במהלך שנת 2014 עברה רנו מגאן סטיישן מתיחת פנים קלה. במסגרת אותה מתיחת פנים עודכן עיצוב החזית ועודכן תא הנוסעים, אך השינוי המשמעותי הוא הצטרפותה של גרסת בנזין חדשה להיצע הדגמים הישראלי. גרסה חדשה זו מצוידת במנוע 1.2 ליטר טורבו-בנזין המפיק 132 כוחות סוס ובתיבת הילוכים אוטומטית, למעשה רובוטית כפולת מצמדים עם שישה הילוכים. גרסה זו מצטרפת אל גרסת הדיזל הכוללת מנוע 1.5 ליטר טורבו-דיזל עם 110 כוחות סוס (ואותה תיבה כפולת מצמדים) ששווקה כאן מאז הושקה המגאן סטיישן בשנת 2012. גם לאחר מתיחת הפנים נותרה רנו מגאן סטיישן מכונית שימושית למדי, מרווחת ומאובזרת. גרסת הבנזין מעט זריזה וזולה מגרסת הדיזל, אך גם פחות חסכונית ממנה. הנדסת האנוש עדיין לוקה בחסר, עם שלל כפתורים במיקומים לא הגיוניים ומערכת שמע מסורבלת מידי. לפחות נוחות הנסיעה טובה, תא המטען גדול והתנהגות הכביש טובה למדי.
צריכת דלק בדגם הדיזל; ביצועים בדגם הבנזין;
הנדסת אנוש; עיצוב חיצוני;
טובה מכפי שנדמה לכם, אבל לא מספיק טובה מול מתחרות מודרניות ממנה;
: יפה+נוחה+חיסכון+ביצועים=מגאן סטיישן דיזל תת דגם:1.5 דיזל אוטומט Expression
המלצה -לדעתי. מכונית מדהימה חסכונית נוחה ויפה. ביצועים מצויינים. עליות לא מורגשות. חיסכון בדלק 17 קמ"ל.אין חוות דעת על יבואן משום שהרכב מליסינג
לחיוב - הכל. המנוע, התיבת הילוכים, האמינות
לשלילה - פשוט אין!
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על רנו מגאן סטיישן