הכירו את יונדאי i40, הניסיון המי-יודע-כמה של יונדאי לכבוש את פלח מכוניות המנהלים. הניסיון הקודם, עם הסונטה, כשל והמכונית לא הפכה ללהיט מכירות של ממש. נראה שביונדאי ניסו ללמוד מהטעויות והדגם החדש מצויד בעיצוב נאה מבעבר ובמנועים מודרניים מבעבר. אבל החבילה עדיין לא שלמה ולמרות רמת אבזור גבוהה במיוחד, יונדאי i40 עדיין לא מרגישה כמו שמכונית מנהלים אמורה להרגיש. הביצועים כבדים, התנהגות הכביש מהוססת וההרגשה הכללית היא של פספוס. חבל, כי גרסת הסטיישן הנאה באמת שימושית וגם מציעה רמת אבזור שטרם נראתה בקטגוריה.
עיצוב; אבזור;
ביצועים; התהנגות כביש;
עדיין לא ברמת של האירופאיות המובילות.
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על יונדאי i40 סטיישןכלמוביל מפרסמת את מחירון 2015 לדגמי מיצובישי ויונדאי. הוזלות משמעותיות על האאוטלנדר הידני והלאנסר ספורטבק והתייקרות לא קטנה במגוון דגמי יונדאי
מבחן דרך ל-i40 החדשה של יונדאי, שמבטיחה להביא ליונדאי את ההצלחה גם בסגמנט רכבי המנהלים ממנו נעדרה עד כה.
כחצי שנה לאחר תחילת שיווקה באירופה, תגיע יונדאי i40 (מחליפת הסונטה) לישראל כבר במהלך החודשים הקרובים. מה צפוי לנו?