תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • רנו
  • רנו לטיטוד
  • רנו לטיטוד מושקת בישראל

    רנו לטיטוד

    רנו לטיטוד מגיעה לישראל. עם מנוע דיזל חסכוני ורשימת אבזור נאה, תנסה לכבוש את פלח שוק המשפחתיות הגדולות.

    • 30-09-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    קרסו מוטורס חוזרת להתחרות בסגמנט מכוניות המנהלים / משפחתיות גדולות ומשיקה בישראל את רנו לטיטוד. ספינת הדגל החדשה של רנו בישראל תנסה להצליח במקום בו נכשלו שני הדורות הקודמים של הלגונה בעזרת מפרט טכני השונה מהמקובל בשוק הכולל מנוע טורבו-דיזל חזק וחסכוני. בקרסו מקווים כי הלטיטוד תמשיך את "מהפכת הדיזל של רנו" בישראל, שהחלה עם השקת הפלואנס דיזל בשנה שעברה וממשיכה בימים אלו עם השקת הגרנד-סניק דיזל והמגאן סטיישן דיזל.

    רנו לטיטוד

    רנו לטיטוד הוצגה בעולם בסוף שנת 2010 לאחר שפותחה במסגרת שיתוף פעולה עם סאמסונג הקוריאנית. מידותיה דומות למקובל בקטגוריית המשפחתיות הגדולות - אורכה כ-490 סנטימטרים, רוחבה 183 סנטימטרים ובסיס הגלגלים שלה עומד על 276 סנטימטרים. לתא המטען נפח הטענה של 511 ליטרים (או 477 ליטרים בישראל, עם גלגל רזרבי בגודל מלא) והמושב האחורי מתקפל ביחס 60/40 כדי לאפשר העמסה של מטענים ארוכים יותר.

    אחת מנקודות החוזקה של רנו לטיטוד תהיה בוודאי רשימת האבזור הנדיבה. האבזור הבטיחותי כולל 6 כריות אוויר, בקרת יציבות, חגורות בטיחות מלאות בכל המושבים ומשענות ראש להגנה מפני פגיעות צליפת שוט במושבים הקדמיים ומגביל מהירות אלקטרוני. מלבד זאת, תשווק הלטיטוד עם מושב נהג הכולל מערכת עיסוי חשמלית, מערכת שמע עם 8 רמקולים וחיבור בלוטות', גג שמש פנוראמי ומושבי עור (בחלק מהדגמים).

    רנו לטיטוד

    לישראל תגיע רנו לטיטוד עם מנוע טורבו-דיזל בנפח 2 ליטרים שהספקו המרבי 175 כוחות סוס. הוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רגילה בעלת 6 הילוכים ויחד הם מציגים צריכת דלק ממוצעת של כ-15.4 קילומטרים לליטר. הזינוק מעמידה למהירות של 100 קמ"ש אורך 9.9 שניות והמכונית ממשיכה עד למהירות מרבית נקובה של 215 קמ"ש.

    מחירה הלטיטוד בישראל יחל ב-168 אלף ₪ לגרסת ה-Expression. גרסאות ה-Privilege וה-Business ישווקו עם ריפודי עור בגוון שחור או בז' ומחירם הרשמי טרם פורסם.

    רנו לטיטוד

    dddd