תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מאזדה
  • מאזדה CX-5
  • מאזדה CX-5 – עכשיו בגרסת 2.5 ליטרים

    מאזדה CX-5

    גרסת ההנעה הכפולה של מאזדה CX-5 מקבלת מנוע בנפח 2.5 ליטרים, שיחליף את מנוע ה-2 ליטרים הנוכחי.

    • 06-06-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    דלק מוטורס משנה את היצע הדגמים של מאזדה CX-5 בישראל ומוסיפה מנוע 2.5 ליטר בנזין להיצע המנועים. מנוע ה-2.5 ליטר יחליף את מנוע ה-2.0 ליטר הנוכחי בדגמי ההנעה הכפולה של ה-CX-5, אך מנוע ה-2.0 ליטרים ימשיך להיות המנוע העיקרי שישווק בארץ בדגמי ההנעה הקדמית. גרסת ההנעה הכפולה המצוידת במנוע 2.0 ליטרים תצא ממבחר הדגמים.

    מאזדה CX-5

    מאזדה CX-5 בגרסת ההנעה הכפולה תצויד כאמור במנוע ה-2.5 ליטרים שנמכר גם בדגמי מאזדה 6 החדשה. מנוע זה מצויד בטכנולוגיית ה-SkyActiv של מאזדה ומפיק הספק מרבי של 188 כוחות סוס. הוא ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים ולמערכת הנעה כפולה קבועה. הרכב יגיע כסטנדרט עם מערכת Start&Stop שתסייע לצמצום צריכת הדלק, שתעמוד על כ-13.7 קילומטרים לליטר בממוצע (לעומת 14.3 קילומטרים לליטר בגרסאות ההנעה הכפולה עם מנוע ה-2 ליטרים). נתון התאוצה הרשמי טוב משמעותית משל גרסאות ה-2 ליטרים ועומד על 8.6 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש.

    מאזדה CX-5 - מפרט טכני להורדה

    רשימת האבזור תישאר זהה לזו שהוצעה עד כה בגרסאות ההנעה הכפולה של מאזדה CX-5. רמת האבזור Executive תכלול 6 כריות אוויר, מערכת עזר לזינוק בעליה (HLA), חישוקי סגסוגת, מערכת התנעה ללא מפתח, מערכת שמע מקורית, דיבורית בלוטות', בקרת שיוט וחלון גג. הגרסה המאובזרת יותר, Premium, תכלול בנוסף גם מושבים בריפודי עור, מערכת להתראה מפני רכבים בשטחים המתים, פנסי קסנון, חישוקי סגסוגת בקוטר 19 אינטש' ומערכת שמע משודרגת.

    מחירו של מאזדה CX-5 בגרסאות ה-2.5 ליטרים יעמוד על 189 אלף ₪ לגרסת ה-Executive ו-216 אלף ₪ לגרסת ה-Premium.

    הירשמו עכשיו וקבלו עוד היום הצעה אטרקטיבית ברכישת מאזדה CX-5 מהמומחים של CarsForum.

    מאזדה CX-5

    dddd