טויוטה לנד קרוזר 2014 – מתיחת פנים

טויוטה לנדקרוזר קצר

טויוטה מעדכנת את רכב השטח שלה, הלנד קרוזר, עם מתיחת פנים לשנת 2014 - עיצוב חזית חדש ותא נוסעים משודרג.

  • 26-08-2013
  • מאת: מערכת CarsForum

נחשפה מתיחת הפנים של טויוטה לנד קרוזר (פראדו), רכב השטח הפופולארי של טויוטה. הדור הרביעי של הלנד קרוזר (פראדו או לנד קרוזר 150, כפי שהוא קרוי לעיתים בחו"ל) הגיע ארצה בסוף שנת 2009 והתקבל, כמו קודמיו, באהדה רבה בשוק המקומי, למרות מחירו הגבוה. כעת, כארבע שנים לאחר מכן, חושפת טויוטה מתיחת פנים ראשונה לדגם שאמורה להגיע לשיווק סדרתי עוד השנה או לכל המאוחר בתחילת השנה הבאה.

טויוטה לנד קרוזר 2014

מתיחת הפנים של טויוטה לנד קרוזר לשנת 2014 היא קוסמטית בעיקרה. ממדיו של הרכב נותרו ללא שינוי מהותי בשתי גרסאות המרכב - קצר (3 דלתות) וארוך (5 דלתות) - למעט תוספת קלה של כשני סנטימטרים לאורך הכללי. תוספת האורך הזו נובעת בעיקר מעיצוב החזית החדש, הכולל גם פגוש קדמי חדש. בטויוטה, אגב, מרגיעים ומסבירים כי זווית הגישה של הרכב נותרה ללא שינוי (32 מעלות) למרות הארכת החלק הקדמי.

עוד ניתן למצוא בחזית יחידות תאורת חדשה, שכוללת כעת תאורת DRL מבוססת LED ורקע שחור ליחידת התאורה המרכזית. הגריל הקדמי קיבל גם הוא עיצוב חדש, עם פסי אלומיניום עבים ובולטים יותר. מאחור, יש יחידות תאורה עם שינויים קלים לעיצוב ובפרופיל חישוקי סגסוגת חדשים בקוטר של 17 או 18 אינטש'.

טויוטה לנד קרוזר 2014

תא הנוסעים של הלנד קרוזר קיבל גם הוא מספר עדכונים ושדרוגים. לוח השעונים הוחלף ועיצוב עודכן וכעת הוא יהיה מודרני ונאה יותר. במרכזו של לוח השעונים יותקן מסך צבעוני חדש שיציג את המידע ממחשב הדרך. מסך חדש נוסף יותקן במרכז הקונסולה המרכזית וישמש את מערכת השמע המקורית של טויוטה (Toyota Touch 2), שתציע כמובן את אופציית ה-Mirror Link החדשה של טויוטה (המאפשרת "שכפול" של מסך הטלפון הנייד אל מסך המגע של מערכת השמע).

בטויוטה שדרגו גם את שורת המושבים השנייה וזו אמורה להציע כעת נוחות נסיעה משופרת וריפודים נאים ונעימים יותר. קיפול המושבים, לטובת גישה אל שורת המושבים השלישית (בדגם הארוך) שופר וכעת הגישה אל השורה השלישית תהיה נוחה יותר. כמו כן הוסיפה טויוטה אפשרות לחימום מושבים גם בשורת המושבים השנייה.

טויוטה לנד קרוזר 2014

היצע המנועים ותיבות ההילוכים של טויוטה לנד קרוזר 2014 צפוי להישאר ללא שינוי מהותי. הדגם הקצר יוצע עם מנוע 3.0 ליטרים טורבו-דיזל, ששודרג כך שיעמוד בתקן זיהום האוויר Euro5+. מנוע זה מפיק הספק מרבי של 190 כוחות סוס ומומנט מרבי של כ-43 קג"מ. הוא ישודך לתיבת הילוכים ידנית (6 הילוכים) או אוטומטית (5 הילוכים).

הדגם הארוך יוצע גם עם מנוע הדיזל הנ"ל אך גם עם מנוע בנזין V6 בנפח של 4 ליטרים. למנוע זה הספק מרבי של 280 כוחות סוס ומומנט מרבי של כ-39 קג"מ, והוא ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית (5 הילוכים) בלבד.

קבלו הצעה אטרקטיבית לרכישת לנד קרוזר חדש או משומשת מהמומחים של CarsForum

טויוטה לנד קרוזר

dddd