תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אופל
  • אופל מוקה
  • אופל מוקה X בישראל

    אופל מוקה

    אופל מוקה X, מתיחת הפנים לג'יפון הקטן נוחתת בישראל עם מחיר שמתחיל ב-123 אלף ש"ח וגרסת הנעה כפולה

    • 19-03-2017
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    עם מתיחת הפנים של המוקה, החליטה אופל להצמיד לג'יפון שלה את האות X. למה? למה לא. בעוד שאחיו התאום של המוקה, שברולט טראקס, עבר מתיחונת פצפונת - על אחת כמה וכמה מבחינת הגרסאות שהגיעו לישראל - נראה שאופל ישראל השקיעו יותר בשדרוג המוקה, בעיקר ע"י השקת גרסת הנעה כפולה עם מנוע מחוזק.

    אופל מוקה X

    אופל מוקה X מושק בארבע רמות גימור, כאשר האמצעית - אנג'וי פלוס, תכלול אופציה לקבל גם חבילת אבזור נוספת. רשימת האבזור הסטנדרטית היא, ובכן, סטנדרטית. היא כוללת בקרת אקלים (חד אזורית), מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך 7 אינץ', בקרת שיוט ועוד. בגרסאות היקרות יותר תקבלו מצלמת רוורס, חלונות אחוריים כהים, כניסה והתנעה ללא מפתח, גג שמש ועוד. גרסת ההנעה הכפולה תקבל גם בקרת ירידה במדרון, דימום מנוע בעמידה ועוד. את המפרט המלא תוכל לקרוא כאן.

    אופל מוקה X לא מקבל את מערכת הבטיחות Opel Eye המקורית של היצרן, ומחליפה אותה מובילאיי בהתקנה מקומית (שעליה מבוססת המערכת המקורית של אופל) שתוצע ללא תוספת תשלום.

    אופל מוקה X

    אחד השינויים הגדולים ביותר במוקה הוא כאמור התווספותה של גרסת הנעה כפולה עם מנוע חזק יותר, הנפח אמנם זהה - 1.4 ליטר, אולם מדובר במנוע החדש ששיווקו התחיל עם האסטרה החדשה. המנוע החדש מפיק 152 כ"ס ו-23.5 קג"מ והוא משודך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית. דגמי ההנעה הקדמית ממשיכים לעשות שימוש במנוע ה-1.4 ליטר (140 כ"ס, 20.4 קג"מ) שמשודך גם הוא לגיר אוטומטי עם שישה הילוכים.

    לרגל ההשקה, אופל תציע את המוקה אנג'וי הבסיסי במחיר של 123,000 שקלים במקום 133,000 שקלים. גרסת אנג'וי פלוס תוצע במחיר של 137,000 ש"ח אולם תכלול בתוכה גם "חבילת יוקרה" (הפירוט מופיע במפרט) בשווי 4,000 שקלים. גרסת SR תוצע במחיר של 144,000 ש"ח ואילו דגם ההנעה הכפולה מוצע במחיר של 150,000 ש"ח. כל הדגמים למעט הבסיסי, יקבלו בנוסף גם חבילת אבזור לבחירה בשווי 3,000 שקלים. 

    dddd