תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן מיקרה
  • ניסאן מיקרה החדשה (2014) בישראל

    ניסאן מיקרה

    מתיחת הפנים של ניסאן מיקרה לשנת 2014 מגיעה לישראל. תוצע עם רמת אבזור גבוהה מבעבר במחיר זהה. החל מ-75 אלף ש"ח לדגם הידני או 100 אלף ש"ח לדגם האוטומטי.

    • 27-11-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    מתיחת הפנים שעברה ניסאן מיקרה לשנת 2014 הגיעה לישראל. בימים אלו מגיעים הדגמים המעודכנים של המיקרה לאולמות התצוגה ברחבי הארץ והדגם מתחיל את שיווקו הרשמי. המיקרה היא סופר-מיני קומפקטית שמתחרה ישירות במכוניות כמו מיצובישי ספייס-סטאר או סוזוקי ספלאש. הדור הנוכחי שלה קיבל בארץ את הכינוי אקו-מיקרה והושק כאן בתחילת שנת 2011. לפני כמה חודשים הוצגה באירופה מתיחת הפנים של הדגם, שכללה מספר עדכונים קוסמטיים מתבקשים, כמו גם עדכון לרמת האבזור.

    ניסאן מיקרה 2014

    במסגרת מתיחת הפנים מקבלת ניסאן מיקרה החדשה עיצוב חדש הכולל גריל קדמי עם גימור אלומיניום, פגוש קדמי ויחידות תאורה חדשות - כולם בעיצוב אגרסיבי מבעבר. גם מאחור ניתן להבחין בשינויים קלים, בעיקר בדלת תא המטען ובפגוש. בפרופיל ניתן למצוא חישוקי סגסוגת חדשים בקוטר 15 אינטש' (אופציה בתוספת תשלום). בתא הנוסעים ניתן יהיה למצוא קונסולה משודרגת עם גימור איכותי מבעבר וכן מספר פריטי אבזור שנעדרו עד כה, כמו חיבור USB למערכת השמע ומערכת בקרת אקלים דיגיטלית בדגמים האוטומטיים.

    המפרט הטכני של ניסאן מיקרה 2014 נותר ללא שינוי. המיקרה תמשיך להימכר כאן עם מנוע בנזין 3 צילינדרים בנפח של 1.2 ליטר ובהספק מרבי של 80 כוחות סוס. תיבת ההילוכים תהיה ידנית או אוטומטית רציפה (CVT) כבעבר. גם בנושא צריכת הדלק אין שינוי והמיקרה תמשיך להציע את צריכת הדלק הנמוכה שהציעה בעבר - 20 קילומטרים לליטר בדגם הידני ו-18.5 קילומטרים לליטר בדגם האוטומטי. הדגם האוטומטי ישווק עם מערכת בקרת שיוט ומגביל מהירות אלקטרוני.

    ניסאן מיקרה 2014

    מחירה של ניסאן מיקרה החדשה יחל ב-76 אלף ₪ לדגם הידני, הגרסה האוטומטית תעלה כ-100 אלף ₪. לשני הדגמים ניתן יהיה להוסיף את חבילת ה-My Micra הכוללת אבזור נוסף (כמו חישוקי סגסוגת מקוריים 15 אינטש') ומבחר מדבקות אורבניות בהתאמה אישית. עלות החבילה - כ-8,000 ₪.

    גולשי CarsForum המעוניינים לקבל מחיר מיוחד לתקופת ההשקה מוזמנים להירשם בקישור המצורף.

    ניסאן מיקרה 2014

    dddd