במסגרת אירוע החשיפה שערכה אתמול החטיבה האירופאית של יונדאי בה נחשפה מתיחת הפנים של ה-i30 נחשפת גם גרסת שלוש דלתות ליונדאי i20. בניגוד לדור הקודם, מקבל הדגם הנוכחי עיצוב דינאמי וספורטיבי הרבה יותר מגרסת חמש הדלתות, עם עיצוב ייחודי לגריל הקדמי, פגושים אחרים מאלה של גרסת חמש הדלתות, שמשה קדמית שמקבלת שיפוע חד יותר, וחישוקי 17 אינץ' שחותמים את החבילה.
יונדאי מכוונת את ה-i20 שלוש דלתות החדשה ללקוחות אירופאים אותם היא מכנה "אופנתיים וצעירים" ועל כן היא גם זונחת את המושג "שלוש דלתות" ומחליטה לכנות את המכונית החדשה "i20 קופה", מאחר שכולנו, וגם יונדאי, יודעים שצעירים אוהבים מכוניות קופה. מלבד העיצוב הייחודי והשם המחייב, תציע יונדאי את ה-i20 קופה בצבע כתום (שמסיבה שלא ברורה לנו לא מופיע בתמונות שפרסמה היצרנית) שיהיה ייחודי לדגם, צבע שיזלוג גם לתא הנוסעים, אם יסמנו הלקוחות את האופציה.
כדי לעמוד על ההבדלים, גם מידותיה של ה-i20 קופה שונות מאלה של גרסת חמש הדלתות. אורכה יהיה 404.5 סנטימטרים (סנטימטר אחד יותר), רוחבה יעמוד על 173 סנטימטרים (4 מ"מ פחות), וגובהה יהיה 145 סנטימטרים (2.4 סנטימטרים פחות). אורך בסיס הגלגלים נותר ללא שינוי ויעמוד על 257 סנטימטרים.
דווקא מתחת למכסה המנוע אין שינויים, ויונדאי i20 קופה תעשה שימוש באותו ליין מנועים של גרסת חמש הדלתות אשר יורכב משני מנועי בנזין ושני מנועי דיזל. מנועי הבנזין, שהם אלה שגם יגיעו לישראל, מציעים נפח של 1.25 ו-1.4 ליטר עם הספקים של 84 ו-100 כוחות סוס בהתאמה. נתוני המומנט של המנועים עומדים על 12.4 קג"מ למנוע הקטן ו-13.7 קג"מ למנוע הבכיר. בנוסף, מדווחת היצרנית כי מאוחר יותר בשנת 2015, יצטרך להיצע מנוע טורבו בנזין בנפח 1.0 ליטר. מנועי הדיזל, בנפחים של 1.1 ו-1.4 ליטר מפיקים 75 ו-90 כוחות סוס, אך אלה כאמור ישארו ככל הנראה באירופה.