תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אלפא
  • אלפא מיטו
  • אלפא מיטו 2014 – מיני מתיחת פנים

    אלפא מיטו

    עדכונים קלים לדגמי אלפא מיטו לקראת שנת 2014 - גריל קדמי בעיצוב חדש, עדכונים קלים בתא הנוסעים ומנוע 0.9 ליטר TwinAir חדש.

    • 22-10-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    אלפא מיטו תקבל מתיחת פנים קלה לשנת 2014. המיטו, הסופר-מיני הספורט-אלגנטית של אלפא, חוגגת בימים אלו יום הולדת 5 ובאלפא החליטו להעניק לה מקצה שיפורים ועדכונים קל. אצל רוב יצרניות הרכב האירופאיות עוברים הרכבים בשלב זה מקצה שיפורים רחב הרבה יותר, אך מצבה הכלכלי הלא מאוד מחמיא של קבוצת פיאט, בעלת הבית באלפא, לא צפוי לאפשר לה להציג עדכונים משמעותיים למכונית החשובה כל כך של אלפא-רומאו בשנים הקרובות.

    אלפא מיטו 2014

    מתיחת הפנים של אלפא מיטו כוללת מספר עדכונים קוסמטיים קלים. בין היתר ניתן למצוא כאן גריל קדמי בעיצוב מעט שונה, עם מסגרת כרום עבה יותר. כמו כן הוסיפה אלפא צבע חיצוני חדש למבחר הצבעים (אפור כהה) ושינתה במעט את יחידות התאורה הקדמיות.
    בתוך תא הנוסעים ניתן יהיה למצוא מבחר גדול יותר של בדים צבעוניים וכן אופציה למערכת מולטימדיה חדשה. מערכת זו (Uconnect) כוללת מסך מגע 5 אינטש', חיבור USB תומך iPod, חיבור AUX, מערכת ניווט בזמן אמת (עם חיבור סלולרי לבסיס נתונים הכולל נתוני זמן אמת על פקקים) ודיבורית בלוטות'.

    חידוש חשוב נוסף הוא להיצע המנועים. כאן מקבל המיטו את מנוע ה-0.9 ליטר TwinAir של פיאט, שישודך לתיבת הילוכים ידנית עם שישה הילוכים. מדובר במנוע שני צילינדרים טורבו-בנזין שמפיק מנפחו הצנוע הספק מרבי מרשים למדי של 105 כוחות סוס ואמור להציע צריכת דלק נמוכה במיוחד (23.8 קילומטרים לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן).

    המנוע החדש יצטרף אל שני מנועי הדיזל וחמשת מנועי הבנזין איתם כבר משווקת אלפא מיטו, כאשר מנועי הדיזל עודכנו והם עומדים כעת בתקן זיהום האוויר Euro5.

    אלפא מיטו 2014

    dddd