אופנת הסטיישן לא פסחה על אופל אסטרה וגרסת הסטיישן שלה עשתה השקה מחודשת בישראל במהלך שנת 2013, עם מנוע ה-1.4 ליטר טורבו-בנזין המוכר ותג מחיר אטרקטיבי מבעבר. בתוך הרכב תגלו סטיישן נהדרת, עם תא מטען גדול ושימושי. גם נוחות הנסיעה טובה משל גרסאות הסדאן וההאצ'בק. אך אופל אסטרה סטיישן עדיין סובלת מאותה הבעיה העיקרית של הגרסאות האחרות - תא נוסעים מיושן עם יותר מידי כפתורים, שדורש לא מעט שעות כדי להכירו היטב.
תא מטען גדול; ביצועים;
צריכת דלק; הנדסת אנוש;
סטיישן נהדרת לאנשי ליסינג עם דלקן.
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על אופל אסטרה סטיישןסטיישן עם מנוע טורבו ותא מטען ענק. מה עוד צריך הבן אדם ברכב המשפחתי הממוצע? מבחן דרך לאסטרה סטיישן, שחוזרת לישראל עם תג מחיר מוזל.
באופל ממשיכים לרענן את היצע הדגמים שלהם בישראל, הפעם עם גרסת טורבו-בנזין 1.4 ליטר לאסטרה סטיישן.
משפחת האסטרה נחשפת במלואה, ביחד עם מתיחת פנים קלה לשנת 2012.