סנונית ראשונה של שינוי? לפני כשלוש שנים, כשהשיקה סמל"ת את תת-המותג אבארט בישראל, הבטיחה היבואנית לייבא ארצה את גרסאות האסה-אסה (Esse-Esse) המשופרות של דגמי האבארט. משרד התחבורה, לעומת זאת, חשב אחרת, ולא אישר יבוא של קיט השיפורים הזה ארצה בצורה מסודרת. מסתבר שבסמל"ת המשיכו לעבוד, מאחורי הקלעים, על אישור הקיט וכעת הצליחו לראשונה לאשרו ליבוא חוקי וסדיר בישראל.
קיט השיפורים Esse-Esse יוצע בשלב זה לכל דגמי ה-500 אבארט בישראל - ידני, רובוטי, סגור או קבריולט. הקיט כולל קפיצי הנמכה משופרים, בולמי Koni, צלחות בלימה מחוררות עם רפידות Brembo משופרות, חישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינטש' בצבע לבן או טיטניום ופילטר אוויר משופר מתוצרת BMC. לא פחות חשוב, כוללת הערכה שדרוג לתוכנת ניהול המנוע שתקפיץ את ההספק המרבי ל-160 כוחות סוס, לעומת 135 כוחות סוס בדגם הסגור או 140 כוחות סוס בדגם הקבריולט.
הקיט הינו קיט מקורי של היצרן, מאושר ברישיון הרכב ולא פחות חשוב - לא פוגע באחריות. מחירו של הקיט יעמוד על 21 אלף ₪.