הדור הראשון של ניסאן נוט היה מיקרו-וואן מוזר למראה שהתבסס על פלטפורמת הטידה. הדור השני, זה שאתם צופים בו כעת, משנה במעט את הכיוון והופך לקצת יותר סופר-מיני מוגבהת. רוצה לומר, יותר הונדה ג'אז ופחות קיה סול. הוא מבוסס על פלטפורמת המיקרה וחולק איתה לא מעט מכלולים. כאן מתחילה הבעיה הראשונה, שכן חלק מהמתגים שמרגישים בסדר במיקרה הזולה לא מרגישים בסדר ברכב שעולה הרבה יותר. שאר המתגים (כמו גם גלגל ההגה) מגיעים מדגמים בכירים יותר של ניסאן והם דווקא די בסדר. המנוע הייחודי של ניסאן נוט החדשה הוא מנוע 1.2 ליטר 3 צילינדרים עם מגדש-על (סופר-צ'ארג'ר). תצורה לא ייחודית זו מתגלה, לפחות בנוט, כלא מספיק טובה ולא מספיק חזקה, בוודאי לא כמו מנועי ה-1.2 ליטר טורבו של המתחרים. כתוצאה מכך נפגעים לא רק הביצועים אלא גם צריכת הדלק. גם התנהגות הכביש אינה מספיק טובה והנדסת האנוש בתא הנוסעים בעייתית למדי.
עיצוב ייחודי; תא מטען שימושי;
ביצועים; בידוד רעשים; התנהגות כביש;
הנוט המקורי היה טוב הרבה יותר;
: תת דגם:1.2 אוטומט Acenta
המלצה -
לחיוב -
לשלילה -
הנוט החדש נוחת בישראל, כמעט שנתיים לאחר שנחשף לראשונה. יגיע עם מנוע הבנזין מוגדש העל החדש של ניסאן וגיר אוטומטי רציף.
פורסמו תוצאותיו של סבב מבחני ריסוק גדול הכולל בין היתר את מיצובישי אאוטלנדר ההיברידי, מזראטי גיבלי, ניסאן נוט החדשה, פורד אקוספורט ועוד. מי לא קיבל 5 כוכבי בטיחות? הרשימה לפניכם.
תמונות ראשונות של ניסאן נוט החדש בגרסתו האירופאית, ששיווקה צפוי להתחיל בסוף שנת 2013.
ניסאן חושפת את הגרסה האמריקאית של הנוט החדשה ומאפשרת לנו הצצה נוספת אל הדגם, ששיווקו באירופה יחל בהמשך השנה.
הדור השני של ניסאן נוט נחשף ביפאן וצפוי להגיע לאירופה בתחילת 2013. הצצה ראשונה למיקרו-וואן החדש של ניסאן.