שברולט קרוז מורידה מחירים

שברולט קרוז סטיישן

ב-UMI מגיבים לירידת שערי המטבע ומוזילים את מחירי דגמי הקרוז השונים: האצ'בק החל מ-119 אלף ₪, סדאן החל מ-121 אלף ₪ וסטיישן החל מ-123 אלף ₪.

  • 08-05-2013
  • מאת: מערכת CarsForum

בזמן ששר התחבורה מדבר על תחרות ועל יבוא מקביל, מכריזה היום חברת UMI (יבואנית שברולט לישראל) על הורדה נוספת במחירים של דגמי שברולט קרוז השונים. הוזלה זו, של כ-4000 עד 5000 ₪ במחירי הקרוז, מגיעה לאחר שבתחילת השנה כבר הוזילה היבואנית את דגמי הסדאן של הקרוז כחלק ממהלך רחב יותר של פנייה אל לקוחות פרטיים על חשבון ציי הרכב הגדולים. לדברי גלית עיני, סמנכ"לית שיווק ומכירות ב-UMI, הוזלה זו מגיעה בעקבות ירידת שער הדולר וכן בזכות חבילת ה-eco שהורידה את הרכבים בשתי קבוצות במדד הזיהום הירוק. אם זאת, יש לציין שמדובר בהוזלה זמנית בלבד שכן בחודשים הקרובים אמורה להיכנס לתוקפה נוסחת המיסוי הירוק החדשה שתעלה את המחירים, לצד עלייה מסתמנת של אחוז נוסף בשיעור המע"מ.

שברולט קרוז

שברולט קרוז תוצע כעת במחיר התחלתי של 118,900 ₪ לגרסת ההאצ'בק (5 דלתות). גרסה זו מצוידת במנוע בנפח של 1.6 ליטר (124 כוחות סוס) ובתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים. שברולט קרוז האצ'בק מוצעת ברמת האבזור פלטניום הכוללת גם את מערכת המולטימדיה החדשה Chevrolet MyLINK, פנסי ערפל, חלון גג ו-6 כריות אוויר.

מעליה תמוקם גרסת הסדאן (4 דלתות) של הקרוז לאחר שעברה מתיחת פנים קלה בתחילת השנה. הסדאן תוצע גם היא עם מנוע בנפח 1.6 ליטר (124 כוחות סוס) ועם תיבת הילוכים אוטומטית (6 הילוכים). גם כאן תוצע גרסת פלטינום במפרט דומה לגרסת ההאצ'בק והמחיר יעמוד על 120,990 ₪.

שברולט קרוז סטיישן תוזל אף היא ותוצע כעת במחיר של 122,900 ₪ (לעומת מחיר ההשקה שעמד על כ-128 אלף ₪). הסטיישן מוצעת עם מנוע בנפח 1.8 ליטר (140 כוחות סוס) ועם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים. רמת האבזור של הסטיישן כוללת מלבד מערכת המולטימדיה Chevrolet MyLINK גם מערכת בקרת אקלים דיגיטלית, פסי גגון והגה מצופה עור (אך ללא חלון גג).

בואו לקבל הצעה אטרקטיבית ברכישת קרוז חדשה מהמומחים של CarsForum. הירשמו עכשיו.

שברולט קרוז

dddd