תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • שברולט
  • שברולט טראוורס
  • שברולט טראוורס 2013 – גרסת בסיס חדשה

    שברולט טראוורס

    UMI משיקה בישראל גרסת בסיס חדשה (LS) לטראוורס, עם פחות אבזור אבל עם תג מחיר אטרקטיבי מבעבר - 220 אלף ש"ח.

    • 30-07-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    כחלק מחידוש היצע דגמי הפרימיום שלה, משיקה UMI בישראל גרסת בסיס חדשה של שברולט טראוורס. הטראוורס הוא רכב הפנאי הגדול ביותר שמשווקת כיום UMI בישראל והוא זוכה להצלחה נאה למדי, למרות מחירו הגבוה ומנוע הבנזין הגדול שלו. הטראוורס עבר בתחילת השנה מתיחת פנים קלה, שעדכנה את העיצוב החיצוני שלו כך שיישר קו עם שאר דגמי שברולט האמריקאיים, כדוגמת המאליבו והאימפלה החדשות (ששיווקן החל בישראל לאחרונה).

    שברולט טראוורס 2013

    כעת משיקה UMI גם גרסת בסיס חדשה של טראוורס, שתוצע לראשונה במחיר אטרקטיבי יותר. גרסת הבסיס החדשה, LS, תשווק עם אותה יחידת הנעה (3.6 ליטר בנזין בהספק של 281 כוחות סוס ותיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים) אך תוצע ברמת אבזור מעט נמוכה יותר. הרכב יוצע עם 6 כריות אוויר (לעומת 7 כריות אוויר בדגמים האחרים), ללא חיישני חניה אחוריים, ללא מצלמת רוורס, ללא מערכת התנעה מרחוק, ללא כיוון חשמלי למושב הנהג, ללא הגה מצופה עור, ללא פנסי ערפל קדמיים, ללא מערכת המולטימדיה MyLINK ועם חישוקים קטנים יותר (17 במקום 20 אינטש').

    גרסת ה-LS החדשה תשווק בגרסת ההנעה הקדמית בלבד, שצריכת הדלק שלה עומדת על פי נתונים היצרן על כ-7 קילומטרים לליטר. הרכב ישווק בתצורת 8 מקומות ישיבה, כמו שאר דגמי הטראוורס.

    מחירו של הדגם החדש יעמוד על כ-220 אלף ₪, כ-30 אלף ₪ פחות מגרסת הבסיס הקודמת ששווקה בישראל (LT 2X4).

    קבלו הצעה אטרקטיבית ברכישת טראוורס חדש או משומש מהמומחים של CarsForum

    שברולט טראוורס 2013

    dddd