תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • יגואר
  • יגואר XF
  • יגואר מחדשת את ה-XF

    יגואר XF

    ה-XF של יגואר מקבלת עדכון קל לעיצוב, מנוע דיזל חדש ותיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים חדשה

    • 24-04-2011
    • מאת: מערכת CarsForum

    מנוע הדיזל החדש של יגואר מגיע ל-XF. מנוע ה-i4D החדש של יגואר, שה-XF המחודשת היא הראשונה לקבלו, מבוסס על מנוע הטורבו-דיזל של הלנדרובר פרילנדר, אולם ביגואר מספרים שבדרך הארוכה ל-XF הוא עבר מספר שדרוגים טכנולוגיים שהוציאו ממנו את המיטב. בין היתר נעשה כאן שימוש במגדש טורבו מקורר מים (לשיפור הביצועים, כמובן) ובתושבות מנוע אקטיביות (לשיכוח רעשים ורעידות). על שני אלו הוסיפו גם שכבות בידוד רעשים רבות ומערכת Start & Stop. התוצאה הסופית -
    188 כוחות סוס ומומנט מרבי של כ-46 קג"מ. המנוע החדש משודך לתיבת הילוכים אוטומטית חדשה, אוטומטית 8 הילוכים עם אפשרות לתפעול ידני, מבית ZF. יחד, מזניקים שניהם את מכונית הסלון הזאת מעמידה ל-100 קמ"ש ב-8 שניות ולמהירות מרבית של 230 קמ"ש.

    מלבד מנוע הדיזל החדש, ביצעה יגואר מספר עדכונים קוסמטיים לעיצוב המכונית שאמורים לקרב אותה אל ספינת הדגל של יגואר, ה-XJ. פתחי האוורור שבכנפיים הקדמיות עודכנו, ופנסי קסנון חדשים משולבים עם תאורת LED הותקנו מלפנים. גם יחידות התאורה האחוריות הוחלפו, וכעת הם מבוססות במלואן על נורות LED. תא הנוסעים קיבל אף הוא מספר עדכונים קוסמטיים, שמתמקדים בעיקר בצביעה חדשה, מושבים קדמיים משודרגים, ומסך צבעוני חדש למערכת השמע המקורית. לאלו מצטרפת מערכת שמע חדשה, עם 17 רמקולים והספק של 1200 וואט.

    שיווקה של ה-XF החדשה צפוי להתחיל ביולי הקרוב.

    יגואר XF

    יגואר XF

    dddd