הדור הבא של מאזדה MX-5 עדיין נמצא בתכנון, אך הדבר אינו מונע ממאזדה להציג קונספט חדש ל-MX5 הישנה. מאזדה הביאה ליריד הרכב של לייפזיג שנפתח בגרמניה דגם קונספט חדש-ישן עם מנוע משודרג בהספק של כ-240 כוחות סוס. ה-MX5 יושו (Yusho, ניצחון ביפאנית) משדרגת את מנוע ה-2 ליטר הנוכחי של ה-MX5 עם מגדש על, מערכת פליטה ובוכנות מוחזקות. כתוצאה מכך קפץ ההספק המרבי מ-160 כוחות סוס ל-240 כוחות סוס. תיבת ההילוכים נותרה ידנית (6 הילוכים), הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש אורך כעת קצת פחות מ-6 שניות והמהירות המרבית היא 240 קמ"ש.
עוד מקבלת מאזדה MX-5 יושו שדרוג קל לתא הנוסעים שכעת כולל מושבי ספורט של רקרו, גלגל הגה מצופה עור אלקנטרה וצביעה בגוון לבן מט לחלק מהקונסולה. באחורי הרכב מותקנים אגזוז חדש עם יציאה כפולה ודיפיוזר אחורי מסיבי פחמן. חישוקי סגסוגת חדשים (17 אינטש') הותקנו אף הם.
מאזדה הכריזה כי ה-MX5 יושו אינה מיועדת לייצור בשלב זה והיא דגם קונספט בלבד. הדור הבא של מאזדה MX-5 צפוי להופיע רק לקראת שנת 2015, במסגרת שיתוף פעולה מעניין בין מאזדה לאלפא-רומיאו. הדור הנוכחי, NC, הושק בשנת 2005 ונחשב לוותיק למדי במונחי עולם הרכב. גורמים בתעשיית הרכב רומזים כי ייתכן שמאזדה תחליט להכניס גרסה חדשה של ה-MX-5 לייצור לקראת סוף חייו של הדגם, כמעיין מתיחת פנים אחרונה לפני הפסקת שיווקו.