תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קיה
  • קיה סול
  • קיה סול
  • קיה סול החדשה נחשפת

    קיה סול

    קיה חושפת את הדור השני של הסול בתערוכת ניו-יורק, ששומר על עיצוב דומה לזה של הדור הנוכחי אך יציע שדרוג במרווח הפנים ובנוחות הנסיעה.

    • 28-03-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    אנחנו יודעים שזה לא ממש נראה ככה במבט ראשון אבל זאת קיה סול החדשה. הדור השני של הסול נחשף אמש בניו-יורק, כארבע שנים בלבד לאחר שהוצג הדור הקודם. למרות שהסול החדשה שומרת על מאפייני עיצוב הדומים מאוד לאלו של הדור הנוכחי, ובמיוחד בחזית, מדובר בדגם חדש לחלוטין המבוסס על פלטפורמה חדשה לחלוטין שאמורה להציע קשיחות מבנית טובה יותר ונוחות נסיעה טובה יותר בזכות מערך מתלים חדש.

    קיה סול (הכבר לא חדשה) - מבחן דרך

    קיה סול החדשה

    לסול החדשה בסיס גלגלים באורך של 257 סנטימטרים, ארוך בכשני סנטימטרים מזה של הדור הקודם. ביחד עם תוספת הרוחב של המכונית (1.5 סנטימטרים), מבטיחים בקיה תא נוסעים מרווח יותר עם תוספת של כשני סנטימטרים למרווח הברכיים מלפנים וכחצי סנטימטר למרווח הברכיים מאחור.

    תא הנוסעים של קיה סול החדשה מציג עיצוב חדש לחלוטין, המבוסס על מוטיבים עגולים שהושאלו מדגם הקונספט טרקסטר שהוצג בשנה שעברה. לוח השעונים כולל שלושה שעונים עגולים, דיפוני הדלתות כוללים ריפוד בצורה עגלגלה, הקונסולה שסביב ידית ההילוכים עגלגלה וכמובן הרמקול שמותקן במרכז הקונסולה המרכזית ושומר על העיצוב הגלגל שהציג הדגם הקודם. רשימת האבזור שודרגה גם היא וכעת הסול תוצע כסטנדרט עם מערכת שמע הכוללת חיבורי בלוטות' ו-USB, שליטה על מערכת השמע מההגה, חישוקי סגסוגת 16 אינטש', בקרת שיוט וגלגל הגה עם ריפוד עוד. הדגמים המאובזרים יותר יצוידו גם במושבי עור, מערכת שמע עם מסך צבעוני ומצלמת רוורס, חישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינטש', פנסי לד ועוד.

    קיה סול החדשה

    היצע המנועים של קיה סול החדשה לשוק האמריקאי יכלול שני מנועים. הראשון יהיה מנוע ה-1.6 ליטר הזרקה ישירה (GDI) המוכר מהדגם הנוכחי, בהספק מרבי של 130 כוחות סוס. אליו יצטרף מנוע 2 ליטר הזרקה ישירה בהספק מרבי של 164 כוחות סוס. שני המנועים יוצעו עם תיבת הילוכים אוטומטית (6 הילוכים) או ידנית.

    יש לציין כי הדגם שנחשף בניו-יורק הוא הדגם האמריקאי של הסול ואילו הדגם שמשווק בישראל הוא הדגם האירופאי, שצפוי לקבל מנועים שונים במעט. ככל הנראה יוצע באירופה מנוע ה-1.6 ליטר בהספק של 135 כוחות סוס וכן מנוע טורבו-דיזל חדש. הדגם האירופאי יוצג ככל הנראה לקראת סוף השנה ויושק בישראל רק בתחילת השנה הבאה.

    קיה סול החדשה

    dddd