מוסך מאיר

פרטי התקשרות

איך מגיעים?

logo
  • 9 מדרגים
  • 89% יחזרו למוסך מאיר

התמחויות כלליות: מכונאות רכב; דיאגנוסטיקה; פחחות וצבע; חשמל רכב; מיזוג אוויר; טיפולים תקופתיים; הכנת רכב לטסט; העברת רכב טסט;

התמחויות ביצרנים: דייהו, דייהטסו, הונדה, טויוטה, יונדאי, מאזדה, מיצובישי, ניסאן, סובארו, סוזוקי, קיה

תאור העסק:מוסך מאיר הינו מוסך מתמחה ברכבים יפניים וקוריאנים ומורשה משרד התחבורה הממוקם בקריית מלאכי. המוסך מספק את כל שירותי הרכב באמצעות מכשור מתקדם וצוות מקצועי המעניק פתרונות איכותיים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

אודות מוסך מאיר

מוסך מאיר הממוקם בקריית מלאכי הוקם בשנת 1987. ומאז ועד היום המוסך מתמחה ברכבים יפנים וקוריאנים ומורשה משרד התחבורה. מעל 26 שנה מציעים ללקוחות ניסיון עשיר וידע רב הנתמך בחדשנות טכנולוגית. מוסך מאיר מספק מגוון רחב של שירותי רכב תחת קורת גג אחת: דיאגנוסטיקה, מכונאות, חשמל ורדיאטורים לרכב, טיפולים תקופתיים, הכנה והעברת טסט.

במוסך מאיר, מ1987 ועד היום, עומדים בקריטריונים גבוהים של שירות אותם הגדירו לעצמם ועל רמת הצלחתם במשימה זו יעידו הלקוחות שמלווים אותם זמן רב. הלקוחות במוסך מאיר נהנים משירות איכותי, מקצועי ומהיר הנתמך על ידי בעלי מקצוע מהטובים בתחום.

מוסך מאיר מציע את כל מגוון הטיפולים והשירותים לרכב:

טיפולים תקופתיים

מכירת חלפים ומצברי שנפ

מכונאות כללית

דיאגנוסטיקה

הכנה לטסט והעברת טסט

חשמלאות ומיזוג אוויר לרכב

ניתן להשיג חליפים מקוריים לכל סוגי הרכב 

 

 

חוות-דעת אמיתיות על מוסך מאיר (9)

כתוב חוות דעת
מציג 1-9 מתוך 9 תוצאות.

מוסך מאיר

אנונימי   סקירה באתר 08-06-2015

האם יחזור למוסך מאיר:

שביעות רצון כללית:

נתחיל מהדברים הטובים: ניגשתי למוסך וקיבלתי הצעת מחיר זולה ב 250 ש"ח ממוסכים אחרים לטיפול גדול, ההצעה עמדה על כ 2300 ש"ח. הדגשתי שאני מעוניין רק בחלקים מקוריים. אכן הטיפול בוצע במקצועיות רבה והוחלפו חלקים מקוריים אבל מה שהרגיז אותי זה שמילאו לי נוזל קירור של "דלק" ולא מקורי יונדאי. אוקיי, לא נורא. הדבר הבא שהרגיז אותי זה שאמרו לי להחליף ברקסים מקדימה צלחות+רפידות, שהן יחסית חדשות (הוחלפו לפני 35K) ולא היו נראות שחוקות, וגם רפידות אחוריות (הרפידות האחוריות היו באמת שחוקות אבל הקדמיות אני בטוח ב 99% שהן היו בסדר גמור הרבה נוסע בעיקר מחוץ לעיר). מה שהרתיח אותי עוד יותר זה המחיר. סה"כ יצא 4111 ש"ח, נדרשתי לשלם מקדמה לפני הטיפול ושילמתי כמו ילד טוב אבל כשבאתי לשלם עוד ביקשו ממני לשלם חלק במזומן "כי העסק משלם הרבה עמלה על האשראי". לא שילמתי חלק במזומן כי לא תכננתי את זה וגם לפני הטיפול נאמר לי שאין בעיה לשלם באשראי ולחלק לתשלומים. ובכן, הייתי שמח לפתוח שרשור טוב והצלחה חמה למוסך אבל עקב המחיר הגבוהה שגבו ממני על הברקסים ועל ניקוי מצערת (שלא הסבירו לי שזה ניקוי מצערת אלא לפי ההסבר הראשוני זה היה ניקוי יותר יסודי של מערכת ההזרקה וכולה ריססו ספריי על המצערת וגבו 300 ש"ח) המחיר פשוט אסטרונומי וחבל שכך. תוכלו לראות שמוסך שאני מרוצה ממנו אני חוזר אליו ונותן לאחרים גם המלצות עליו (רמי שירותי רכב, מוסך ברע"מ, ברק, ש.ר.ד, בני את דוד מורשה הונדה ועוד) ורציתי מאוד להמליץ לאחרים על מוסך מאיר כי באמת בהתחלה היתה לי תחושה שסוף סוף מצאתי מוסך טוב באזור שלי ואני לא צריך לנסוע לתל אביב או לבאר שבע. חבל, מאוד חבל שזה ככה. אני מאוד מאוכזב. מה שכן המוסך מאוד מקצועי, זה אין מה להגיד. בעל המוסך יושב עם ספרות טכנית וזה לא משהו שנפוץ, יש לו מכשור מתקדם ובאמת הוא מקצוען אמיתי. המחיר כואב, ולדעתי לא היו בכלל צריכים לגעת בברקסים מקדימה בכלל. בנוסף, הדביקו לי פרסומות על הרכב בלי לקבל רשות שזה מ-א-ו-ד הרתיח אותי. אם אני רוצה לפרסם עסק אני יעשה את זה לבד ועובדה שאני עושה את זה בפורום וגם בעל פה למוסכים שבאמת אני מרוצה מהם.

