הדור השני של קרייזלר סברינג הופיע בשנת 2001 כשהוא מתבסס על פלטפורמה מוקטנת של הסטרטוס הגדולה. מדובר במכונית מנהלים אמריקאית, לא ממש גדולה במונחים אמריקאיים אבל כן גדולה במונחים ישראליים. היא הגיעה אלינו עם מנוע ה-2,700 סמ"ק בהספק של 200 כוחות סוס, ששודך אל תיבת הילוכים אוטומטית רגילה עם 4 הילוכים עם אפשרות לתפעול ידני. הביצועים טובים בסך הכל, למרות שהמנוע מעט חלש בסל"ד נמוך. התנהגות הכביש טובה יחסית למכוניות אמריקאיות מאותם השנים אבל עדיין לא מהודקת כמו התנהגות הכביש של מובילות הקטגוריה מאירופה. תא הנוסעים של קרייזלר סברינג הציע עיצוב נאה למדי עם הגה ומושבים מצופי עור ופלסטיק בגימור דמוי פלסטיק בתא הנוסעים. אבל מהר מאוד התגלו בעיות באיכות החומרים, שגרמו לרכב פשוט להתפרק בחום הישראלי. באופן כללי איכות ועמידות זה לא הצד החזק של הרכב הזה, שנוטה לסבול מתקלות רבות מידי, כשחלקן גם יקרות מידי לתיקון;
ביצועים; עיצוב;
אמינות; איכות הרכבה ירודה;
חבל שלא הקפידו עוד קצת בנושא האיכות;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על קרייזלר סברינג