תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • רנו
  • רנו קליאו סטיישן
  • רנו קליאו סטיישן – הצצה ראשונה

    רנו קליאו סטיישן

    נחשפה גרסת הסטיישן של רנו קליאו החדשה. שומרת על העיצוב הנאה של גרסת ההאצ'בק ומוסיפה כ-130 ליטרים לנפח תא המטען.

    • 28-09-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    גרסת הסטיישן של רנו קליאו החדשה נחשפת בתמונות ראשונות. הדור הרביעי והחדש של הקליאו צפוי להגיע לאולמות התצוגה בתחילת שנת 2013 ויהיה לדור הראשון של הקליאו שמקבל גרסת סטיישן. ברנו השקיעו לא מעט מאמץ כדי להפוך את הקליאו סטיישן למכונית שהיא לא רק מכונית שימושית, אלא גם מכונית נאה. למרות תוספת אורך של כ-20 סנטימטרים בסך הכל, שומרת הסטיישן על הפרופורציות הנאות של דגמי ההאצ'בק.

    רנו קליאו סטיישן

    בסיס הגלגלים של רנו קליאו סטיישן זהה לזה של גרסת ההאצ'בק - 259 סנטימטרים - אך האורך הכולל גדל כאמור בכ-20 סנטימטרים ועומד כעת על 426 סנטימטרים. תוספת האורך הזו אפשרה לרנו להגדיל את נפח תא המטען בכ-130 ליטרים לעומת דגם ההאצ'בק ובדגם הסטיישן יעמוד נפחו על כ-430 ליטרים. המושבים האחוריים מתקפלים ליצירת רצפת הטענה שטוחה לחלוטין וברנו מספרים כי קיפול זה ייצור "משטח הטענה באורך שיא" אך לא מציינים מה הוא ומה נפח תא המטען לאחר קיפול המושבים.

    היצע המנועים ורמות האבזור צפוי להיות דומה מאוד לזה של גרסת ה-5 דלתות האצ'בק הרגילה. מדובר במנועי בנזין בנפח 1.2 ליטר, 0.9 ליטר (טורבו) ו-1.2 ליטר (טורבו) בהספקים שנעים בין 75 ל-120 כוחות סוס ובשידוך לתיבות הילוכים ידניות או רובוטיות כפולות מצמדים. גרסת דיזל תוצע גם היא, עם מנוע טורבו-דיזל בנפח 1.5 ליטר ובהספק של כ-90 כוחות סוס.

    רנו קליאו סטיישן

    dddd