מוסך מאיר

אמיתי זנדני   סקירה באתר 28-07-2014

האם יחזור למוסך מאיר:

שביעות רצון כללית:

הגעתי למוסך מאיר אחרי הרבה זמן שלא הייתי במוסך. אני חייב לציין שהשירות הוא מעל לממוצע, מאוד נעים. המוסכניק לקח את האוטו איתי ביחד לסיבוב כדי לדעת בדיוק איפה הבעיה של הרכב. השירות מאוד אדיב והמקצועיות ברמה מאוד גבוהה. אני ממליץ לכם על המוסך הזה, קיבלתי אוטו כמו חדש. אחזור למוסך לבעיות עתידניות בעתיד בהחלט! מומלץ ביותר!

מוסך מאיר

הרצל חן   סקירה טלפונית 06-02-2013

האם יחזור למוסך מאיר:

שביעות רצון כללית:

החבר'ה בסדר גמור, לא הייתה שום בעיה איתם, לא עם התשלום וגם לא עם השירות

מוסך מאיר

שלמה אלחרר   סקירה טלפונית 06-02-2013

האם יחזור למוסך מאיר:

שביעות רצון כללית:

השירות של הצוות במוסך מדויק, אמין, אם הוא יבוא ליצאת צדיק הוא יקבל מדליה !

מוסך מאיר

אסף הדס   סקירה טלפונית 06-02-2013

האם יחזור למוסך מאיר:

שביעות רצון כללית:

יש לי תקלה ברכב שחוזרת על עצמה בשם ממיק קטליטי. אני לא יודע אם זה אשמתם או לא אבל יצא לי לשלם על התקלה יותר מידי פעמים. כשרציתי להחליף את החלק, בעל המוסך שאל אם אני רוצה חדש או משופץ. החדש היה אמור לעלות המון כסף אז אמרתי שמשופץ זה עדיף והוא החליף ואחרי כמה חודשים עוד פעם הממיר התקלקל והוא אמר שאין מה לעשות ואחרי תקופה מסוימת הוא שוב התקלקל. בקיצור, אני לא יוצא מהדבר הזה וזאת תקלה שחוזרת על עצמה כל הזמן.

מוסך מאיר

אשר שקד   סקירה טלפונית 06-02-2013

האם יחזור למוסך מאיר:

שביעות רצון כללית:

שימשיכו ככה, הכל תקין

מוסך מאיר

שמעון אלחרר   סקירה טלפונית 06-02-2013

האם יחזור למוסך מאיר:

שביעות רצון כללית:

שירות מצוין אנשים טובים מאוד, אני לקוח קבוע

מוסך מאיר

יגאל ליברדר   סקירה טלפונית 06-02-2013

האם יחזור למוסך מאיר:

שביעות רצון כללית:

מוסך אמין

מוסך מאיר

אופיר שושן   סקירה טלפונית 06-02-2013

האם יחזור למוסך מאיר:

שביעות רצון כללית:

אחלה מוסך, תמיד עוזרים, מאוד אמינים

dddd