אינפיניטי QX50 הוא למעשה ה-EX37 הוותיק של אינפיניטי, שהחליף את שמו כחלק מסידור מחדש שבוצע לשמות הדגמים של יצרנית היוקרה היפאנית. ה-EX37, סליחה, ה-QX50, הוא רכב פנאי קומפקטי, אח קטן ל-FX37 (סליחה QX70) שמציע מחיר כניסה נמוך יחסית למתחריו הישירים. המנוע הושאל מהאח הגדול - מנוע בנזין גדול בנפח 3.7 ליטר ובהספק מרבי של 320 כוחות סוס. זה לא מעט לרכב קטן כל כך והביצועים, בהתאם, טובים. כמה חבל שביחד איתם גם צריכת הדלק עולה ובפער משמעותי מאוד לעומת המתחרים הישירים. תא הנוסעים של אינפיניטי QX50 איכותי למדי אבל כרגיל אצל אינפיניטי הוא כולל יותר מידי כפתורים, מסכים והנדסת אנוש מבולבלת שנובעת בעיקר מהניסיון לחסוך בכמה מהמתגים ולהשאיל אותם מהדגמים העממיים של ניסאן. נוחות הנסיעה אינה מרשימה אבל ההתנהגות הכביש מעולה יחסית למקובל בסגמנט הקרוסאוברים. שימו לב שהמושב האחורי אינו מרווח וצפוף למדי, גם במרווח הברכיים וגם במרווח הראש. תא המטען משלם מחיר כבד בעקבות העיצוב ונפחו קטן יחסית למקובל.
התנהגות כביש; איכות חומרים בתא הנוסעים;
מרווח פנים; נוחות נסיעה;
יפה, חזק, מהיר אבל לא מספיק שימושי ונוח;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על אינפיניטי QX50המתחרה החדש של אינפיניטי ל-אאודי Q5 נחשף בתערוכת לוס אנג'לס עם יחידת הנעה ייחודית למדי
בין התאריכים 16-18 בדצמבר תערוך אינפיניטי ימי מכירות מיוחדים לדגמי QX50, Q50 ו-Q70
מאחורי שמות הדגמים החדשים של אינפיניטי מסתתרים דגמים ישנים – ה-QX50 הוא שמו החדש של ה-EX37, וה-QX70 הוא למעשה FX37.