תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • במוו
  • במוו סדרה 4 קבריו
  • במוו סדרה 4 קבריולט נחשפת

    במוו סדרה 4 קבריו

    תמונות רשמיות ראשונות של במוו סדרה 4 קבריולט נחשפות. תוצע במבחר של שלושה מנועים ועם גג קשיח-מתקפל. ב-2014 היא תגיע ארצה.

    • 14-10-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    גרסת הקבריולט החדשה של במוו סדרה 4 נחשפה בתמונות ראשונות, לקראת השקתה הרשמית בחודש הבא בתערוכת הרכב של לוס אנג'לס. נזכיר כי סדרה 4 של במוו כוללת מאז סוף השנה שעברה את דגמי הקופה והקבריולט של גרסה 3, שהופרדו זה מזה במהלך שיזמה היצרנית. גרסאות הקופה נחשפו מוקדם יותר השנה (ובקרוב מאוד אף יושקו בישראל) ובתזמון לא כל כך מוצלח, רגע לפני שמתחיל החורף, חושפת במוו את גרסאות הגג הנפתח שיגיעו גם הן ארצה בתחילת השנה הבאה (2014).

    במוו סדרה 4 קבריולט

    במוו סדרה 4 קבריולט תוצע עם גג קשיח-מתקפל ולא עם גג בד כפי שהוצע בדור הקודם-קודם. היא זקוקה לפרק זמן של 20 שניות בלבד כדי לקפל את הגג ממצב סגור למצב פתוח, כשהכל מתבצע בלחיצת כפתור אחת וכשהרכב בנסיעה במהירות של עד 18 קמ"ש. כאשר הגג פתוח יעמוד נפחו של תא המטען על 370 ליטרים וכשהוא סגור על 220 ליטרים. ה-4 קבריולט החדשה תהיה ארוכה במעט מהדגם היוצא, עם אורך כללי שארוך בכ-2.5 סנטימטרים ובסיס גלגלים ארוך יותר בכ-5 סנטימטרים.

    במוו סדרה 4 קבריולט

    בעת ההשקה יכלול היצע המנועים שני מנועי בנזין ומנוע דיזל אחד, כולם עם תיבת הילוכים אוטומטית (8 הילוכים). גרסת ה-428i כוללת מנוע 2 ליטרים טורבו-בנזין בהספק מרבי של 240 כוחות סוס, עם הנעה אחורית כסטנדרט והנעה כפולה כאופציה. גרסה זו תזנק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-6.4 שניות ותמשיך למהירות מרבית של 250 קמ"ש.
    מעליה תוצע גרסת ה-435i. גרסה זו תוצע רק בשידוך למערכת הנעה אחורית ותצויד במנוע טורבו-בנזין בנפח 3 ליטרים שיפיק 306 כוחות סוס. כאן הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש יארך 5.5 שניות קצרות בלבד.
    גרסת הדיזל, 420d, תצויד במנוע טורבו-דיזל שהספקו המרבי הוא 184 כוחות סוס ותזנק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-8.2 שניות.

    כצפוי, רשימת האבזור של במוו סדרה 4 קבריולט ארוכה ומפנקת. בין שלל פריטי האבזור ניתן לאתר כמה פריטים מיוחדים למדי כמו למשל חימום לצוואר הנוסעים בזמן נסיעה עם גג פתוח או ריפודי עור אדום. רשימת האבזור הבטיחותי כוללת בין השאר מערכת בקרת שיוט אקטיבית מבוססת רדאר ומצלמה, מגביל מהירות אלקטרוני שיודע לקרוא את שלטי הגבלת המהירות, פנסי LED אקטיביים בחזית, זיהוי לעייפות הנהג ועוד.

    במוו סדרה 4 קבריולט

    dddd