, אבזור.
מחיר, ביצועים וצריכת דלק בגרסת 2.0 ליטר.
ממובילי הקטגוריה.
יונדאי טוסון עבר מתיחת פנים שמיישרת קו באבזור הבטיחות, אבל אילו שינויים נוספים הוא עבר? מקסים יצא לבדוק
יונדאי ישראל פותחת את 2019 בסערה, משיקה i20 וטוסון מחודשות, סנטה פה חדשה ומבטיחה לא פחות מחמישה דגמים חדשים להמשך השנה