תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • לקסוס
  • לקסוס GS
  • לקסוס GS-F החדשה חושפת טפח

    לקסוס GS

    לקסוס משחררת שתי תמונות של "מכונית חדשה מסדרת F שתיחשף במלואה בתערוכת ניו יורק"

    • 18-12-2014
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    עם שתי התמונות החדשות שחשפה לקסוס, באבחת עכבר אחת הסירה את הלוט - לפחות זה המטאפורי - מעל לקסוס GS-F החדשה. על הדרך, נותנת היצרנית גם רמז עבה למדי על כך שבקרוב מאוד נראה מתיחת פנים גם ל-GS הרגילה, זו שנמכרת כיום ללא שינויים מהותיים מאז סוף 2011 בואכה 12.

    בתמונות שפרסמה לקסוס אפשר לראות קווים שמאוד מזכירים את ה-GS הנוכחית, מה שעוזר להגיע למסקנה שאכן מדובר במכונית שתהווה את הבסיס לדגם המחודש של ה-GS. ההבדלים בין הדגם הנוכחי לבין זה המוצג נעוצים ביחידות התאורה מהזן החדש והמפוצל של היצרנית, שפת עיצוב שהוצגה עם ה-IS בשנה שעברה ועם ה-NX שהושק בישראל במכירה מוקדמת לפני כשבועיים וצפוי לנחות להגיע ארצה ממש בקרוב. 

    בשלב זה יצרנית היוקרה הביתית של טויוטה שומרת על שפתיים חתומות והמשפט היחיד שצורף לתמונות היה על כך שהדגם החדש יצטרף ללקסוס RC-F וירחיב את "אורוות דגמי הביצועים המתרחבת" של היצרנית. אבל אמירות כאלה לא מספקות אותנו, אז חפרנו קצת והעלנו ממצאים.

    הדעה הרווחת ברחבי המרשתת אומרת כי בחזית הלקסוס GS-F יותקן מנוע דומה לזה שהוצג ב-RC-F, מנוע V8 בנפח 5.0 ליטרים אשר מפיק במכונית הקופה 477 כוחות סוס ו-54 קג"מ של מומנט. אך אותה דעה גם רווחת שלקסוס בוודאי לא תעמוד על השמרים והיא ככל הנראה צפוייה להעביר את המנוע סדנת שדרוגים שתביא את הספקו לכדי 557 כוחות סוס.

    לקסוס GS-F החדשה 2015

    הנתונים המרשימים רומזים על סופר-סאלון שאין להקל בה ראש, נתונים השקולים לאלה של במוו M5, מרצדס E63, ואאודי RS6. ההבדל המהותי ביותר הוא שלקסוס שומרת על תצורת מנוע שחביבה יותר על נהגים ופחות על ארגוני איכותי הסביבה - המון מנוע, המון הספק ואפס גדישה. דבר שעשוי לגרום ללא מעט לקוחות פוטנציאליים לנטוש את המתחרות הגרמניות לתת הזדמנות ליפנית.

    דגם המסתורין של לקסוס צפוי להיחשף במלואו בתערוכת ניו יורק הקרובה, שתפתח את שעריה ב-13 לינואר הקרוב. אנחנו מעריכים שחשיפת מתיחת הפנים של לקסוס GS לא תאחר גם היא להגיע.

    dddd