תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • לקסוס
  • לקסוס GS
  • לקסוס GS – מתיחת פנים לשנת 2016

    לקסוס GS

    לקסוס מעדכנת את משפחת ה-GS עם מתיחת פנים לשנת 2016. מוסיפה גרסת בסיס חדשה שמקבלת את מנוע ה-2.0 ליטר טורבו-בנזין החדש של היצרנית.

    • 16-08-2015
    • מאת: אלירן אברזל

    לקסוס GS, מכונית הסלון של יצרנית הפרימיום היפנית, זוכה למתיחת פנים. מדובר במתיחת הפנים הראשונה לה זוכה הדור הרביעי של משפחת ה-GS, שהוצג לראשונה לפני 4 שנים בדיוק. במסגרת מתיחת הפנים זוכה המכונית לעיצוב חיצוני משודרג וקרבי יותר, לכמה שדרוגים בתא הנוסעים ובעיקר – לתוספת של מנוע בנזין חדש להיצע הדגמים. שיווקו של הדגם החדש בעולם יחל לקראת סוף השנה הנוכחית (2015) ובשלב זה עדיין לא ידוע מתי יגיע הדגם המעודכן לישראל. ככל הנראה יהיה זה רק בתחילת השנה הבאה (2016).

    לקסוס GS 2016

    מתיחת הפנים של לקסוס GS לשנת 2015 כוללת כאמור כמה שינויים עיצוביים. הבולט שבהם הוא לעיצוב החזית, ששומר על גריל שעון החול המפורסם של לקסוס אבל הופך לגדול ומרשים הרבה יותר. בכך מיישרת ה-GS קו עם שפת העיצוב הנוכחית של לקסוס וממשיכה את קווי העיצוב שהציגה ה-GS-F שנחשפה בתחילת השנה. בנוסף מקבל הדגם לראשונה פנסי Bi-LED מלאים כסטנדרט, שישפרו גם את המראה אבל גם את יכולת התאורה של המכונית בלילה. מאחור זוכה המכונית ליחידות תאורה חדשות ולפגוש חדש. בפרופיל מקבלת המכונית חישוקי סגסוגת חדשים בקוטר של 18 או 19 אינטש'. בנוסף מרחיבה לקסוס את היצע הדגמים איתו מוצעת המכונית ומוסיפה להיצע גוונים חדשים של אדום, שחור וכחול.

    תא הנוסעים זוכה אף הוא לכמה שינויים עיצוביים קלים. בלקסוס התקינו כאן לוח שעונים חדש, הגה בעיצוב מחודש, שינוי את עיצוב שעון הזמן האנלוגי והוסיפו לו סינכרון אוטומטי עם ה-GPS, כך שלא יהיה צורך לכוון אותו בצורה ידנית. היצע הגוונים של תא הנוסעים הורחב וכולל כעת גם אופציה לגימור עץ אמיתי (בחיתוך לייזר). היצע גווני הריפודים הורחב גם הוא וכולל כעת אפילו ריפודי עור בצבע אדום (בגרסת ה-F Sport בלבד).

    לקסוס GS 2016

    בכל הקשור לפן הטכני, החידוש העיקרי לו זוכה לקסוס GS המעודכנת לשנת 2015 הוא תוספת של מנוע הטורבו-בנזין החדש של היצרנית. מדובר במנוע ה-2.0 ליטר טורבו-בנזין שפגשנו בארץ בדגמי לקסוס NX ונפגוש כנראה בקרוב גם בדגמי ה-IS200t וה-RC200t שנחשפו לאחרונה. למנוע החדש הספק מרבי של 241 כוחות סוס ומומנט מרבי של כ-36 קג"מ. הוא ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם שמונה הילוכים ויהיה הבסיסי בהיצע הדגמים. נתוני צריכת הדלק או הביצועים של המנוע טרם פורסמו.

    בנוסף מעדכנת לקסוס את גרסת ה-GS350 (שלא שווקה עד כה בישראל) ומוסיפה למנוע ה-V6 בנזין 3.5 ליטר שלה 5 כוחות סוס (311 כוחות סוס כעת, 305 קודם לכן) לצד אופציה למערכת הנעה כפולה קבועה.

    בתחום האבזור מוסיפה לקסוס מערכת בטיחות אקטיבית חדשה בשם Lexus Safety System + שתהיה סטנדרטית בכל הדגמי. המערכת החדשה כוללת מערכת בלימה אוטומטית עם זיהוי הולכי רגל, התראה על סטייה מנתיב הנסיעה עם תיקון אוטומטי של ההגה, הפעלה אוטומטית של האורות הגבוהים ובקרת שיוט אדפטיבית שפועלת בכל מהירות.

    לקסוס GS 2016

    dddd