קיה סיד החדשה מוצעת בישראל גם בתצורת סטיישן, תצורה שהפכה לאופנתית מאוד בשנים האחרונות. לגרסת הסטיישן יש תא מטען גדול יותר מגרסת ההאצ'בק עם נפח של כ-528 ליטרים, שימושי במיוחד לבעלי משפחות. קיה סיד סטיישן החדשה מוצעת בישראל בגרסת בנזין עם מנוע בנפח 1.6 ליטר, שמשודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמד עם 6 הילוכים. וגם בגרסת טורבו דיזל עם מנוע בנפח זהה שמשודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמד עם 7 הילוכים או ידנית עם 6. במסגרת מתיחת הפנים של הדגם הפגוש האחורי והקדמי עוצבו מחדש, ובגרסת הדיזל המנוע עבר עדכון שבמסגרתו ההספק עלה ל-136 כ"ס ו-30 קג"מ, וגם תיבת ההילוכים האוטומטית הוחלפה ברובוטית כפולת מצמד.
צריכת דלק בגרסאת הדיזל, נפח תא מטען, אחריות ארוכה (7 שנים) בגרסאות הבנזין.
אין 7 שנות אחריות על הדיזל, התנהגות כביש מעט אפרורית, אין מערכות בטיחות מתקדמות.
משפחתית סטיישן טובה, אך לא ייחודית או מרגשת.
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על קיה סיד סטיישן