קרייזלר ויז'ן הייתה מכונית חדשנית מאוד לזמנה. בסוף שנות ה-80 רכשה קרייזלר את חברת AMC, שהחזיקה בבעלותה גם את המותג האמריקאי Eagle. בקרייזלר החליטו שמחליפת הפריימר המיושנת תהיה מכונית חדשה וחדשנית הרבה יותר, כך שההחלטה הייתה לתת ל-AMC לתכנן את המכונית החדשה. ב-AMC תכננו לשם כך פלטפורמה חדשה לחלוטין ואף החליטו לשפר לשם כך את המנוע. מנוע ה-3.3 ליטר V6 הוגדל לנפח של 3.5 ליטרים לטובת שיפור הביצועים והאטרקטיביות של המכונית. הספקו המרבי של המנוע עמד על 214 כוחות סוס. למרות הניסיונות והעיצוב המודרני, קרייזר ויז'ן לא הפכה לסיפור הצלחה. כ-100 אלף מכוניות מדגם זה נבנו בעולם כולו, מה שהופך אותה לנדירה למדי לא רק בישראל אלא גם בארצות הברית. בשנת 1997, פחות מארבע שנים לאחר שהושקה, הופסק הייצור של המכונית וכשנה מאוחר יותר אף הופסק השימוש במותר Eagle בכלל. את הויז'ן המאוד-לא-מצליחה החליפה ה-300M, שזכתה אף היא לעיצוב מודרני והצלחתה הייתה גדולה הרבה יותר;
ביצועים; ייחודיות;
אם היא לא הצליחה אז, למה שתקנו אותה היום?;
מי שמשקיע שוקע;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על קרייזלר ויז'ן