אי אפשר להתעלם מהעיצוב של סאנגיונג קורנדו. לא ממש בטוח אם הוא מכוער או יפה, כנראה שהגבול ביניהם הוא יותר דק ממה שנדמה בתחילה. מדובר ברכב שטח מפיתוח קוריאני עצמאי חלקית, עם לא מעט מכלולים שנרכשו מיצרנים אחרים וכמה אחרים שהועתקו כמעט לחלוטין. הוא הגיע ארצה בשנת המודל 1998 בגרסאות דיזל ידניות או אוטומטיות, עם טורבו או בלי טורבו, במרכב 3 דלתות בלבד. המנוע (2.9 ליטר) נלקח ממרצדס והוא זהה לזה שאפשר למצוא במוניות מרצדס הישנות או בדגמים האחרים של סאנגיונג מאותם השנים. תיבת ההילוכים האוטומטית נלקחה גם היא ממרצדס. הסרנים והשלדה הועתקו מרכבי שטח אחרים, בעיקר מתוצרת ג'יפ. למרות שמדובר ברכב מאוד ברור, סאנגיונג קורנדו הוא למעשה קניה לא רעה בכלל. מחירו בשוק נמוך משמעותית ממחיריהם של רכבי השטח המקבילים מתוצרת יפן (לנדקרוזר, פג'ארו וכו') והוא לא נופל מהם בכל הקשור לעבירות בשטח או אמינות. אז נכון, הביצועים שלו מעט עצלים ולפעמים גם קשה למצוא חלקי חילוף, אבל אפשר להסתדר. בסך הכל מדובר ברכב שטח חביב למדי שבהחלט יכול לשמש כרכב שטח ראשון.
מחיר כמשומש; מכלולים אמינים ברובם;
עיצוב עיצוב עיצוב עיצוב עיצוב;
למה עשו אותו כל כך מכוער?!
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סאנגיונג קורנדוסאנגיונג מציגה רכב קונספט חשמלי המבוסס על פלטפורמת הקורנדו החדש