הונדה סיוויק סטיישן הצטרפה בשלב מאוחר יחסית לאופנת הסטיישן ששוטפת את אירופה (וישראל), אבל היא עושה את זה בגדול. מאוד בגדול. נתון נפח תא המטען לא משקר - מדובר בסטיישן הגדולה ביותר שתוכלו למצוא כיום בישראל בקטגוריות המשפחתיות, מה שמרמז ולו במעט על גודלו העצום של תא המטען. לכל אלו יש להוסיף את האיכויות המוכרות של הסיוויק, שכן הסטיישן מבוססת על הסיוויק הרגילה בכבדות. המנוע היחיד בהיצע הישראלי הוא 1.8 ליטר בנזין עם 142 כוחות סוס. ביחד עם גיר אוטומטי פשוט בעל 5 הילוכים הביצועים טובים אבל לא מאוד מהירים. רמת האבזור היחידה של הונדה סיוויק סטיישן אינה גבוהה במיוחד אבל גם לא חסרה שום דבר שהוא מאוד מהותי. צריכת הדלק טובה למדי ועל כך תעיד רמת זיהום האוויר הנמוכה. הכל בסך הכל די בסדר ורק חבל שתג המחיר גבוה מידי ומרחיק אותה מרוב המתחרות הפוטנציאליות שלה.
תא מטען ענק; עיצוב פנים וחוץ;
מחיר גבוה; תיבת הילוכים אוטומטית מסרסת את ביצועי המנוע;
הונדה סיוויק שהכרתם, אבל במידה XXL
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על הונדה סיוויק סטיישןהונדה מרחיבה את משפחת הסיוויק עם גרסת סטיישן חדשה שמתהדרת בתא מטען ענק. מה יש לה להציע מלבד נפח הטענה? מבחן דרך.
הונדה סיוויק מתעדכנת לקראת שנת 2015 עם מתיחת פנים קלה וגרסת ספורט חדשה.
הונדה סיוויק סטיישן טורר, גרסת הסטיישן של הסיוויק, מגיעה בימים אלו לישראל. תציע תא מטען ענק (573 ליטרים) במחיר של כ-139 אלף ש"ח.
הונדה חושפת את גרסת הסטיישן החדשה של הסיוויק, עם תא מטען גדול ומערכת מתלים אקטיבית חדשה. ב-2014 היא צפויה להגיע ארצה.
הונדה מציגה את דגם הקונספט של הסיוויק סטיישן, שיגיע לייצור סדרתי בתחילת 2014. האם יש גם רמז למתיחת פנים קרובה?
הונדה תציג בתערוכת ג'נבה הקרובה קונספט של גרסת סטיישן לסיוויק החדשה, שאמורה להגיע לשיווק סדרתי כבר השנה.