ב-2010 הגיעה לכאן גרסת הקבריולה של ה-500, עם גג רך נפתח חשמלית המזכיר מעט גג שמש מגודל – קורות הצד העליונות נותרו לשמירה על קשיחות המרכב אך הגג יורד עד למאחורי ראשם של הנוסעים במושב האחורי. ה-500C מציעה את האיכויות המוכרות של ה-500, אותן ניתן לקרוא בסקירה הנפרדת (וגם את החוסרים המוכרים) אך מספקת גם רמות אבזור גבוהות יותר, במחירים גבוהים משמעותית.
עיצוב ; אבזור ; בטיחות ; גג נפתח
מחיר ; מרווח ופרקטיות ; נוחות נסיעה ; תיבה רובוטית
לא תפסיקו לחייך גם כשתביטו לשמיים
שמונה שנים אחרי הצגתה מקבלת ה-500 חזות מחודשת, טכנולוגיות משופרות וליין מנועים רחב יותר
מחירון מעודכן לדגמי פיאט 500 בישראל, עם הוזלה של כ-20 אלף ₪ בדגמי הבסיס. האם ה-500 הקטנה תהפוך סוף סוף לרלוונטית בישראל?
L זה בעצם Long. הכירו את פיאט 500L, הגרסה הארוכה של פיאט 500 המוכרת. שיווקה יחל לקראת סוף השנה.
אחות שלישית למשפחת אבארת' מגיעה בימים אלו לישראל – 500C אבארת'.
אברת' תציג בתערוכת פריז שני קיטים חדשים מסדרת אסה-אסה – האחד ל-500C והשני לפונטו איוו.
לכבוד יום ההולדת השלישי של ה500, הציגה פיאט את סדרת המנועים החדשה – מנועי 2 צילנדרים קטנים, חסכוניים וחזקים (יחסית, כן?).