תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קאדילק
  • קאדילק אסקלייד
  • קאדילק אסקלייד החדש

    קאדילק אסקלייד

    קאדילק חושפת את האסקלייד החדש, עם עיצוב מרשים מבעבר והרבה יותר אבזור. שיווקו בארה"ב יחל באמצע 2014.

    • 08-10-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    קבלו את קאדילק אסקלייד החדש, שנחשף היום לפנות בוקר באירוע מיוחד שנערך ביו-יורק. האסקלייד הוא רכב פנאי גדול ומרשים במיוחד, שמצטרף אל שלושה רכבי פנאי גדולים נוספים שחשפה לאחרונה ג'נרל מוטורס - שברולט סוברבן, שברולט טאהו ו-GMC יוקון. הדמיון החיצוני בעיצוב מרמז כי אכן מדובר באחים לפלטפורמה משותפת, כאשר הקאדילק הוא המאובזר והיוקרתי ביותר מבין הארבעה.

    קאדילק אסקלייד

    תא הנוסעים של קאדילק אסקלייד החדש יציע חומרים איכותיים ונעימים מבעבר. המושבים יהיו נוחים יותר ותוצע אפשרות לבחירה בין מספר חומרי דיפון, כולל עץ אמיתי. המושבים החדשים יהיו נוחים מבעבר ויציעו גם אופציה לחימום ולקירור. יש אופציה לחימום גם בשורת המושבים השנייה. רשימת האבזור כוללת גם את מערכת המולטימדיה החדשה של קאדילק, ה-CUE, הכוללת מסך מגע צבעוני עם חיבורים לכל אמצעי הזרמת המדיה המקובלים.

    גם הממדים של הדור החדש יהיו נדיבים יותר. האסקלייד החדש יוצע בשתי תצורות - הדגם הרגיל יהיה עם בסיס גלגלים באורך של 295 סנטימטרים והדגם הארוך יהיה עם בסיס גלגלים באורך של 330 סנטימטרים. האורך הכללי יעמוד על 518 סנטימטרים בדגם הרגיל או 570 סנטימטרים בדגם הארוך.

    קאדילק אסקלייד

    היצע המנועים של קאדילק אסקלייד החדש כולל מנוע בנזין אחד בלבד. מדובר במנוע V8 חדש בנפח של 6.2 ליטרים שמפיק 420 כוחות סוס וכ-63 קג"מ של מומנט. מנוע חדש זה כולל מערכת הזרקת דלק ישירה ומערכת Active Fuel Management המכבה חלק מהצילינדרים במנוע בזמן שיוט או עמידה ברמזורים. המנוע ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם שישה הילוכים ויוצע עם מערכת הנעה אחורית או כפולה קבועה.

    שיווקו של הדגם החדש בארצות הברית יחל באמצע השנה הבאה (2014) כמודל 2015. בשלב זה לא ידוע האם בכוונת UMI, יבואנית קאדילק לישראל, לייבא את הדגם ארצה. הדגם הקודם זכה להצלחה רבה יחסית במסגרת הייבוא האישי, על אף שלא שווק בישראל באופן סדרתי על ידי היבואנית.

    קבלו הצעה אטרקטיבית לרכישת אסקלייד ביבוא אישי מהמומחים של CarsForum

    קאדילק אסקלייד

    dddd