מוסך טופ סרוויס יהוד

פרטי התקשרות

איך מגיעים?

logo
  • 1 מדרגים
  • 0% יחזרו למוסך טופ סרוויס יהוד

התמחויות כלליות: מכונאות רכב; דיאגנוסטיקה; חשמל רכב; מיזוג אוויר; טיפולים תקופתיים; הכנת רכב לטסט; העברת רכב טסט;

תאור העסק:מוסך טופ סרוויס ביהוד הוקם ע"י אריה חורדה, לשעבר מנהל המוסך המרכזי של יונדאי בת"א. במוסך שמים דגש רב על מתן שירות אמין מקצועי ויעיל, מתן פתרונות טכניים לרוב סוגי הרכב ובמיוחד לרכבי יונדאי, פורד, מאזדה, מיצובישי, טויוטה וסובארו.

אודות מוסך טופ סרוויס יהוד

 

במקום צוות מקצועי ומנוסה המעניק שירותי מכונאות רכב, חשמל ומיזוג אויר, דיאגנוסטיקה, הכנה והעברת רישוי שנתי במחיר סמלי וכן יעוץ אובייקטיבי בעת מכירת/קניית רכב חדש או משומש לרוב סוגי הרכב בארץ עם התמחות מיוחדת ברכבי יונדאי וקיה.

 

במוסך ציוד אלקטרוני ומיכשור משוכלל לאיתור תקלות לרכבי יונדאי, קיה, מאזדה, טויוטה, סובארו, פורד, מיצובישי ושאר הרכבים הנפוצים הנעים על כבישי ארצנו.

 

במוסך עושים שימוש בחלפים מקוריים או תחליפיים ברמה גבוהה, בהתאם להוראות היצרן ולדרישות הלקוח. המוסך מנוהל באווירה חמה ומשפחתית וכל לקוח מתקבל בסבר פנים יפות.

 

הגישה למקום נוחה וקלה (עשר דקות נסיעה מת"א,ר"ג גבעתיים),חניה חופשית בשפע. במקום חדר המתנה נוח וממוזג המצויד בשתיה חמה/קרה, אינטרנט והרבה מצברוח טוב. המוסך מעניק שירותים ללקוחות פרטיים וללקוחות עסקיים בכל אזור המרכז.

 

טופ סרוויס אינה רק סיסמא אלא מהות ודרך שירות וטיפול בכל לקוח.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או פניה. 

 

חוות-דעת אמיתיות על מוסך טופ סרוויס יהוד (2)

כתוב חוות דעת
מציג 1-1 מתוך 1 תוצאות.

מוסך טופ סרוויס יהוד

אנונימי   סקירה באתר 30-06-2013

האם יחזור למוסך טופ סרוויס יהוד:

שביעות רצון כללית:

במילה אחת - בושה קיבלנו חווית שירות מהגרועים שבמוסכים. לכל אחד יש חשש ללכת למוסכניק כי לך תדע מה יגיד וכמה ייקח - ופה נפלנו. אישתי נתקעה עם הרכב והביאה אותו לטופ סרוויס. האדון הנכבד ניצל את העובדה שאין לה מושג ופשוט החליט לתקן כל מה שעלה על דעתו - בלי ליידע או לתת הצעת מחיר ופשוט בסוף הטיפול נתן פירוט של טיפולים שעלו כפול 4 מהעלות הריאלית של הטיפול. יצאנו בשן ועין ואני ממליץ לא להתקרב למוסך הזה אלא א"כ אין לכם בעיה להיות פראיירים...

חוות-דעת מהפורום

מציג 1-1 מתוך 1 תוצאות.

מוסך טופ סרוויס יהוד

mark_Avn   סקירה מהפורום 24-06-2013

מוסך טופ-סרוויס יהוד

נכנסתי היום לשם על מנת לתקן נזילת שמן מאטם השסתומים החליף לי גם צינור דלק שהיה סדוק ושם לי צינורית בתוך מיכל העיבוי כי לא היה שם בכלל על הדרך הסביר לי גם שבגלל שלא היה צינורית על פקק המכסה של מיכל העיבו המים מהמיכל לא היו חוזרים לרדיאדוטר אלה רק נשפכים לשם למיכל על הכל הוא לקח ...

dddd